Wij gaan eigenlijk nooit uit eten. In 4 jaar tijd zijn we 2 x weggeweest. We hebben beide een hekel aan koken, maar nu ik zwanger bent letten we er wel op.
Meestal kookt mijn vriend, omdat ik nu kapot ben. Eerder kookte ik altijd.
Veale heeft net zijn enting ook weer gehad. Vorige eigenaar deed het altijd 2 x in het jaar. ik heb hem nu 1 x in het jaar gedaan.
Heb alles snel bijgelezen, maar moet weer aan het werk.
Vanavond feestje van schoonvaders, die is 65 geworden. Ben dus niet meer online vandaag. Of ik moet op het werk nog een gaatje vinden.
oef, kletskouzen hier, komt einde toopje in beeld ofzo? haha
ging veel over entingen, goedkoop boodschappen doen doe ik ook, vind zonde om merkspul te kopen terwijl je bv bij de liddle het zelfde hebt voor veel minder . dan hou je nog eens wat over in je porto..
Hier word alles 1x per jaar gedaan. Veulens gaan voor het eerst mee als ze een jaar zijn.
Koken, kan ik niet. Heb een vriendje die het leuk vind en het wel goed kan. Helaas werkt hij veel 's avonds, dan eet ik restjes uit de vriezer die de magnetron in kunnen .
Ik doe de boodschappen altijd bij de AH. Het is of de AH of de duurdere Deen. Keuze snel gemaakt. Maar als je huismerk en/of euroshopper koopt ben je niet duurder uit als bij de Aldi of de Lidl hoor Mijn vriend doed een deel van de boodschappen wel bij de Aldi, omdat ze daar een aantal dingen hebben die hij graag eet (bepaalde soorten vlees, sla, aardappeltjes enzo) en wat frisdrank, wijn in blik, energiedrank en bier.
Mastrootje
Geplaatst: 14-01-11 11:28
Evelli schreef:
Zooo Millanka ook weer blijgemaakt
Zeker!! Heel erg blij dan heeft Tijger tenminste ook tuig dat gewoon echt goed zit!
Wij shoppen altijd bij de deka, zit op een paar 100 meter afstand lopen en bij gebrek aan auto word het anders toch wel erg zwaar
Nou, net gebeld. 1 feb krijgt ie de 1e spuit in z'n donder.. en dan maken we de afspraak voor de volgende. katsjing... 20 euro voor spuit.. maar geloof dat de voorrij gauw op 30 durven uitkomen...
nee, dat scheelt niet is mij vorige keer verteld.. omdat je dan 't consult betaalt ofzo.. naja.. wat moet dat moet paul van hooijdonk. Die heeft ie volgens mij al een keer ontmoet toen die ali illegali is geent bij jullie of niet?
Voorrijkosten is hier ook 30 euro, maar als je naar de DA zelf gaat betaal je niks alleen de enting en dat is 17 euro. Heb je die mogelijkheid niet Naaltje ? scheelt je een hoop geld!
En een andere dierenarts die praktijk dichtbij heeft ? voor enten maakt dat niet zo veel uit. Heb ik ook eens gedaan en de rest dan gewoon bij me eigen Da.
vind ik nu niet meer netjes, heb de afspraak al staan.. Heb het overigens de vorige keer gevraagd bij de praktijk die hem toen deed, en die werden kwaad en zeiden dat dat zo niet werkte en ik dan alsnog de kosten had maar het dan ''consult'' werd genoemd... vandaar dat ik het nu niet eens probeerde...
Ach, man kwam heel vriendelijk over aan de telefoon, dat is ook al wat beter dan die horken van Etten-Leur Ga 'm meteen vragen over wormkuren doen, want dat moet ook weer op huidige stal
ik ben ook heel tevree over hem, majah, net als met hoefsmeden, er bestaan over alle veeartsen hele goede en hele slechte verhalen...
wormkuur, doet stal dat niet centraal regelen? bij briez nu ook niet trouwens...heb wormkuren ook via v hooijdonk, heb wel 2 erg dure nu... 23 ofzo pst...
wordt voor de stalpaarden centraal geregeld. in 1x voor een heel jaar besteld etc. maar was net besteld toen dids er nog niet was bovendien zit m'n wei op een ander schema qua kuren.. dus moet even afstemmen
yep even afspreken volgende week om dat te overleggen.. ik ga nog 1x de school-mail kijken, en als ik dan nogsteeds niks gehoord heb ga ik met dingen gooien vrees ik...
En ben benieuwd wanneer ma terugkomt, die is aangifte doen van branstichting..