Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen moet ik zo gaan werken

)

heb nu geen idee onder hoeveel gram sil staat..
Keer met een rit ofzo ?
Ben ook benieuwd naar je nieuwe aanwinsten
Waar heb je morgen wedstrijd?
Vind het zelf ook gaaf om foto's te knippen tijdens de marathon (ook vaardigheid of dressuur hoor
) 
.
.
. obelix schreef:Bedankt allemaal !
Hee Maaike ! Weten we nog niet,moeten we wel weer een keertje doen ja![]()
Keer met een rit ofzo ?
Ben ook benieuwd naar je nieuwe aanwinsten
Waar heb je morgen wedstrijd?
Thanx voor de reclame hahaVind het zelf ook gaaf om foto's te knippen tijdens de marathon (ook vaardigheid of dressuur hoor
)
Nieuwsgierigen kunnen kijken op : https://www.facebook.com/SGFotographics
Jenkins, staat het niet in de labels binnenin? Hier staan ze nog onder ongevoerde regendekens,maar als het zou koud blijft,dan gaatr er binnenkort ook wat dikkers op. Ik ben nog in dubio of ik Lodewijk moet scheren,aangezien hij laatst niet vooruit te fikken was met rijden en hij toch al wel een behoorlijk teddy vacht heeft
Koetsiersbewijs heb ik niet,maar op school veel les daarin gehad,daarna tijdens mijn werk bij de handelaar ook wel wat ingespannen,maar sinds ik nu met Erik ben,men ik weer volop. Mn schoonfamilie ment ook fanatiek,zwager en schoonpaps, dus altijd een helpende hand waar nodig![]()
Moet wel zeggen sinds ik met vriendje ben, ik fanatiek aan het mennen was,terwijl ik daarvoor alleen maar reed onder het zadel.
Doe nu beide en ik vind het toch wel errug leuk

Altijd leuk om andere lijnen te rijden en zeker als het een snellere tijd oplevert
) dan wil ik ook graag een welshje om mee te mennen 

Ipsilonka schreef:Jenkins welk merk is t? En dan welke kleur. Ach en je voelt toch gewoon hoe hij voelt. Det staat ook al onder 200 grams dek. Maar deken is wel al 4 jaar oud ofzo. De pony gaat onder 100gr pablo alleen regendeken. Sil staat ook in een buitenbox toch (zo stom voor mijn idee staat hij naast jacco maar die is niet meer natuurlijk)
een dag niet gemend is een dag niet geleefd zeg ik altijd...
Wat naar zeg! Beetje laat, maar ik hoop dat de bixiewedstrijd leuk was!
Schaap ziet er goed uit, nu maar hopen dat de schuurplekken van Diddle snel overgaan. Die kleur van jouw deken vind ik ook erg mooi.
zelfs toen ik alleen nog moest kiezen welke kleur en haar al paar keer had duidelijk gemaakt geen vragen meer te hebben. Uiteindelijk maar een kleur gekozen en weggelopen om nog bij wat andere dingen te kijken. Die vrouw bleef mij echter een beetje volgen en ik zag haar met ander personeel praten terwijl ze naar me keek. Ach ik denk ik beeld het me vast allemaal in, niets aan de hand.
welke laarzen?? Had ik dus mijn nieuwe laarzen aan die ik daar 3 weken geleden heb gekocht en helemaal heb ingevet, dus ik zeg neejoh die had ik al.
Voortaan goed mijn spullen controleren op stickers ed 
janouk schreef:![]()
![]()
![]()
Nee he? Koeeeeeeeeeeien
Gelukkig doen wij niet mee. Ik heb janouk wel opgegeven voor cow cutting clinic onder het zadel, mag ze leren op koeien jagenmag ik een cowboyhoed op haha nieuwe barbie westernoutfit
kunnen niet ontbreken
Ze hebben deze keer 1 grote in 1 hindernis (verstopt tussen grote bollenkisten) en 2 kalfjes in een andere hindernis (maar daar kom je niet echt bij in de buurt). Eerlijk gezegd denk ik dat alle spandoeken langs de kant morgen veel spannender zijn door de wind. 
Geniet van het bankhangen vanavond 
En goed dat je met je tuig aan de gang gaat. Met invetten blijf je trouwens bezig als het wat stug is 
De andere twee ohz paarden worden wel wollig maar hebben van zichzelf korte haren (ze worden daarom niet zo'n giga teddybeer) dus daar is het niet echt bij nodig, ook omdat ze niet zwaar aan de bak moeten en dus nauwelijks zweten. Ik ben benieuwd wat Sam van zijn 24/7 deken gaat vinden (aan zijn gedrag kon ik vorig jaar merken dat ie niet veel dekens heeft gedragen in zijn leventje). Vanaf morgen leggen we die erop, nu de temperatuur definitief gaat zakken. 

.. Ik probeer zoveel mogelijk naar een andere winkel hier in de buurt te gaan