Balen Tine!Sonjim: bizar zeg, klopt wel, heb ook golfje gehad, altijd dichtgevroren en idd keer via koffer in auto geklommen! Gek toch, hoe kan dat nou zou je zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Balen Tine!
. Durf de klep dus niet meer op slot te doen zolang het vriest. Die vaseline-tip betreft toch alleen de rubbers zelf? Probleem is dat niet de rubbers vastvriezen, maar het mechanisme IN de deur. Ik had dus ook de tip gekregen om de kunststof bekleding van de deur van de auto af te halen en vaseline binnen in de deur te spuiten.
. Kan hij er wat aan doen dat ie al een oud manneke is, met een peesmeekertje, gehoorpaparaatje en een katheter? Heeft anders wel al dik 270.000 kms gelopen, zónder rollator
. Ach... z'n gewrichies zijn nu wat stijf, moet af en toe in de winter wat aan bejaardengymmestiek doen, maar dat moet kunnen toch
?
Eerste en derde vitesse zijn zo een beetje aan het afsterven, soms weigert hij om ze nog te gebruiken...

(heb Hyundai H200, zou absoluut geen vw willen hebben
)
Komend weekend maar eens lekker uit eten ofzo. Vanavond is hij pas rond middernacht thuis
en manlief en ik hebben vandaag precies 12 jaar geleden elkaar het ja-woord gegeven in Oostenrijk... 2 augustus dus 12,5 jaar
en dadelijk maar even gaan mennen
, zaterdag heb ik wedstrijd met Brutus maar ze geven vrijdag neerslag op ... ik ga dan niet de pad op.... dus even afwachten hoe het allemaal gaat lopen
helemaal modern geworden (afschuwelijke " lounge-zitjes") Mensen zitten allemaal heel ongemakkelijk op barkrukken en zit-poefjes enzo hahahaa
)
Hoop dat dokmans me zo komt halen voor ik door deze plastic barkruk zak

Wat is er mis met die rijtjes stoelen die ze eerst hadden? Volgens mij moeten de doks hier dit jaar niet gaan staken, ze verdienen duidelijk genoeg als er zoveel budget naar deze onzin gaat (of ben ik te negatief
kan door hoesten komen, ben t zat )
.
.