Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouvel is jarig
maak er maar een gezellig dag van en nu kan Fief je ook feliciteren!
vandaag dan even p-b-en naar Lanouska, dan legt zij de laatste hand aan de openingspost. Want manlief is net weer thuis na 2 weken India en dat zit ik lieven niet steeds achter de laptop te wachten tot het topic vol is
smakelijk met je appeltaartpuddingtaart 

schrikken, en hartstikke vervelend dat simba nu niet goed loopt. Vind het stoer van je dat je vandaag met de andere toch weer gaat!!!
)
En Han heeft humor. Wil het filmen zodat papa het ook kan zien

môge!
Een vriend van me heeft een hoofdstel liggen dat nog maar 1 keer gebruikt is. Hij komt het vandaag passen, dus ik hoop dat het past en dat ik het kan overkopen! Ook voor een singel kan hij me misschien helpen, maar dat is afwachten.
Geniet er van! Wat naar dat Fief hoefbevangen is… Gelukkig ben je er nog op tijd bij!
Ging vroeger met zo'n vierkant koekblik met 3 honden op vakantie. Achterbank plat, daar zaten de (grote) honden. Reistas met mijn spullen op de passagiersstoel en voer en hondenzooi voor de stoel. En dan soms ook nog een fiets achterop de trekhaak (trekhaak zat er speciaal voor de fiets, iets anders kon er niet achter, auto woog zelf nog geen 600 kg)
appeltaarpudiing, misschien een nieuwe uitvindingBiancacoo schreef:ik heb hem zelf nog niet voor de kar gezien, maar als ik er bij ben ga ik zeker foto's makenAsmiro die het goed doet, zeg, maak je een keer een foto van die kanjer voor de wagen ?
, gefeliciteerd met je verjaardag
, mmm, lekker appeltaart!
.
.
avaluna schreef:@Askazita: idd gauw foto's maken!
Nouvel schreef:askazita, foto's inderdaad!!!

en daarna met de bal spelen ofzo maar..