[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:55

haha trapte je erin ? :D

Neej die linker is echt een andere :P

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:09

Nee ik geloof je niet haha... :P
Als je kijkt naar de aftekeningen, bijv ene been is hoger wit dan de ander.. en die witte vlek op de buik en nek... t kijken gewoon 2 rivaldo's maar dan een foto gedraaid!!
Nou die moet je echt hebben hoor.. als je ze zelf dan nog uit elkaar kan halen whaha!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:26

hihi jawel hoor.. die linker heeft een bruine voorpluk en riv wit :P.. en hij heeft ook een smaller blesje.. wat het grappige is dat riv een voorbeen hoger heeft in wit en tum tum die andere weer.. ook hebben ze beide andere kant manen zodat je de maan kanten mooi aan de buitenkant heb (oke ga misschien best ver in me idee haha laat ik eerst maar is kijken) of hij echt wel zo groot is en erbij past.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:22

Kim: je moet contant betalen :j

Bedankt voor de felicitaties :D
ik ga me nu aankleden en naar stal :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:24

dank je wel evelli :D

Laura, zou een leuk 2span maatje zijn toch?

Effe spammen
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:26

Het is dat de voorlok een andere kleur heeft maar anders..... Zou super zijn als dit lukt!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:33

haha :D.. ook op hyves iemand die het niet doorhad :P.. ze ging helemaal raden emh.. hoger gras? de ene met mobiel gemaakt andere normale camera? Geen auto? Andere hoek genomen?

Geweldig :P

Wat een knapperd (L)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:38

ja hoor nog iemand in het ootje kunnen nemen,, wat is dat toch leuk om te doen met die foto's :P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:00

Ben ik weer. Vandaag ons debuut in de M1. Was zelf niet echt tevreden, kan allemaal beter. Maar was moe, zware zandbodem, en natuurlijk de nodige stress. Maar goed, we zijn nu officieel M1. Had 181 en 183 punten, eerste was goed voor 3e prijs. Ben nu dus M ohz en met mennen. Dat is toch wel stoer, al zeg ik het zelf :o

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:23

tine :top gedaan,op naar de M1!
vandaag weinig gedaan...met de kids dagje duinrel gedaan, erg vermoeiend,onderste boven hangen...nat worden in de splass enz...
paardenkinderen gevoerd en nu...met de voetjes op de bank...rust!
morgen weer trainen met sunrise voor de clubkampioenschappen ...

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:47

gefeliciteerd tine, je flikt het hem elke keer weer he! Goed gedaan.

Vandaag 2 kinderlesjes gegeven. Ze kregen springles :D.. meisje van 11 die al wat langer reed heeft ook een echt sprongetje gemaakt (oke het was niet hoog maar toch gedaan!) meisje van 8 die nog maar heel kort rijd ging balkjes lopen en in verlichte zit erover heen.. Wat was dat grappig om te zien want ze begreep eerst niet wat ik bedoelde :P.. dus letterlijk die billen in de lucht en hangen op de hals geweldig :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:50

Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gereden vandaag :D 15 km :) was bijna in het centrum van de stad :+

In de polder rechts staan Keet en Dora. Het dorpje links is Wormerveer :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:53

LEkker rustig rijden zo te zien op die dijk.. hier scheuren ze echt zo hard! of is het toeval dat je nu filmt wanneer het rustig is :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:56

Dit is het rustige stukje van de dijk. Had ook kunnen filmen toen ik tussen ongeveer 100 fietsers stond te wachten bij de brug :+ maar dan hou ik liever beide handen aan het stuur.
Ze hadden hier Bokkentocht oid :+ Ontzettend druk met dronken fietsers :+

Maar heb geen last van hardrijdend verkeer :n Keet schrikt er toch niet van

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:58

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fotos onderweg :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:01

Leuk hor :D.. neej riv ook niet maar heb wel van die kl**tzakken die er langs willen wanneer het niet kan.en ze boos worden en tegen me sulky willen aanrijden en toeteren, slaat nergens op het is niet dat ik niet wil maar ik kan simpelweg gewoon niet

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:02

Rivaldo wat lijken die pony's op elkaar! Ben benieuwd of het wat gaat worden! Wanneer ga je kijken?

De tocht vandaag was werkelijk GE-WEL-DIG! Romeo was weer ontzettend braaf bij het inspannen, rustig vertrokken. In het begin toen hij achter andere wagens reed, was hij wat zenuwachtig en trippelde hij een beetje omdat hij wou draven). De groom van de wagen voor ons zei "Laat hem ons maar lekker volgen, hij zal wel vertragen als hij dat nodig vind!" Na een paar kilometer reden ze toch van ons weg (het was een grote draver) en Romeo kon niet meer volgen. Toen de volgende wagen ons voorbij stak (in het begin stapte ik vrij veel om Romeo te sparen, ik was bang dat hij de 20 km niet ging halen, en dan die kuilen er nog bij), kreeg Romeo weer een "boost" en ging hij weer lekker heet doen en draafde hij aan een aardig tempo, op momenten bleef hij zelfs lange stukken galopperen! Ik dacht ach laat hem maar doen, als het nodig is, weet ik de weg naar huis wel.
Vreemd genoeg had Romeo geen moment dat hij moe werd! Hij bleef proberen om te galopperen of te draven in een aardig tempo. Andere deelnemers gaven me onderweg complimentjes hoe mooi mijn spannetje was en hoe goed Romeo door liep. Na zo een 8 kilometer was Romeo diegene die iedereen moest voorbij steken! De kuilen waar ik zo bang voor was zijn uitstekend gegaan, Romeo ging rustig en veilig de berg af, en toen in volle galop de berg weer op. Hij had er precies geen moeite mee! Omdat Romeo nog zo heet was, zijn we halverwege overgegaan op de lange route. Uiteindelijk hebben we 26 kilometer gereden en Romeo was nog steeds niet moe! Hij stapte 100 meter en dan wou hij weer draven :+
Hoewel hij niet moe was, zijn we toch naar huis gekeerd en hebben we Romeo uitgespannen. Toen we hem(met zweetdeken) op de wei hadden gezet, bleef hij galopperen door de wei! Een uur later was hij nog steeds aan het rennen!

Ik was daarna met mijn groom nog iets gaan drinken. Zonet kwam ik terug thuis en wou ik Romeo van de weide gaan halen. Mijn groom had de deken op Romeo gelegd en ik had niet gecontroleerd of alles vast hing |o . Nu blijkt dat ze de staartriem niet had vastgemaakt. Romeo had gerold in de weide en is vast geraakt in de deken. Zijn rechter voorpoot hing omhoog en zat helemaal verdraaid in de deken en zijn hoofd zat ook in het gat samen met zijn been.
Ik had geprobeerd om het los te krijgen, maar het lukte niet. Romeo bleef steigeren en probeerde los te komen, maar tevergeefs. Ik heb onmiddellijk mijn vriend gebeld dat hij met een schaar naar de weide moest komen (de deken was toch al helemaal aan stukken gescheurd door Romeo). Romeo is zo in paniek geweest dat zijn oksel helemaal open ligt. :(:) Is hij zo braaf geweest, en wordt hij op zo een manier gestraft :(:)

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:13

Evelli schreef:

Ik vertelde toen toch tegen je dat we hier figuren hebben rijden die nog is extra gas geven als ze langs je komen rijden. Nou... Kwam laatst zo een 'blitze' auto, echt een sportauto langs. Langs GESCHEURD, niet normaal. En extra gas gaf die terwijl hij naast het paard reed. Het was maar goed dat Flip er niet bang voor was maar we zaten daar allebei stomverbaast van :\ is die niet helemaal lekker ofzo? Zo onrespectvol, echt ongelooflijk dat dat soort mensen hun rijbewijs hebben gehaald.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:16

ahhh arm ding.. had ik ook is toen een paardje zijn graaskorf om had en een regendeken, hij bleef hangen onder zijn buik met zijn hoofd.. gelukkig alleen spierpijn.. hopelijk gaat het snel weer oke.

Klinkt als een geslaagd dagje!

Weet ik nog niet.. ik wil gaan kijken dat wel om te zien hoe hij naast rivaldo is qua maat en zijn karakter natuurlijk.

Ik had mijn moeder de pony laten zien, daarna hadden we het over mijn hw en school toen zei ze als je je diploma haalt krijg je een verassing :P.. dus ik vroeg of het die pony was haha.. begon ze te lachen dus rade even wat anders en toen zei ze heel serieus neej dat niet dat is wel heel duur :P.. dus ik denk en hoop haha :P ging gelijk braaf aan school verder :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:16

Millanka schreef:
Evelli schreef:

Ik vertelde toen toch tegen je dat we hier figuren hebben rijden die nog is extra gas geven als ze langs je komen rijden. Nou... Kwam laatst zo een 'blitze' auto, echt een sportauto langs. Langs GESCHEURD, niet normaal. En extra gas gaf die terwijl hij naast het paard reed. Het was maar goed dat Flip er niet bang voor was maar we zaten daar allebei stomverbaast van :\ is die niet helemaal lekker ofzo? Zo onrespectvol, echt ongelooflijk dat dat soort mensen hun rijbewijs hebben gehaald.

:(:) Das vervelend.
Stond vandaag op die ene grote brug na de zaanse schans tussen 100 fietsers te wachten tot de brug weer dicht ging :D stond er achter eentje met zo'n irritante toeter op der fiets. Hele tijd toeteren.
Fietst ze langs me, zegt ze tegen mij: ja ik stop wel even met toeteren anders schrikt je pony :\ stom mens :+

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:37

hoooi!

Lotte dat klinkt als een geweldig ritje :D Jammer dat Romeo nou verwond is! Beterschap voor Romeo!

Leuke foto's Evelii! Ziet er prachtig uit!

Ik heb met Sil vandaag een ong 6km lange wandeling gemaakt :D En dit keer ben ik er achter gaan lopen ipv ernaast, dus lekker een erg lang stuk gemend. En hij deed het super!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:48

Laura wat een leuk span wordt dat, als t doorgaat!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:52

@Sander-Lotte: wat vervelend :(:) . Zoiets overkomt iedereen wel eens en helaas gaat het soms echt mis :(:)

@Evelli: leuk filmpje en foto's.

Keet

Afbeelding
Eindelijk eens een foto van Keet voor de wagen :D Dit is tijdens de rit donderdag :+ Zit er een beetje duf bij :+

Afbeelding
We waren op een pompstation om de banden op te pompen :+

L_Rivaldo

weetje dat ik nu alleen maar positieve reacties krijg als span zeg maar.. dus voor me gevoel is dit gewoon beter wat ik doe dan Quenzo.. andere kleur, bouw en medisch dossier