Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:@vhu; dat is stom geen zoonlief met camera op de bakrand nu?
) zou ik zo graag een paar schaapjes willen hebben erop. Die kunnen het goed kortwieken en het is goed voor het land. Leek me dus. Ik had er dus drie rammetjes op, maar dat waren echt vervelende schapen. Waren vrij grote schapen, Swifters (?). Nu zie ik wel eens advertenties met van die Ouessant schaapjes, zijn vrij kleine schaapjes en makkelijk ras, zegt men dan.

en de dansende manen natuurlijk ook
gelukkig nog een beentje wat opknapt
), gelukkig hebben jullie het met de onderzoeken nu redelijk op tijd ontdekt, hopen dat 't gauw beter gaat!!!
op het laatst zelfs echt een situatie die menens was, echt geen pretje
Een recht omhoog stekende pony die klauwend naast de kar springt zodat ie schaart is best heftig... Uit nijd gaf hij ook nog een Harley-Hup (het 'bokje' van circa 1 cm
) Bij terugkomst stond ie zeiknat en dan vooral van druk maken helaas... Wanneer komt die steigende lijn omhoog nou in plaats van de steigERende lijn neerwaarts
Wat heeft Simba???
onder het uitstappen het hek van de bal opgedaan zodat we later met de karren de bak in konden daarna snel uzma afgezadelt, afgespoten en in de stapmolen gezet onderwijl dat uzma droogstapte de kar uit de vrachtwagen gehaald en annika aan de vrachtwagen vast gezet ondertussen was uzma droog en heb ik die weer op stal gezet. inmiddels was ook klaas gearriveerd voor de menles en hebben we onze paarden opgetuigd en met dat we allebei onze paarden voor de kar wouden zetten kwamen de instrecteur en onze mede lesgenoten ook er aan
En dus zeer verstandig dat je niet met z'n tweeen naar buiten gaat maar met instructeur
arme Simba. Tegen een boomstronk zit je in het bos zo aan, ik heb ook wel een aantal narrow-escapes gehad de afgelopen maanden (vandaar dat we ook zo op zoek waren naar een stevige wagen met zitting in het midden voor de pony's).
hahaha.(SOLLY
)
moet tussendoor nog wel wat dingen doen op mijn werk/thuis, en nog een workshop/cursus...maar dat is voor een certificaat, dus daar gaan we voor !!!
VanHuisUit schreef:Echt zo'n domme actie gedaan.... had mijn beugelriemhaken open gezet, de 1e keer dat ik op haar zat en dat was ik dus vergetendus ik stap af..... lig ik opeens op mijn kont....in het zand
gauw kijken of niemand me ziet
Bente schrok er wel van maar was ook weer snel normaal. Beugelriem weer vastgedaan en er maar weer opgegaan, ze was gelukkig niet vreselijk geschrokken. Heb nu dus beurse bil
.

Lacuna schreef:Ollie en Poeltje
Vallen van een stilstaand paard, dat doe ik liever dan vallen van een ren-galopperend paard..
Vervelend Nouvel van Fifi, maar gelukkig ben je er op tijd bij en kun je haar nu zelf weer voorzien van de beste zorg en dan komt het echt weer goed
Groetjes, lacuna

ach ja die dingen gebeuren. Gelukkig