@ Avaluna: ja ik kan nog van geluk spreken dat Romeo zijn oksel enkel heeft open getrokken, voor hetzelfde geld waren er ongelukken gebeurd en brak hij zijn been ofzo... De oksel is nu wel dik, heb het wat ontsmet met betadine en ik ga morgen kijken hoe het is. Romeo mankte niet, dus ik denk niet dat hij zich echt gekwetst heeft. Morgen hang ik hem aan de longe, dan zal ik zien of hij er wat aan overgehouden heeft.
@ Evelli: jij hebt ook een mooi wagentje! Keet staat er leuk voor!
@ L_Rivaldo: Je kan misschien beter eens gaan kijken, dat kost in ieder geval niets. Als je hartje dan zegt dat je hem móet hebben, zullen je ouders ook wel toegeven denk ik!

vrijdag Met Voice naar les geweest, en zaterdag wedstrijd met Voice gehad. ging echt helemaal super. ik was 2 keer eerste met 196 en 186
echt supertof, was helemaal trots natuurlijk. Van het prijzengeld een mooie frontriem voor Voice gekocht 
) fijn dat de pony geen vliegles meer geeft, dat is natuurlijk nooit goed haha
na dag op en neer naar Groningen (vanuit Rotterdam) ouders hadden feestje waren 50 jaar getrouwd....
Misschien dat het namiddag nog opklaart en ik even de kans heb om hem te longeren.