obelix schreef:![]()
Hoi allemaal,
Mag ik me bij jullie aansluiten ?![]()
Natuurlijk
, wel fijn als je je even voor wil stellen en waarmee je ment of wilt gaan mennen.Peer, ik heb een jaar of 24 geleden mijn koetsiersbewijs gehaald, maar 20 jaar geleden laten verlopen. Ik vind dat je 10 x meer hebt aan wekelijks menles als aan het koetsiersbewijs.

Kijken of ik nog iemand anders kan regelen en anders ga ik gewoon alleen denk ik.
tja ik vertrouwde haar gewoon plus dat bij mijn vorige stal ik (vrijwel) alles over fiets/ruiterpaden kon doen. Maar koos dan wel tijdstippen uit dat er gewoon heel weinig kans was op dingen die je niet wil tegenkomen. Alhoewel vissers met van die paraplu's ook tot spannende situaties kunnen leiden
met Bente (nieuwe topicmensen, dat was mijn vorige paardje) zou ik dat echt nooit hebben gedaan, met Snuitje (een van onze vorige pony's) ging ik ook heel vaak in mijn eentje mennen ondanks dat ik toch een paar heel vervelende situaties had meegemaakt deed ik dat toch. Totdat ik een keer echt op hol ben gegaan / of nogal flink doorgestuiterd zeg maar dat ik het echt eng vond. Toen durfde ik niet meer alleen. 
) en een fikse blaar door kapotte voering werkschoen. *zucht*
menschort is echt briljant! Niets te lijden gehad dus, en vooral heerlijk genoten! 
, m.b.t. koetsiersbewijs, dat schijnt wel heel erg te verschillen, ik vond het echt supertop, heb heel wat uren kunnen rijden, heel veel geleerd en ik vond het ook nog eens heel erg gezellig 

Telefoon flitste, maar mijn telefoonhoesje is groen