Citaat:
VHU mooi dat je weer een project erbij hebt. Geeft wel een zeker gevoel als je werk hebt.
Ik ga zo maar eens richting mijn mogelijke werk. Kan ik mijn financieen ook weer aanvullen. Heb nog een zeer fikse rekeing bij de VA open staan.
Ik heb ooit een keus gemaakt voor mezelf te werken, dat wil zeggen, niet meer in vaste dienst. Omdat ik er zo vaak tegenaan liep dat ik op de meest onzalige momenten weer op moest komen draven (tja, onderwijs, zoveel vrijheid maar ook best veel gedoe) en mijn energie niveau alleen maar afnam.... Alleen gaat het met een van mijn vastere opdrachtgevers waar ik al 8 jaar voor werk minder...Nu heb ik nog wel af en toe wat van hun, maar vond het een beetje onzekere gedachte, voor zover ZZP werk uberhaupt zeker is maar goed. Dit is gelukkig een heel nieuw contact, dus heel fijn want ik krijg het werk toch via mijn netwerk en nu is het netwerkje weer wat uitgebreid. Hoop voor je dat het doorgaat, het is wel fijn als je de rekeningen gewoon weer allemaal hebt betaald
Ja paardrijden is af en toe een nogal baggerige hobby maar hockeyers zijn wel stoer hoor, gaat gewoon altijd door, ook bij die ukken. Alleen niet als alles stijf bevroren is.
Nou we gaan nu echt ....