Net paarden gevoerd, nu voer voor ons twee gaan maken. Moet eigenlijk ook nog zo,n 500 bloembollen in de grond gaan zetten, maar heb geen tijd of puf....
zo, pakket moest ik de doos van verbouwen, das gelukt. als zo manlief thuis is, mag die de duktape zoeken, kan t niet vinden. dan samen ff dichtplakken en wegbrengen. kan ik die man in elk geval de trackcode vast doormailen.
Bloembollen: heb net maar zo'n bollenplantding gekocht, hopelijk scheelt dat wat werk. In het voorjaar ben ik vast blij met het resultaat, maar nu.... Ik wil langs de opriijlaan (ca 30 meter) allemaal narcissen hebben. Lijkt me leuk, zo'n gele zee van bloemen. Tja, daar moet je dus wel wat voor doen. Bij de ingang van de bak heb ik allemaal gekleurde krokussen gezet (dat heb ik al klaar gelukkig, maar man, wat een werk en dat was maar een stukje van 9 meter) En ik heb ook nog 3 zakken (a 40 bollen) gemengde tulpen gekocht. Geen idee nog waar ik die ga laten, maar het zag er zo vrolijk uit. Die wil ik ergens in groepjes zetten, dus dat is een paar gaten graven en de boel er gewoon in f.likkeren.
Aks. gave ava !! hoeveel pk 2 husjes opleveren...2 hk (huskypower)....geen idee hoeveel pk, haha.. we lopen met trainen 20-22 km per uur, als ze bijna thuis zijn krijgen ze het commando Go home !! en mogen ze vol gas...dan halen ze samen 32 km per uur...errug gaaf.
bloembollen..drama om te planten, maar wel mooi als je zo'n bloemenzee in je tuin hebt. opruiming hier en daar...ik heb nog een zilco pony tuig in de aanbieding....
vhu..hoe is het met Bente ??
tine10
Geplaatst: 16-10-12 17:59
Als het goed is heb je vele jaren plezier van de bollen, dus dat moet ik maar voor ogen proberen te houden.
Inderdaad, hoe is het met Bente? Kan me zo goed voorstellen dat je daar erg van geschrokken bent. Lanouska: hoe was het bij de dokter?
Ik voel me heel raar , dus hoop dat ik vroeg naar bed kan
net Fifi even voor de wagen gehad, ze was enorm gespannen, heel bizar... even gedraafd in de bak en dat ging wel goed, maar zo gauw ze de bak weer uit kwam was het weer enorme stress, blijft toch een bizar paard... maar goed, morgen weer een dag...
smick, ja met een veearts in de buurt is je spaarrekening zo leeg inderdaad...