zo..lui dagje...gisteravond een erg leuke seminar gehad van iditarod en yukon quest musher superleuk !maar erg laat thuis !
Tine, succes met de stof.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en haar manen wat bijgewerkt. Hoop dat alles lang wordt, vorige winter is door de deken stuk begin van de manenkam heel kort geworden, is nu wel wat bijgegroeid maar het is nog ongelijk. Hou erg van lange manen
echt prachtig.
Ollie heeft wel gereden, op de hei
Ber heeft lekker in de wei gelopen. Wei en hei haha.
is goed gelukt
zal wel goedkomen allemaal maar is even slikken als je het huis inkomt
Ik lees en leef nog steeds mee hoor 
Of heb ik dat verkeerd 
maar je bent hartstikke druk volgens mij Lanouska. ..
maar ze was volgens mij vooral steeds heel bang. En vooral bij stal, ze vond dat een vreselijke plek.
ik men ook niet meer...en idd jammer dat niet veel mensen meer posten hier..
.

Met Silly gaat het goed hoor, zowel voor de kar als ohz.
Daar loop ik met sil ook een beetje tegen aan. Ik zal me eens verdiepen in liquihorse.
heb ik ook gedaan(1 dag in de week dat dat kan heerlijk) 
met mn gevoerde menhandschoenen en menschort haha. Ik heb nu alleen even borst van sil geschoren, wil het deken gedoe nog even uitstellen
. Wel prachtig weer, zonnetje erbij. Wil gaan mennen, maar ga eerst maar even wat anders doen. Ik vind het anders voor Amerigo wel erg sneu om in zijn blote buik te moeten werken. Nu heb ik wel een mendekentje voor hem, maar toch. Ga weer eerst wat huishouden doen en hopelijk ook wat tijd om te naaien.
.
) in het bos en Ava die niet veel beleeft en dus ook weinig te vertellen heeft
.