Tine heeft Hezbollah-paarden Balen Tine! Sonjim: bizar zeg, klopt wel, heb ook golfje gehad, altijd dichtgevroren en idd keer via koffer in auto geklommen! Gek toch, hoe kan dat nou zou je zeggen
Gem
Geplaatst: 01-02-12 21:55
Tja, ik ben dus gisteren ook via de klep in mijn polo gekomen . Durf de klep dus niet meer op slot te doen zolang het vriest. Die vaseline-tip betreft toch alleen de rubbers zelf? Probleem is dat niet de rubbers vastvriezen, maar het mechanisme IN de deur. Ik had dus ook de tip gekregen om de kunststof bekleding van de deur van de auto af te halen en vaseline binnen in de deur te spuiten.
Vaseline werkt alleen bij normale auto's schreef ik al, niet bij vw's. Ik ben blij met mijn voorkeur voor Renault. Ik smeer niet eens mijn rubbers in en kan gewoon in en uit mijn auto.
Wij hebben al een aantal jaren vw, maar nooit geen problemen gehad. Nu hebben wij ook het model van 2005 en 2008 geloof ik, misschien dat het dan niet uit maakt.
Daan lag op bed, maar is alweer beneden, nu nog even moe maken en dan hopelijk straks slapen. Het is echt een meneertje aan het worden...dat wordt nog wat later... als je iets afpakt wordt hij gewoon boos
Biancacoo
Geplaatst: 01-02-12 22:10
Tine tja...dat is dan het makkelijkste doelwit dat tentje..ik duim voor je dat hij verder heel blijft.... verder lees ik over autoproblemen, hier geen last van gelukkig, klopt het snel af..
ik heb even gewerkt aan airbrush....probeer iets nieuws en het lijkt mooi tot nu toe....dus ben benieuwd, leuke is dat ik steeds bijleer....super manier om mijn hoofd even leeg te maken,...veeeeeeeel stress op het werk zowel bij mij als bij mijn man......brrrr niets aan, maar het brengt geld in het laatje.. Ingrid moet naar de bedrijfsarts...fijn dat je nog lekker bij Ulla geweest bent !! haha tallechie, Daan leert dat vanzelf als hij straks wel moet delen met vriendjes, komt allemaal goed !!
Hij begon ook al op de creche. In zijn schriftje stond: we hebben hem ook eindelijk eens horen huilen, er werd speelgoed afgepakt en meneer begint te huilen
Hier geen VW maar een Seat (dus eigenlijk een soort VW) en óók problemen met bevroren deuren. Het is een Seat Inca (=caddy) en de achterdeur gaat gelukkig nog wel open. Het schot tussen de bak en de stoelen hebben we aan 1 kant eruit gehaald, zodat er er doorheen kunnen klimmen...
Dienst is druk, zit nu op telefoontje te wachten. Ouders waren er net even, maar ik was niet gezellig voor ze. Gelukkig was manlief er ook.
happytime
Geplaatst: 01-02-12 23:41
wat was de afkorting ook-al-weer van VW??? Vreselijke Wagen? moet er wel om lachen om jullie VW-leed hier Feel Free,Feel Suzuki....... Dennis: ben benieuwd naar je testresultaat van het bitje iedereen druk in de weer met emmertjes water halen en paarden die niet van kamperen houden, en de tent maar slopen
Gem
Geplaatst: 01-02-12 23:51
Heeejuhhh, niet zo onaardig tegen mijn Polo . Kan hij er wat aan doen dat ie al een oud manneke is, met een peesmeekertje, gehoorpaparaatje en een katheter? Heeft anders wel al dik 270.000 kms gelopen, zónder rollator . Ach... z'n gewrichies zijn nu wat stijf, moet af en toe in de winter wat aan bejaardengymmestiek doen, maar dat moet kunnen toch ?
happytime
Geplaatst: 02-02-12 00:19
Gem
Geplaatst: 02-02-12 00:28
sander_lotte
Geplaatst: 02-02-12 06:56
Ik ben nu precies een uur wakker, na een uurtje een kleine bokt-pauze, nu nog een uurtje studeren voordat ik me ga douchen en de beestjes ga eten geven!
@ gem: Respect voor je Polo'tje, kan misschien samen met onze Mondeo komen staan? Die heeft ook 270.000 km in de bandjes, maar hij begint echt veel te stijf te worden Eerste en derde vitesse zijn zo een beetje aan het afsterven, soms weigert hij om ze nog te gebruiken... Omdat we weten dat hij komend jaar niet meer bij de controle-arts weg raakt, zijn we stiekem aan het zoeken naar een jongere bink Maar ik geef toe, 270.000 km voor een Polo'tje, dat is echt wel doorzetten
@ tine: balen van je tent! Ach, zeg nu eens zelf, een tent slopen is toch ook veel leuker dan met een stomme bal spelen hé?! Trouwens, dingen doen die niet mogen zijn altijd veel leuker!
@ tallechie: Daan wordt boos als iemand iets afpakt
Goedemorgen! Je was er vroeg bij S_L! Succes met je laatste examen!
Ik ga zo wat dingen klaarleggen op de post en dan de boel overdragen, meteen door voor boodschappen, naar huis, omkleden en naar stal. Vanmiddag voor de laatste keer naar de revalidatie arts. Daarna hopelijk nog een rondje met de honden en dan weer naar de post om de dienst over te nemen. Het was een drukke dienst gisteravond. Maar gelukkig wel lekker geslapen.
Fijne dag allemaal!
tine10
Geplaatst: 02-02-12 08:50
Goedemorgen.
Was koud vannacht Buiten dan he, gelukkkig binnen lekker warm.
Straks wordt Thabor gepimpt. Hoefsmid komt en fysio.
mIjn auto heeft 317000 op de teller, vw passat, nooit geen problemen mee. Die van mijn vriend heeft nu 250000 op de teller ook geen problemen mee. zal misschien ook wel aan de leeftijd liggen.
Hier er ook al een uur uit. Huishouden al gedaan, Daan al gedaan, opdracht ingestuurd. Ga nu spullen bij elkaar pakken. Ga richting opa en dan boodschappen doen... Helaas weekend vol verjaardagen, (die van mij en die van mijn zus)
janouk
Geplaatst: 02-02-12 09:05
De schaatsbaan Rijsenhout gaat open vandaag. Straks met Michael naar de ijsbaan. Maar eerst op zoek naar schaatsen die passen voor hem. 2 jaar terug had hij 42 maar nu 45; krijg zijn voeten er niet meer ingepropt. haha
tine10
Geplaatst: 02-02-12 09:08
SL: succes met examen Tallechie: alvast van harte!! En je zus ook Prinsje: succes bij de dok
Autootje startte hier gelukkig, wel met beetje moeite, maar toch (heb Hyundai H200, zou absoluut geen vw willen hebben )
Vandaag kennen manlief en ik elkaar precies 10 jaar Komend weekend maar eens lekker uit eten ofzo. Vanavond is hij pas rond middernacht thuis
Ollie1
Geplaatst: 02-02-12 09:24
Goedemorgen,
@Sl_succes met de laatste loodjes.... @Tine, wat een hooligans heb jij in de wei staan en manlief en ik hebben vandaag precies 12 jaar geleden elkaar het ja-woord gegeven in Oostenrijk... 2 augustus dus 12,5 jaar @PrinsjeH, ik ben benieuwd wat er uitkomt bij de dokter. @Janouk, ik heb hier nog wel een paar schaatsen maat 37 staan , maar dat wordt helemaal zo proppen haha... Ik heb ze maar op MP gezet want voor zoonlief moet ik ook nog andere zien te scoren @Frensie, weer een druk programma vandaag, wel super dat je het zo naar je zin hebt op je werk
Hier verders weinig te melden.... ik zit nu aan een bakkie en dadelijk maar even gaan mennen , zaterdag heb ik wedstrijd met Brutus maar ze geven vrijdag neerslag op ... ik ga dan niet de pad op.... dus even afwachten hoe het allemaal gaat lopen
Zit bij dok in wachtkamer... helemaal modern geworden (afschuwelijke " lounge-zitjes") Mensen zitten allemaal heel ongemakkelijk op barkrukken en zit-poefjes enzo hahahaa
Ol, mense! (Wij twijfelen of het niet zielig is om paard met deze kou voor kar te zetten... Niet dus he??? ) (Ja ik weet t, wij zijn watjes )
Hoop dat dokmans me zo komt halen voor ik door deze plastic barkruk zak
Lijkt wel een soort tv serie decor, vind t zoooo overdreven, alsof je hier gezellig gaat zitten loungen Wat is er mis met die rijtjes stoelen die ze eerst hadden? Volgens mij moeten de doks hier dit jaar niet gaan staken, ze verdienen duidelijk genoeg als er zoveel budget naar deze onzin gaat (of ben ik te negatief kan door hoesten komen, ben t zat )
avaluna
Geplaatst: 02-02-12 09:45
@Biancao: fijn dat je goed kunt afschakelen bij het brushen.
@Tine: leuk Thabor gepimpt, gaat nu snel de 19e natuurlijk.
@Tallechie: al vlijtig geweest en Daan dus een pittig ventje.
@Prinsje: je zit dus niet prinsheerlijk
@SL: succes!
Ik zou wel een VW willen hebben een Touareg, de rest wordt ik niet echt warm van . Heb gisteravond mijn dekbed dubbel gemaakt, heerlijk, maakte het opstaan niet echt gemakkelijker . Paarden gisteravond 200 gram onderdeken ondergelegd bij hun 300 gram winterdeken.