Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
obelix schreef:Bedankt allemaal !
Hee Maaike ! Weten we nog niet,moeten we wel weer een keertje doen ja![]()
Keer met een rit ofzo ?
Ben ook benieuwd naar je nieuwe aanwinsten
Waar heb je morgen wedstrijd?
Thanx voor de reclame hahaVind het zelf ook gaaf om foto's te knippen tijdens de marathon (ook vaardigheid of dressuur hoor
)
Nieuwsgierigen kunnen kijken op : https://www.facebook.com/SGFotographics
Jenkins, staat het niet in de labels binnenin? Hier staan ze nog onder ongevoerde regendekens,maar als het zou koud blijft,dan gaatr er binnenkort ook wat dikkers op. Ik ben nog in dubio of ik Lodewijk moet scheren,aangezien hij laatst niet vooruit te fikken was met rijden en hij toch al wel een behoorlijk teddy vacht heeft
Koetsiersbewijs heb ik niet,maar op school veel les daarin gehad,daarna tijdens mijn werk bij de handelaar ook wel wat ingespannen,maar sinds ik nu met Erik ben,men ik weer volop. Mn schoonfamilie ment ook fanatiek,zwager en schoonpaps, dus altijd een helpende hand waar nodig![]()
Moet wel zeggen sinds ik met vriendje ben, ik fanatiek aan het mennen was,terwijl ik daarvoor alleen maar reed onder het zadel.
Doe nu beide en ik vind het toch wel errug leuk
Ipsilonka schreef:Jenkins welk merk is t? En dan welke kleur. Ach en je voelt toch gewoon hoe hij voelt. Det staat ook al onder 200 grams dek. Maar deken is wel al 4 jaar oud ofzo. De pony gaat onder 100gr pablo alleen regendeken. Sil staat ook in een buitenbox toch (zo stom voor mijn idee staat hij naast jacco maar die is niet meer natuurlijk)
janouk schreef:![]()
![]()
![]()
Nee he? Koeeeeeeeeeeien
Gelukkig doen wij niet mee. Ik heb janouk wel opgegeven voor cow cutting clinic onder het zadel, mag ze leren op koeien jagenmag ik een cowboyhoed op haha nieuwe barbie westernoutfit