avaluna schreef:Ik zou wel een VW willen hebben een Touareg, de rest wordt ik niet echt warm van![]()
.
Owwwwww jaaaaa!!! Of een Audi Q8! Kan het hele gezin in en kan nog trekken ook
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedankt allemaal voor de succeswensen!
). Kom ik na 10 minuutjes terug, is er gewoon al een laag ijs op dat water in de emmers!!
Maandag wel weer gewoon les, maar daar denken we nu nog niet aan!
Citaat:Ollie 1 ......en manlief en ik hebben vandaag precies 12 jaar geleden elkaar het ja-woord gegeven in Oostenrijk... 2 augustus dus 12,5 jaar
) (februari 1991 ; 21 jaar terug
ik word oud)
.
. En dan maak je niet veel klaar met die sneeuw
. Goed dat het niet mijn paard is, dan had hij een flinke heropvoeding NH kunnen verwachten
. janouk schreef:Citaat:Ollie 1 ......en manlief en ik hebben vandaag precies 12 jaar geleden elkaar het ja-woord gegeven in Oostenrijk... 2 augustus dus 12,5 jaar
Hoe zo ben je getrouwd in Oostenrijk?
Paul en ik hebben elkaar leren kennen op de rodelbaan in Zell am See Oostenrijk (you'll never forget Club Escolette) (februari 1991 ; 21 jaar terug
ik word oud)
Gelukkig was hij geen Oostenrijker, maar een Nederlander (Schipluiden lag dichter bij dan Zell am See).
ZELL AM SEE 
. Wel leuk om zo'n klein meisje rond te zien sturen
?
dus had me voor niets op zitten fokken
alleen kon dus niet meer slapen en had het gewoon steeds koud .... handig he.
en nog niet compleet bijgelezen dus als er ergens een samenvatting is om mee mee te gaan, doe ik dat graag
en dat viel qua kou dus best nog wel mee. In totaal ruim 1.5 uur weggeweest, peerd voor die tijd nog lekker laten uitspringen aan de longe
. Van alles tegengekomen van bus t/m tractor t/m vrachtwagen, hoogwerker, bus maar ook speeltuintjes, joelende kinderen, kinder- en boodschappenwagentjes e.d. Bente liep er met
soms gewoon trillend / bijna kruipend langs maar ze deed het mooi wel voor haar baasje
Vond dat toch wel erg braaf van haar!
vind het altijd leuk al die stukjes te lezen (wel veel werk om het te verzamelen
)
of ik sloot hem niet af, was toch geen mens die hem nog wilde hebben
maar mis mijn golfje wel, reed gewoon super lekker
wil morgen nog ritje maken met stalgenoot maar haar paard staat op ijzers en het gaat sneeuwen... hoop dat die sneeuw dus pas laat op de dag gaat vallen. Morgen ook mijn veelzijdigheids zadel ophalen en passen

.
.
Jeetje wat voel ik mij een snotbel
Maar helaas, met die sneeuw kan je werkelijk niets beginnen, laat staan tegen een paard
Als er geen sneeuw ligt, is er geen probleem, maar het overviel me een beetje
sander_lotte schreef:@ lanouska: ook al koel je onmiddellijk, blijft aardig pijn doen, ik kan het me levendig voorstellen! Hopelijk heb je er niet te veel last van, en volgende keer opletten met die toaster hé, ding dient daar niet voor

Moest Frensie ook, die heeft lekker in bad gelegen ohhh die mis ik wel hoor bij dit weer, dan vond ik dat ook zo lekker, had ik in oude huis wel
dit had ik er neer gezet: