Neej die linker is echt een andere
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.. en hij heeft ook een smaller blesje.. wat het grappige is dat riv een voorbeen hoger heeft in wit en tum tum die andere weer.. ook hebben ze beide andere kant manen zodat je de maan kanten mooi aan de buitenkant heb (oke ga misschien best ver in me idee haha laat ik eerst maar is kijken) of hij echt wel zo groot is en erbij past. 

.. ook op hyves iemand die het niet doorhad
.. ze ging helemaal raden emh.. hoger gras? de ene met mobiel gemaakt andere normale camera? Geen auto? Andere hoek genomen?
.. meisje van 11 die al wat langer reed heeft ook een echt sprongetje gemaakt (oke het was niet hoog maar toch gedaan!) meisje van 8 die nog maar heel kort rijd ging balkjes lopen en in verlichte zit erover heen.. Wat was dat grappig om te zien want ze begreep eerst niet wat ik bedoelde
.. dus letterlijk die billen in de lucht en hangen op de hals geweldig
maar dan hou ik liever beide handen aan het stuur.
Ontzettend druk met dronken fietsers 
Keet schrikt er toch niet van 

.. neej riv ook niet maar heb wel van die kl**tzakken die er langs willen wanneer het niet kan.en ze boos worden en tegen me sulky willen aanrijden en toeteren, slaat nergens op het is niet dat ik niet wil maar ik kan simpelweg gewoon niet
. Nu blijkt dat ze de staartriem niet had vastgemaakt. Romeo had gerold in de weide en is vast geraakt in de deken. Zijn rechter voorpoot hing omhoog en zat helemaal verdraaid in de deken en zijn hoofd zat ook in het gat samen met zijn been.
Is hij zo braaf geweest, en wordt hij op zo een manier gestraft
Evelli schreef:Maar heb geen last van hardrijdend verkeerKeet schrikt er toch niet van
is die niet helemaal lekker ofzo? Zo onrespectvol, echt ongelooflijk dat dat soort mensen hun rijbewijs hebben gehaald.
.. dus ik vroeg of het die pony was haha.. begon ze te lachen dus rade even wat anders en toen zei ze heel serieus neej dat niet dat is wel heel duur
.. dus ik denk en hoop haha
ging gelijk braaf aan school verder
Millanka schreef:Evelli schreef:Maar heb geen last van hardrijdend verkeerKeet schrikt er toch niet van
Ik vertelde toen toch tegen je dat we hier figuren hebben rijden die nog is extra gas geven als ze langs je komen rijden. Nou... Kwam laatst zo een 'blitze' auto, echt een sportauto langs. Langs GESCHEURD, niet normaal. En extra gas gaf die terwijl hij naast het paard reed. Het was maar goed dat Flip er niet bang voor was maar we zaten daar allebei stomverbaast vanis die niet helemaal lekker ofzo? Zo onrespectvol, echt ongelooflijk dat dat soort mensen hun rijbewijs hebben gehaald.
Das vervelend.
stond er achter eentje met zo'n irritante toeter op der fiets. Hele tijd toeteren.
stom mens
Jammer dat Romeo nou verwond is! Beterschap voor Romeo!
En dit keer ben ik er achter gaan lopen ipv ernaast, dus lekker een erg lang stuk gemend. En hij deed het super! 
Dit is tijdens de rit donderdag
Zit er een beetje duf bij