nu ik deze foto zie heb ik spijt dat ik die ik had gereserveerd niet kon halen.. vind hem toch wel erg leuk.
Susanne
Geplaatst: 15-05-10 21:01
S_L dankjewel!
Ik ga t ff vergelijken met mijn wagen.
sander_lotte
Geplaatst: 15-05-10 21:19
@ Rivaldo: Had je een wagen gereserveerd? Eentje zoals ik? Ik weet trouwens niet of je dat hier al eens hebt vermeld, maar soms heb ik last van een korte termijngeheugen dus het zou kunnen dat ik het gewoonweg vergeten ben
@ Jelleee: graag gedaan! Ieder excuus is goed om nog even te gaan knuffelen bij Romeo Laat je het me even weten wat jouw afmetingen zijn? Kwestie van de afmetingen van andere wagens eens te weten.
Susanne
Geplaatst: 15-05-10 21:27
Ik ga anders nu wel ff meten, wagen staat toch hier vandaag nog mee gereden met een stevige merrie van 1.05 , naar mijn mening kan er max een pony van 1.15 voor, liefst tussen 1.10 en 1.15 in dan.
Bij jouw foto vind ik het nog mooi ogen, maar een grotere pony moet er niet voor
dennis, leuke cadeautjes voor je veulens! die van mij past die halsters niet
Sander_lotte, wat een avontuur zeg!!
Napie, lijkt me wel fijn om zo'n eind te kunnen rijden!
Ik heb vandaag 5km gefietst met wobbe. waarvan maar 600 of 700m gestapt. en bij aankomst op stal was hij bijna niet buiten adem.
Vandaag toch nog even een keer naar HCA gebelt. Andries was weer super aardig! hij zei dat mijn sulky klaar was geweest.... maar... 1 van de wielen was niet netjes gepoedercoat zei hij. dus dat wil hij nog een keer overnieuw laten doen, want "ik wil hem wel netjes afleveren" daar ben ik dus wel blij om dat het zo netjes afgehandeld word. hij brengt het wielje maandag ochtend vroeg weg. maandag avond moeten we even bellen want dan weet hij of het wieltje inmiddels alweer terug is. mijn vader is dinsdag waarschijnlijk in de buurt (en anders ben ik woensdag zelf vrij) en dan kan hij hem misschien dinsdag al ophalen. andries zei: "als ik maandag avond dat wieltje weer terug heb en je vader is dinsdag in de buurt, dan zet ik hem dinsdag ochtend gelijk in elkaar" ik vertelde hem dat ik zo graag wilde rijden ermee... zegt ie: "meid, met pinksteren kun jij rijden hoor" Dus ik ben weer helemaal blij nog maar heel eventjes wachten!!! ben alleen vergeten te vragen hoe ik moet betalen (contant, pin, overmaken?)
Susanne
Geplaatst: 15-05-10 21:43
sander_lotte schreef:
@ Jelleee: speciaal voor jou ben ik naar buiten gerend om te gaan meten Hier opnieuw de foto met 3 lijntjes
Het uiterst linkse lijntje meet 1.40m, het middelste lijntje meet 1.10m, het rechtse lijntje meet 95 cm. Hopelijk ben je hier iets mee.
Okay, bij mij is het dus linkse lijntje 1.30m , middelste 1.05, rechtse 85.
VanHuisUit
Geplaatst: 15-05-10 21:49
Evelli ook nog even snel gefeliciteerd! @S_L, sorry dacht dat Romeo net zo groot (klein ) als Alwyn was!
@Rivaldo, ik vind het wel een fijne wagen als je prijs / kwaliteit ziet maar ik vind de sulky ook wel erg praktisch hoor. Ik durf met de wagen en Alwyn nog niet alleen op pad, met de sulky is dat toch veel handiger.
Waar Alwyn nu staat trouwens kan ik super makkelijk een soort rondrit maken over hele goede brede fietspaden, vanochtend even de boel verkend. Ik weet dat je officieel niet op fietspaden mag komen maar het wordt hier wel oogluikend toegestaan omdat over de weg gewoon geen optie is Gevraagd of ik mijn sulky neer mag zetten en dat mocht. Dus Alwyn gaat niet echt op zomervakantie maar mag zo af en toe nog wel wat doen.
Daar geef ik je weer gelijk in. Ik had de wagen gereserveerd maar ze hadden hem toch verkocht.. zou hem voor 1000 mogen halen dus nette prijs. Ja ik hou het nu verlopig ook even op deze 2. Voor echt wedstrijden moet ik toch nog veel meer oefenen en met de sulky werd gedoogt bij de oefen sgwm en dresuur en vaardigheid ook.. dus ach kan nog even voort
Kreeg net een berichtje dat die bonte pony die ik leuk vond die 1.08 bleek te zijn nagemeten is en nu 1.13 blijft te zijn. Klinkt voordelig, maar vind het wel apart 5 cm verschil in 2 metingen
Nouvel
Geplaatst: 15-05-10 22:52
even snel tussen door...
evelli, gefeliciteerd!!
happytime
Geplaatst: 15-05-10 22:57
lotte: wil je eens een foto maken, met die pesoa op maat? misschien kan ik al mijn knopen eruit halen. voor de liefhebbers: 6juni dressuur, vaardigheid (startkaart en hobby klasse) in hoofddorp ik ga er weer braaf voor trainen
sander_lotte
Geplaatst: 15-05-10 23:33
@ happytime: dat zal ik zeker voor je doen! Morgen gaat het wel niet lukken, gezien ik dan de tocht heb. Ik ga het maandag proberen te doen, ben dan toch vrij.
Mijn vader ging zonet de hond eten geven (hond loopt overdag in de tuin rond en 's nachts zit hij in zijn kooi), mijn vader riep op de hond, maar hij kwam maar niet. Voor de zekerheid ging ik toch maar eens bij Romeo kijken, en ja hoor...onze hond zat bij Romeo in de stal Toen ik voor Jelleee de koets ging opmeten, is de hond stiekem in de stal binnen geglipt en ik had de staldeur gewoon dicht gedaan, niet aan de hond gedacht... Gelukkig is er niets aan de hand, want meestal probeert Romeo de hond te bijten...
Ivy super dat je karretje bijna klaar is En ook voor jou Laura hopen dat je snel weer kan mennen
Ik heb vanmiddag mijn kar weer schoongemaakt, om alle vieze spinnen eraf te spuiten haha. Kar is nog niet eens in gebruik en toch al een paar keer schoongemaakt haha. Vroegen mensen op stal meteen of sil er voor ging Pff wachten is echt vervelend.. maar nog even en dan is het Juni!
zo ik hou dit niet altijd bij hoor Zie een hoop mooie plaatjes voorbij komen van mooie wagens met mooie pony's. Ik las over een hengst die nu echt gecastreerd wordt, gelijk heb en joh mijn ruin in nog steeds knetter voorwaarts en stoer in zijn uitstraling dus wie weet Maar die breekt zowieso ook de boel af als ik een van de merries weghaal hihi.
Hopelijk heb je je sulky nu echt snel binnen Ivystoeters
Ik zie hier iemand mennen met die dikke bontjes hoe bevalt dat? Heb ze wel zien stien bij die webshop maar hoe blijft de ligging van het tuig met die dikke? Ik wil ook onderleggers maar neig meer naa de dunne eigenlijk. Vind die dikke wel mooi
Napie, ik vind het ook helemaal niet erg dat als het niet 100% is dat andries het niet meegeeft. dat is alleen maar prettig, weet je tenminste voor wat voor product en service je betaald
Yuri, ik heb een onderlegger van neopreen. die zit nu nog onder mijn longeersingel. maar als mijn sulky er is gaat die onder mijn schoftje.
ik ben ook erg blij met die onderleggers, voor de borst heb ik hem niet om meer. Ik vind dat het met het onderleggertje erg onconfortabel bij die kleintjes.
Lacuna
Geplaatst: 16-05-10 11:19
Pffff... alles weer bijgelezen.
Zit net tijdens het lezen te bedenken "Oh, dat moet ik nog wel even vertellen natuurlijk!" en nou weet ik het toch niet meer... Als mn hoofd ook niet vast zou zitten, dan zou ik het ergens achterlaten en nooit meer kunnen vinden... zucht.
Zou sil niet leuk staan in tweespan met rivaldo? Doe sil niet weg hoor, maar lijkt me wel vet als sil ook 2 span kan haha.
L_Rivaldo
Geplaatst: 16-05-10 11:46
Hihi de linker is 2 jaar geleden gemaakt .. de rechter is een pony waar we misschien voor gaan kijken
Ja qua bouw en hoogte past het prima.. rivaldo is al in 2 span beleerd + wedstrijden gelopen. Alleen ik moet hem nog verder leren .. maar dat gaat wel lukken.. Van de zomer gaat rivaldo in het 2 span met een pony van rond de 90 cm haha ..