Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maisie schreef:Citaat:Ik zoek nog een uit zichzelf werkende grasmaaier
Dacht dat dat paarden warenDie van mij kunnen iig goed grasmaaien.
sonjim schreef:Naaltje als verzorgster eventueel ook mee wilt groomen heb je er altijd wat aan en een beetje tutten gaat dids niet dood van hoop ik. Been vind ik akelig dat het dik blijft. Als ik me goed herinner heeft hij dat van vlak nadat hij op strafkamp gezet is (kleinere weide) heeft hij daar veel geijsbeert of staat hij daar meer stil als in de kudde, wellicht heeft dat ermee te maken. Wordt het dun na het werken, wandelen of dikker.
sander_lotte schreef:Pff ben net naar de paardenwinkel geweest. Eerst nog naar een andere geweest, maar daar hadden ze geen menspullen en geen leveranciers die menspullen hebben. Ik heb gevraagd naar een langere singel en een ander hoofdstel.
Ze hebben naar verschillende leveranciers gebeld, niemand kon ons helpen voor een binnensingel van 45 cm en een hoofdstel met de juiste afmetingen. Imperial had niets meer in voorraad, zij zouden in augustus een nieuwe bestelling binnen krijgen en dan zouden ze pas kunnen meten of er iets bij zit wat ik nodig heb. Het probleem is, ik ga 12 augustus op vakantie met Romeo en ik zou het toch graag willen hebben als we op vakantie gaan.
De mensen van de winkel hebben me doorverwezen naar een zadel/tuigenmaker in Nederland (Beek), daar zou ik naartoe moeten en vragen of hij me het nodige kan maken. Want die mensen hebben geen gegevens van die tuigenmaker (enkel een achternaam), zelfs geen precies adres of telefoonnummer.
Is hier misschien iemand die in (de buurt van) Beek woont en toevallig een oude tuigenmaker kent? Anders zou ik echt niet weten wat ik moest doen!