[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:13

@ Jenkins: het was ook een geweldig ritje! We hebben er alle 3 ontzettend hard van genoten! Ik had Romeo nog nooit zo energiek gezien :D

@ Avaluna: ja ik kan nog van geluk spreken dat Romeo zijn oksel enkel heeft open getrokken, voor hetzelfde geld waren er ongelukken gebeurd en brak hij zijn been ofzo... De oksel is nu wel dik, heb het wat ontsmet met betadine en ik ga morgen kijken hoe het is. Romeo mankte niet, dus ik denk niet dat hij zich echt gekwetst heeft. Morgen hang ik hem aan de longe, dan zal ik zien of hij er wat aan overgehouden heeft.

@ Evelli: jij hebt ook een mooi wagentje! Keet staat er leuk voor!

@ L_Rivaldo: Je kan misschien beter eens gaan kijken, dat kost in ieder geval niets. Als je hartje dan zegt dat je hem móet hebben, zullen je ouders ook wel toegeven denk ik!

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:17

ja ga ook eerst kijken enzo ;)

Ik weet ook niet wat me ouders van plan zijn hoor.. miss is het wel te hoog gegrepen een pony.. maar de bedoeling is altijd geweest dat ik het zelf moet betalen ;).. dus ga ook gewoon kijken met rivaldo samen om te kijken hoe de match is en hoe ik hem vind. :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:18

zoo mensjes ik meld me ook weer even,

ik lees over een eventuele spangenoot voor Rivaldo, de ukkies van Dennis die een mooi halster hebben, Romeo die na een superleuke dag helaas bekneld zat in zijn deken, Evelli die een lekker rondje gemend heeft tussen 100 fietser, de pony's van VHU staan lekker op een groot land en tine is officieel M1.

zo meer kan ik niet onthouden, we gaan tegenwoordig zoo hard. :P

ik heb het de afgelopen dagen weer voor de verandering ontzettend druk gehad. donderdag een überleuke date gehad :o vrijdag Met Voice naar les geweest, en zaterdag wedstrijd met Voice gehad. ging echt helemaal super. ik was 2 keer eerste met 196 en 186 *\o/* echt supertof, was helemaal trots natuurlijk. Van het prijzengeld een mooie frontriem voor Voice gekocht :D
vanochtend een heerlijke buitenrit gemaakt met de paarden en vanmiddag ook maar weer eens de pony's aan het werk gezet, ze waren wel alledrie wat sloom. vraag me af hoe dat kan.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:20

Rivaldo, wat een leuke pony, zou mooi staan naast rivaldo.
Sl, wat een leuke tocht en naar dat hij vastzat in de deken, hopenlijk heeft dat geen verdere gevolgen.

wien liep vandaag weer goed, gelukkig, dus even gaan wandelen met haar en Chicko heeft heel even aan de longe gelopen, meer voor het idee en gewoon de hele wei door dus geen voltes.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:28

:wave:

Ik sluit me aan bij de samenvattingen hierboven.
Marianne: super, gefeliciteerd met je debuut en je date :D
Sonjim: mooi dat ze goed liep.

Ik heb vandaag ff een ritje gemaakt met spangenootje van Charmer voor de nieuwe kar. Ging heerlijk, was mooi weer om te rijden. Daarna ff de jonge pony gereden, die geeft geen vliegles meer en gaat steeds beter zn best doen. Echt een hele fijne pony!
Vief had vrij vandaag, die heeft gisteren een lekker ritje gelopen en kan morgen wel weer. Ze liep nu mooi int land.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:28

Klinkt als een geslaagt lang weekend marianne :D.. zo toe maar 2 keer eerste :P.. het lijken hier wel echte wedstrijd mensen te zitten die mooie prijzen halen :D

Fijn dat wien weer lekker liep :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:31

he marrianne leef je ook nog :D gefeliciteerd met je punten.

royaltjuh (ben ff je naam kwijt :oo ) fijn dat de pony geen vliegles meer geeft, dat is natuurlijk nooit goed haha :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:34

Verder heb ik eigenlijk niets te melden, mennen staat op een laag pitje. Rij alleen wat enkelspan met Jelle, mick staat nog steeds in de paddock, gaat wel iets beter.

Gelukkig kan ik me nu een beetje richten op de nieuwe merrie, vandaag voor de 3de keer ingespannen. Ze heeft echt ontzettend veel pit, ik sta er versteld van. Topdier wordt dat.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:39

Spannend zo'n nieuwe pony, is toch altijd maar weer afwachten hoe ze het oppakken. Maar deze komt zo te horen wel goed.
Oh en et is Anneloes trouwens ;)
Vliegles is indd nooit goed, maar was ook wel een kleinnnnnn beetje mn eigen schuld, iig ik had et kunnen verwachten. Gelukkig bleef et tot nu toe bij 1x *klopt af*

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 22:07

Heb ik wat gemist jelle, nieuwe pony? of ben ik het even vergeten :P.. zit hier namelijk tussen stapel schoolwerk hihi.. maar ga de goede kant op.. :D

We gaan misschien volgend weekend kijken.. wil het liefst niet eerder omdat ik me voor 100% wil geven voor school dan heb ik daarna gewoon rust en niet de spanning dat ik het niet haal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 22:35

Marianne gefeliciteerd met je punten. Netjes hoor!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 22:39

@ iedereen dankjewel :P

soms heb je van die dagen en dan kan er niets foutgaan, ik heb dus zo'n weekend, heb mijn proeven ook echt met een lach op mijn gezicht gereden.

@jelle wat fijn dat jouw jonge pony het goed doet!

@anneloes, mooi dat je geen vlieglessen meer krijgt ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 23:53

zo hoort dat toch ook.. :D.. lekker plezier hebben en ervan genieten ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 23:59

pffff ff bijkomen op de bank :O na dag op en neer naar Groningen (vanuit Rotterdam) ouders hadden feestje waren 50 jaar getrouwd....

Wat een geweldige sportprestaties weer en super ritjes, leuk!
Citaat:
Ik zie hier iemand mennen met die dikke bontjes hoe bevalt dat?
denk dat je ons bedoelde? Ik heb ze eronder omdat het tuig niet geweldig is. Wil eigenlijk een nieuw tuig maar goed even bontjes eronder lost ook veel op. Het schoftje zit veel beter met het bontje en het borsttuig is nog net iets te groot, zit zo ook beter. En 't staat wel stoer :+

Zo en nu ga ik naar bed pffff :Z

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 01:24

Ik ook,, net klaar met een opdracht voor school nog een paar grote te gaan voor donderdag..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 01:25

Ben nog steeds wakker. Waardeloos. Zat er om half 7 al helemaal doorheen. Om half8 in bad ennaar bed, maar de slaap niet kunnen vatten. En dat terwijl ik vreselijk moe ben. En morgen weer bijtijds op, want zoontje gaat weer naar school.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 05:55

evelli, leuke foto's en leuk filmpje!

Sander_lotte, mooi zo dat je een geslaagd ritje hebt gehad!

Laura? ik hoop voor je dat je de pony krijgt/mag kopen.
leuk spanmaatje!

Tine, gefeliciteerd met je punten bij je M1 debuut!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 06:44

@ rivaldo, dat is wel een gave match zeg!! Spannend!

@ van huis uit, dan is het voor mij misschien ook een optie die dikke, want mijn borststuk is ook te groot voor de kleine.
Maar ben nu eigenlijk aan het sparen voor een ideal tuig :D

Hier weinig bijzonders, gister niet gemend alleen gelongeerd.
Morgen ook niks want moet 11.5 uur werken waarschijnlijk :'(
maargoed woensdag vrij dus dan kunnen ze weer aan de bak :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 07:56

Ben ik weer na een zeer korte nacht. Heb Amerigo wel net bij het voeren uit de wei gehaald, maar ik heb besloten hem maar weer terug te zetten. Ben veel te moe en juist bij hem moet ik met volle aandacht rijden. Nog maar een vrije dag. Hopelijk kan ik vanavond wel naar les met Rembrand. Poeh, ben echt bekaf.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:10

Goede morgen!
Net bij Romeo geweest, zijn oksel ziet er nog steeds hetzelfde uit als gisteren. Er zaten wel schavelingen in van te slapen(hij slaapt altijd liggend), maar die heb ik geprobeerd eraf te halen. Hij vond het niet leuk, het doet hem erg pijn. Ik heb het weer even ontsmet met betadine.
Ik was al plannen aan het maken om hem vandaag te longeren, maar zoals het nu regent zit dat er niet in :? Misschien dat het namiddag nog opklaart en ik even de kans heb om hem te longeren.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:41

Hier schijnt de zon volop,, maar denk dat de regen hier wel naartoe zal komen.

SL Veel koelen onder de tuinslang helpt ook al een hoop voor zwellingen en prut erin. Maar dat weet je vast wel hihi..

Ja het is echt een leuke match zo van de foto gezien. Meisje vind het best moeilijk dat hij weg gaat, dus als we niet deze week gaan kijken is het wel de week erop.. helemaal niet erg, heb er geen haast mee.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:52

spannend rivaldo!
bij ons staat er ook nog een grote vosshet te koop. lijkt beetje op de ene van de foto die je liet zien..

van de week is er op stal een schattig veulen geboren.
Afbeelding

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:52

magicmist wat een schatting ding! <3

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 10:30

Hallo iedereen!! Ik ga zo eens alles goed bijlezen. Van het weekend wedstrijd gehad en het ging allemaal bagger. Dresuur was slordig maar toch nog goed beoordeeld. Vaardigheid 2 ballen maar te veel voor tijd. Stomme was dat de wagen vorige wedstrijden gemeten werd op 1,275m dus dat werd afgerond op 1,30. Nu werd ie op 1,26 gemeten dus dat betekende minder ruimte tussen de poortjes. Marathon in het A traject verkeerd gereden dus moesten we nog 3 minuten inhalen in onwijs mul zand vol met bergen. Maar we hebben het gehaald!! E-traject hebben we ongeveer elke paal geraakt. En heb me een spierpijn dat is niet leuk meer!! Maar het was mooi weer!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 10:45

Mocht je een foto hebben is dat altijd leuk om te kijken of dat wat is mocht de bonte niets zijn.

ahhh weer zo'n lief ukkie <3

Heb net 2 setjes halster gekocht in dezelfde kleuren, kan eentje altijd terug brengen mocht de 2de pony niets zijn..
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 17-05-10 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt