Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maisie schreef:Citaat:Ik zoek nog een uit zichzelf werkende grasmaaier
Dacht dat dat paarden warenDie van mij kunnen iig goed grasmaaien.

nieuw paadje op gegaan, naaltje zat me lekker nerveus te maken "Ja, uhh... ik denk dat we straks wel midden in de stad zullen staan..." maar het viel allemaal mee en het blijkt een heel leuk rondje te zijn. 

sonjim schreef:Naaltje als verzorgster eventueel ook mee wilt groomen heb je er altijd wat aan en een beetje tutten gaat dids niet dood van hoop ik. Been vind ik akelig dat het dik blijft. Als ik me goed herinner heeft hij dat van vlak nadat hij op strafkamp gezet is (kleinere weide) heeft hij daar veel geijsbeert of staat hij daar meer stil als in de kudde, wellicht heeft dat ermee te maken. Wordt het dun na het werken, wandelen of dikker.
En als ze beetje met hem aan de slag kan is dat de tijd waarop ik tuig kan poetsen etc!
Ik heb er ook echt wel zin in
Ze moet alleen eerlijk zijn want anders is dids niet leuk 
) is, hij loopt nu alsnog hapje stapje namelijk.. Ik denk nogsteeds dat hij zich toen gewoon hard geraakt heeft.. Maar hij loopt ontzettend netjes rad, been kan gewoon alle goeie kanten op zonder dat hij reageert, dus het voelt verder niet fout. Nu moet ie gewoon gaan werken

Denk dat het met mij niet goed was gegaan 

ben ik natuurlijk erg blij mee...kreeg het al benauwd...geheel onterecht
)
toch nog even opgestapt maar ik moet mezelf even toespreken want ik kom niet verder dan rondje stappen, dan staat ze stil
gelukkig staat ze dus stil maar ze moet ook vooruit zeg maar, het principe van paardrijden is voorwaarts en dat snapt ze voor de wagen zeer goed maar onder de man lijkt ze steeds heel verbaasd
dus ik stap af..... lig ik opeens op mijn kont....in het zand
gauw kijken of niemand me ziet
Bente schrok er wel van maar was ook weer snel normaal. Beugelriem weer vastgedaan en er maar weer opgegaan, ze was gelukkig niet vreselijk geschrokken. Heb nu dus beurse bil
sander_lotte schreef:Pff ben net naar de paardenwinkel geweest. Eerst nog naar een andere geweest, maar daar hadden ze geen menspullen en geen leveranciers die menspullen hebben. Ik heb gevraagd naar een langere singel en een ander hoofdstel.
Ze hebben naar verschillende leveranciers gebeld, niemand kon ons helpen voor een binnensingel van 45 cm en een hoofdstel met de juiste afmetingen. Imperial had niets meer in voorraad, zij zouden in augustus een nieuwe bestelling binnen krijgen en dan zouden ze pas kunnen meten of er iets bij zit wat ik nodig heb. Het probleem is, ik ga 12 augustus op vakantie met Romeo en ik zou het toch graag willen hebben als we op vakantie gaan.
De mensen van de winkel hebben me doorverwezen naar een zadel/tuigenmaker in Nederland (Beek), daar zou ik naartoe moeten en vragen of hij me het nodige kan maken. Want die mensen hebben geen gegevens van die tuigenmaker (enkel een achternaam), zelfs geen precies adres of telefoonnummer.
Is hier misschien iemand die in (de buurt van) Beek woont en toevallig een oude tuigenmaker kent? Anders zou ik echt niet weten wat ik moest doen!
! Beter dat hij gaat staan, dan dat hij ervan tussen gaat, natuurlijk. Hier komt dochter van vrienden van ons volgende week logeren, wilde al eens kijken of ik die op de grote kan zetten, ze is negen jaar, ben benieuwd.
, pfff, maar goed dat je d'r opgehaald hebt
.
Hoop dat je niet weer hele blauwe plekken gaat krijgen. Rembrand is gewoon een kanjer
. Fijn dat been al dunner is geworden en ze geen last heeft met werk.

dat is stom
geen zoonlief met camera op de bakrand nu?
hopelijk valt je blauwe plek mee. en geweldig dat bente weer heel is!