[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:47

@ Tallechie: dat moet ik het misschien toch maar eens proberen. MAar heb er echt de ballen verstand van. Maar goed, eerst maar ZZ worden en bij de vaardigheid nog wat verder. Dan moet ik gewoon zorgen dat ik op die onderdelen zo goed scoor, dat de marathon er niet meer toe doet haha.

Nu moet ik echt aan de slag ~~}>

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 15:50

Tine dat ga je van het zomer een paar keer met mij mee. Gaan we wel een paar langs. Zijn ook wel bij jou in de buurt, maar ook wel bij mij. Dan zal ik laten zien hoe het gaat.

Desnoods ga ik bij je achterop. Ik weet niet als Eric dat zou willen

En anders kun je ook altijd een keer bij mij achter op.

Als je op de dressuur en vaardigheid scoort en je maakt geen fouten in de marathon heb je kans om punten te krijgen. Je zult misschien niet eerste worden, maar je zult wel vooruitgang zien in punten en misschien wel een winstpunt halen. Ik verlies te veel op de dresuuur

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:08

:# IT Gefeliciteerd....en dat je appeltaart goed mag smaken :D :#

Nou Naaltje 't is maar spannend met je hoofd, sterkte.
Gedoe zeg idioten die een schutting in brand willen steken, get a life denk ik dan >;)

@Buckje, Buck kan vast wel een leuk B / L proefje gaan lopen toch? De looks heeft hij in ieder geval wel 8-) En vaardigheid vindt hij geweldig. Als je de gelegenheid hebt zou ik het gewoon proberen.

@Tine Rembrand NK ZZ? Aardige ambitie toch ;) 'k Vind het wel een luxe probleem ;) :=
Citaat:
Dan moet ik gewoon zorgen dat ik op die onderdelen zo goed scoor, dat de marathon er niet meer toe doet haha
en dat is dus een waarheid als een }:0 want als je een 'gewone' marathon doet en goed dressuur / vdh eindig je meestal behoorlijk hoog, let maar eens op!
Ik heb mijn leidsels nog niet nagemeten, thanks, zal ik maandag even doen, dan ben ik weer op stal (vandaag wel geweest maar vergeten, was in de 'rij'-modus). Mijn 'pony' leidsel wat ik net verkocht heb, was 4.25, dat scheelt dan toch maar erg weinig? Leidsel was ook veel te lang maar dan nog.

@Tallechie wat je zegt, je kunt gewoon meedoen en je moet toch ergens beginnen. Het lijkt me wel geweldig spannend om te doen, zo'n hele dag en dan die hindernissen. Ik weet niet of ik er geschikt voor ben (denk het niet) maar vind het wel erg mooi als iemand anders het doet :o
Veel plezier bij de verjaardag & slaap/dut ze nog even :z

@Maisie, wat een water he! Kan Joepje alvast leren zwemmen :(:) Hoe ging de puppy training trouwens of heb ik dat gemist?

Vandaag soort van les gehad :D Was wat bezig met Rizanta en toen heeft Riette (vrouw van Peter, mijn meninstructeur, zij is zelf instructeur onder de man) me wat tips gegeven voor de galop. Heel simpel. Goed blijven zitten en af en toe klein volte'tje zodat ik dat grote paard kan sluiten en ze meer onder me blijft... :wow: ... ze ging zo sjouwen dan weet ik op een gegeven moment niet meer zo goed wat ik nog moet doen := Ze neemt als ze het niet meer snapt/het niet kan verwerken af en toe tussensprints, maar dat is eigenlijk alles wat ik erop aan kan merken. We zweefden af en toe helemaal 8-)

Om het rustig en relaxed af te sluiten ben ik om het huis / parkeerplaats / stallen gaan stappen...doet ze nu goed. Volgende week maar eens proberen of ze een stukje langs de weg kan.
Zo....zoonlief is thuis, mama gaat weer aan de slag :D :evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:15

zit nogsteeds te wachten. Om 14.40 afspraak. Kost kapitaal aan parkeergeld zo..

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:26

Naaltje, sterkte.
Ik heb wederom niets gedaan, vieze gore regen. Had geen zin om nat te worden.
Ik ga zo naar mijn volgende solicitatie. Bij mijn broer op zijn werk. Hij wordt dan mijn baas haha en hij is 2,5 jaar jonger dan ik. Maar dat komt wel goed.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:38

komt vast wel goed melanie :j

naaltje, jeetje dat je zolang moet wachten zeg!

bedankt voor de felicitaties allemaal.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:39

Ik ga morgen mijn idealtuigje naar de nieuwe eigenaar brengen :) heb er zin in :D

Gefeliciteerd Kim :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:43

Leuk Evelli dat je Milanka zo aan een mooi tuigje hebt kunnen helpen! En Milanka, super dat je nu een goed tuig hebt, is gewoon heel fijn (&veilig!).

Hier ook goed nieuws. Ik had al mijn extra uren vanaf september komend jaar. Maar zocht dus nog wat vanaf nu tot september. En dat heb ik gevonden. Was eerst aanbod met typisch hopeloze uren (woensdagmiddag of heel vroeg), toen heb ik ze een mailtje gestuurd met wanneer ik wel kon, dacht dat het niets meer zou worden want er waren 7 kandidaten, maar nu werd ik gebeld dat ik het toch geworden ben.

Dus genoeg financien om Rizanta nu definitief ook in de zomer in Brabant te houden. Toch weer hele opluchting. Anders betaalt manlief het wel hoor, zo is hij ook wel weer, maar goed, ben niet het type om nu helemaal op mijn man te teren zeg maar :o :+

Ga nu zoonlief voor de t.v. vandaan slepen en naar het hockeyveld...pfff met dit prutweer ga je toch echt niet voor je lol. Denk dat ik maar vlucht in boodschappen doen ofzo ipv langs de kant staan beppen }:0

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:47

Ivy gefeliciteerd! Had niet gezien dat je jarig was, sorry.
VHU mooi dat je weer een project erbij hebt. Geeft wel een zeker gevoel als je werk hebt.
Ik ga zo maar eens richting mijn mogelijke werk. Kan ik mijn financieen ook weer aanvullen. Heb nog een zeer fikse rekeing bij de VA open staan.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:51

met dit weer op het hockeyveld? getsie!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:03

Hopen dat het morgen beter weer word, gatsie! gelukkig net voor de echte stortbuien gelangeteugeld en langs de bank gefietst, was net binnen en het kwam met bakken uit de lucht!

Gefeliciteerd Ivystoeter!

Je zou denken dat het wel afgelast word met zulk vies weer VHU... Of valt dat wel mee bij jou?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:04

Citaat:
VHU mooi dat je weer een project erbij hebt. Geeft wel een zeker gevoel als je werk hebt.
Ik ga zo maar eens richting mijn mogelijke werk. Kan ik mijn financieen ook weer aanvullen. Heb nog een zeer fikse rekeing bij de VA open staan.

Ik heb ooit een keus gemaakt voor mezelf te werken, dat wil zeggen, niet meer in vaste dienst. Omdat ik er zo vaak tegenaan liep dat ik op de meest onzalige momenten weer op moest komen draven (tja, onderwijs, zoveel vrijheid maar ook best veel gedoe) en mijn energie niveau alleen maar afnam.... Alleen gaat het met een van mijn vastere opdrachtgevers waar ik al 8 jaar voor werk minder...Nu heb ik nog wel af en toe wat van hun, maar vond het een beetje onzekere gedachte, voor zover ZZP werk uberhaupt zeker is maar goed. Dit is gelukkig een heel nieuw contact, dus heel fijn want ik krijg het werk toch via mijn netwerk en nu is het netwerkje weer wat uitgebreid. Hoop voor je dat het doorgaat, het is wel fijn als je de rekeningen gewoon weer allemaal hebt betaald :7

Ja paardrijden is af en toe een nogal baggerige hobby maar hockeyers zijn wel stoer hoor, gaat gewoon altijd door, ook bij die ukken. Alleen niet als alles stijf bevroren is.

Nou we gaan nu echt ....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:10

Hoop dat het morgen idd droger is, maar ja :) kunnen het altijd nog naar zondag schuiven. Anders wordt het over twee weken omdat ik volgend weekend limbabwe onveilig ga maken :D Sonjim :D beware!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:24

@VHU: ben blij dat mijn zoon zo naar judo gaat }> Fijn dat je die extra klus gevonden hebt. En dat rijden weer goed ging.
@ Melanie: succes met je sollicitatie
@ Naaltje: al iets bekend??
@ Tallechie: ik ga heel graag met je mee. Weet echt niet hoe zoiets gaat, dus leer het graag van je. Weet niet of ik er geschikt voor ben hoor, maar goed, daar kom je maar op een manier achter. Denk dat ik te voorzichtig ben :o Ik denk dat als ik het zou doen, Eric wel achter op wil. Maar goed, laten we eerst maar eens ZZ worden, en de vaardigheid ook nog een stukje opkrikken. Dan bij jou in de leer en dan zien we wel weer.

Nou, meeste voor wedstrijd zit in de auto. Zo eerst het judogebeuren, avond eten en zoon op bed. Dan nog 2 modderpaarden wit zien te krijgen. Oef. En natuurlijk nog vlechten. Wordt laat naar bed en vroeg op. Moet nu als 1e met pony en 1 na laatste met paard.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:32

Collega's zijn zooooo fijn! Ben je een week ziek en die week weten ze het ontzettend goed te ver***ken waar ik uiteraard op aangekeken wordt en het weer recht mag trekken :x wat heb je aan collega's als je het uiteindelijk toch allemaal zelf moet doen :\

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:02

Wat leuk millanka, ik zat er toen je zei dat je een ideal tuig wilde nog aan te denken maar dacht dat die van evelli al verkocht was! Maak je een foto?

Naaltje weet je al de uitslag?

Ivy: gefeliciteerd met je verjaardag nog leuke dingen gedaan?

Dennis: wel fanatieke shetlandmenner maar niet met stamboom en ook aan de maat :P

Tine: Van schie is hier ook dicht bij mij in de buurt, moet er toevallig binnekort ook heen wil nog een hoes kopen voor mijn langboom. Geen idee wat zoiets zou kosten hihi..

Vandaag heerlijk 2span gereden in het park (helaas wel alleen op steen) want mag nog niet door de blub vanwege mijn remmen. Lekker ander half uur gereden. Toen we terug waren begon het keihard te regenen oefff wat een geluk :P

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:28

IT van harte gefeliciteerd,al lekker verwent vandaag?
voor degene die naar van schie gaan....(hier 5 minuten rijden) gaan we daar gewoon met zijn allen...misschien groepskorting en mautits overspannen met al die vrouwen :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:31

jongens,nog altijd vanaf telefoon,dus kort.
Vhu lekker gereden met aanwijzingen,en ze wordt half brabantse.

Ik heb ook ff in de bak gereden vandaag. Was lekker! Maar kwartiertje of 20min,maar was genoeg.
En een uitslag?
Mn kop heeft inhoud, en dat was t. Einde hulp,onderzoeken,medicatie oid.. Heb t niet vaak genoeg..
En behoor tot de 1 op meer dan 10 000 die stoned wordt van diclofenac..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:37

*komt weer even zwaaien*

ivy gefeliciteerd!

groepsexursie naar v. Schie lees ik... :D
ik sluit me aan! 8-)

Hier is alles echt verschrikkelijk nat...
hele dag geregend, nat paard onder de bagger, had vanmiddag geen zin meer om weer nat te regenen...
dus benen, hals en staart schoon gespoten en maar even in de schuur drooggewandeld...
morgen maar weer even kijken wat we gaan doen...

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:51

hihi leuk :P.. ik doe mee!

Melanie: en hoe is het afgelopen?

Naalje dat meen je niet grrrrr.... fijn dat het dan in iedergeval nog inhoud heeft he? pff

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:53

@Naaltje: :(:) , bedenk me net dat ik ook eens ram-stoned menles heb gehad, ook van de Diclofenac, waar ik heel stout nog wat anders bij genomen had :o . Ik hoop dat je klachten ook snel minderen :(:) :(:) :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:06

Citaat:
En behoor tot de 1 op meer dan 10 000 die stoned wordt van diclofenac..

En hier dus nog een. Nou da's dan wel raar hier in een forum 3 stoned types van de diclofenac :D
Foei Avaluna, zelf mixen dat mag toch niet :+
Die penicelline waar ik 'out' van raak is doxycycline. Ook zulke troep.

Nou wij zijn werkelijk helemaal ongelovelijk nat geregend echt niet normaal :7

Nouvel ook weer eens in 't forum :wave:

Maar hoe dan ook Naaltje, fijn dat er iets in je hoofd zit en dat wat er zit er ook hoort te zitten maar zwaar beroerd natuurlijk dat er weer niets uitgekomen is :(

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:31

Regen regen en nog eens regen. Nou ja heb mijn stallen gedaan.

Niet fijn naaltje dat er niets uitgekomen is.

@ it Gefeliciteerd !!!!!!

Rivaldo weer lekker aan t rijden leuk hoor. Zou idd je voorremmen er af halen of ongedaan maken.
Heeft mn pa ook gedaan bij mn zusje.

Volgende week D&V het is een dik uur rijden en moet als 1 van de 1e. En dan is de prijsuitreiking om 18:00
En als ik dan zo lekker kan trainen als nu wordt het 3x niks.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:52

Aaargh ik heb spierpijn van het rijden zeg.... }> komt van die galoptraining ~~}>

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:57

Ik slik ook Diclofenac maar word er totaal niet sloom van hihi. Appart dat jullie dat hebben!! :P

Ik lees straks ff bij zit op mini laptob das ehhh niet echt bevordelijk.