Nu moet ik echt aan de slag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IT Gefeliciteerd....en dat je appeltaart goed mag smaken
En vaardigheid vindt hij geweldig. Als je de gelegenheid hebt zou ik het gewoon proberen.
'k Vind het wel een luxe probleem
en dat is dus een waarheid als eenCitaat:Dan moet ik gewoon zorgen dat ik op die onderdelen zo goed scoor, dat de marathon er niet meer toe doet haha
want als je een 'gewone' marathon doet en goed dressuur / vdh eindig je meestal behoorlijk hoog, let maar eens op!
Hoe ging de puppy training trouwens of heb ik dat gemist?
Was wat bezig met Rizanta en toen heeft Riette (vrouw van Peter, mijn meninstructeur, zij is zelf instructeur onder de man) me wat tips gegeven voor de galop. Heel simpel. Goed blijven zitten en af en toe klein volte'tje zodat ik dat grote paard kan sluiten en ze meer onder me blijft...
... ze ging zo sjouwen dan weet ik op een gegeven moment niet meer zo goed wat ik nog moet doen
Ze neemt als ze het niet meer snapt/het niet kan verwerken af en toe tussensprints, maar dat is eigenlijk alles wat ik erop aan kan merken. We zweefden af en toe helemaal

heb er zin in 

Citaat:VHU mooi dat je weer een project erbij hebt. Geeft wel een zeker gevoel als je werk hebt.
Ik ga zo maar eens richting mijn mogelijke werk. Kan ik mijn financieen ook weer aanvullen. Heb nog een zeer fikse rekeing bij de VA open staan.
Fijn dat je die extra klus gevonden hebt. En dat rijden weer goed ging.
Ik denk dat als ik het zou doen, Eric wel achter op wil. Maar goed, laten we eerst maar eens ZZ worden, en de vaardigheid ook nog een stukje opkrikken. Dan bij jou in de leer en dan zien we wel weer.
wat heb je aan collega's als je het uiteindelijk toch allemaal zelf moet doen

.. ik doe mee!Citaat:En behoor tot de 1 op meer dan 10 000 die stoned wordt van diclofenac..