Naaltje schreef:mer jou wil ik ook wel weekje ruilen patrick
hoewel..zou 't doodeng vinden met dids het strand op
Wat is er eng aan het strand?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Patrick_ schreef:Naaltje schreef:mer jou wil ik ook wel weekje ruilen patrick
hoewel..zou 't doodeng vinden met dids het strand op
Wat is er eng aan het strand?
VanHuisUit schreef:![]()
![]()
![]()
Het ging super!!!!
Sorry, even ego, want ik ben blij en heel trots!
Was zo leuk. Peter zei we gaan ervan uit dat het helemaal goed gaat, met tuig opleggen en erachter lopen was ze super en volgens de verhalen van de vorige eigenaars kan ze het dus geen problemen maken als ze er niet zijnEerst tuig omgedaan, vindt Rizanta dus allemaal al helemaal prima, alleen aansingelen staat ze wat te hengelen met een voorbeen maar goed
Krijgt ze haar menhoofdstel om zie je haar oortjes al helemaal spitsen zo van ja, ja, gaat het nu dan eindelijk weer eens gebeuren (ze had 6/7 jaar niet voor de wagen gestaan). Met haar naar de wagen lopen, haar ervoor gezet, lamoen naar beneden....bleef keurig staan...Peter gaat op de wagen zitten, ik sta er dus nog voor, loop naar achteren, ga erop zitten en voorwaarts .... daar ging ze alsof ze nooit anders heeft gedaan
![]()
We zijn de bak ingegaan, was best zwaar want het had natuurlijk giga geregend. Nou braaf echt zo heerlijk! Links/rechtsom stappen, draven, voltes, afwenden, tussendoor halthouden / weer voorwaarts. En ook echt lekker door kunnen draven, iets wat ik onder het zadel nog wat minder durf omdat ze heel groot draaft en ik dat moeilijk kan uitzitten. Die oren, helemaal naar voren af en toe even zo'n tikje naar achteren om goed te begrijpen wat ze moest doenLinksom (=kant blinde oog) is ze ietsje minder gebogen dan rechtsom maar waar hebben we het over. Volgens Peter had ze er ook echt plezier in. Na zo'n half uurtje/drie kwartier zijn we gestop. Ik heb zelf ook zo'n minuut of 10 gemend. Lekker licht in de hand, mooi aan de teugel
zo netjes heb ik nog nooit gemend!
Dus jullie hadden helemaal gelijk, het ging super. En wat een prachtig gezicht zo'n swingende rug en zo'n prachtig paard zo mooi voor de wagen. Na afloop stond ze ook zo tevreden op de plaats. Ook met aftuigen / van de wagen afhalen goed stilstaan. Ze ging zelfs helemaal gapen, zo grappig
VanHuisUit schreef:Oja Tineen op een 10 minuten met de auto (is niet zo'n wandelroute) een echt lekkere Japanner (alleen houdt manlief niet van vis, dus die doe ik daar geen plezier mee
).