Welsh A prijzen wisselen nogal, ligt aan of ze goed papier hebben, wat kunnen, kinderpony's zijn en uitstraling. Alwyn kon vrijwel niets, wel super papiertje en aardig om te zien, maar ze wilden er vanaf, kostte met zijn 2,5 jaar 450 Euries. In diezelfde tijd liep ik tegen een aan die al licht betuigd was, ook leuk papier, leuk ding om te zien en daar vroegen ze toen al 1300,- Euro voor. Echte goede kinderpony's, goed beleerd zo rond de 9 a 14 jaar kosten toch gauw tussen de 1200 / 1700 Euro. En ben heel stiekem (jullie hoeven niet alles te weten
) wezen informeren bij een super menpony in Belgie, echt super ding, internationale ervaring etc 8 jaar, zo mooi
en die kostte 3000,- (keep on dreaming).Hahaha ik ook hoor.Citaat:Maar ben nu eigenlijk aan het sparen voor een ideal tuig
Vanochtend menles gehad het ging zo ongelovelijk slecht echt beschamend
ik mende met andere leidsels, had dat met optuigen niet in de gaten. En we waren met twee mensen, dus ik ging na iemand anders die behoorlijk fors tempo reed met het paard plus nogal fors alles doet (niet mijn stijl). Dus toen ik aan de beurt was was het paard nogal heftig en dan ook nog die leidsel echt
in galop over de busbaan.... maar goed... uiteindelijk liep het spul weer redelijk netjes maar heb nu dus ook geleerd dat in geval van dit soort dingen Achenbach wel even over de reling mag worden gegooid
kan je beter bij een goede fokker eentje kopen met papieren

mijn menles ging juist bagger
) 

maar dat weet je natuurlijk ook wel.
nou weet ik nog niet wat ik daarvan nu moet denken. Kijk hij mag af en toe best op zijn donder krijgen, maar hij moet natuurlijk wel heel blijven ...