Citaat:Sl @ janouk: februari 1991... Toen was ik... 11 maanden oud! Jeetje wat voel ik mij een snotbel
haha ik ben dan ook al echt heeeeeeeeeeel oud.

Citaat:IM@Janouk gaat schaatsen, veel plezier ! Hee ik lees dat je man uit Schipluiden komt, is bij mij om de hoek haha.
De baan lag er top bij: is een bouwterrein vlakbij; stuk ijs van 10 bij 40 meter met super mooi ijs en niemand weet het te liggen; dus heeeeeeeeeeel lekker rustig.
Ja, hij komt uit Schipluiden: Abstwoude : op de boerderij hadden ze een parketbedrijf Ranch Parket. Maar dat was jaren terug.
Citaat:Ollie1@Janouk, wij zijn getrouwd in Oostenrijk op 02-02-2000 en weet je waar ????
ZELL AM SEE
Echt waar????!!! Dat geloof je toch niet. Toeval bestaat niet. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

(goed opletten dat je niets verliest
)
Maar ik zie allerlei verhalen over trouwdata ed Gefeliciteerd ollie! Hier zijn we niet getrouwd, vanaf 2003 zijn we ongeveer samen
Manlief en ik zijn 5,5 jaar getrouwd en 8 jaar samen.
zelfs die van ons zelf.
, zonde van mijn dag! Verjaardagen heb ik ook een bloedhekel aan, kerstmis en sinneklaas kan nog net... eigenlijk heb (had) ik maar 1 écht feest waar ik zin in had: het "Grote Brusjes - feest" op 2e Kerstdag . Helaas sinds 2 jaar niet meer uitvoerbaar door teveel kinderen en te weinig oppassende opa's en oma's. 
Had tien voor half 9 afspraak en mocht tien over 9 (da's dus 50 min!) naar binnen (en binnen 3 min weer naar buiten gezet). Moet vanzelf overgaan, omdat er geen koorts is, helpt anti-biotica niet. Kreeg spierverslapper voor pijn bij schouderbladen/middenrif/borstspieren en moet nu binnen week over zijn.
Heeft ie last??? Bij ons mogen paarden allemaal 3u in groepen in binnenbak (60 x 20) Is niet ideaal, maar ik kies daar toch voor met paard op ijzers (ze mogen wel buiten als je wilt, maar daar zijn de weiden ook kleiner gemaakt om de rest te sparen, de weides zijn nu ong 100 x 200)