Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
): de opleiding is verplaatst naar Amsterdam (daar zit ook een vestiging) en alles leuk en lief maar mij krijg je niet 5 dagen per week naar Amsterdam
lekker de stad in geweest. Naar prachtige kookwinkel voor spulletjes voor ons B&B. En even de Bijenkorf in, hebben ze uitverkoop om mijn garderobe wat aan te vullen, ben zeer geslaagd zowel bij de B&B spulletjes als de Bijenkorf

is al een drama sinds we hier wonen, maar ineens gisterenavond nu fulltime stop...no go.....en daar zit ook onze enige wc....
die hoort het afvalwater het riool in te pompen..werkte niet, heel raar, want vorige week, zijn ze van gemeente langs geweest...maar niets was schoongemaakt zei de service meneer....dat konden we zien, toe de put eenmaal weer leeg was....

simpele stalletjes aan elkaar gelast met golfplaten erboven. Niets luxe maar wel veilig. Man heeft zijn hele leven al paarden en schapen. Is ook een menner, zijn meestal stuk nuchterder dan andere types
En dat voelt ze volgens mij. Wordt op vaste tijden door hem gevoerd. Voordroog van eigen land. Goed voer. En ze ziet altijd wel ergens een paard.
ook zo'n bijzonder type. Ja die rarebieren accepteren het gewoon soms niet. Veel paarden keren in zichzelf als ze in een rotsituatie zitten, maar dit soort types gaat in gevecht met alles en iedereen, die geven niet op of over...
.
. Heb nu instructies voor een week gekregen en wat oefeningen, daarna een week rust ivm vakantie. Ben benieuwd hoe hij daarna loopt
.
als het maar helpt
op gran canaria
vandaag brrrr.
heb geen idee of het zo is maar kan me voorstellen dat als de honden zo fijn lopen dat je net zo'n soort flow ervaart als met omgang met een paard (sorry als ik wat zweverig ben maar ja zo ervaar ik dat dan zelf zeg maar).