Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:We hebben 2,5 uur gereden waarvan een half uurtje rust, dus we kunnen concluderen dat Moos het Mendurance-schema klasse 1 prima aankan.
. Maar ze is wel heel erg lief
Vandaag ook weer heel fijn gemend met haar, dan is het zo jammer dat de tijd zo snel gaat. Maar goed, we mogen weer wat langer en meer draven, dus als het zo door blijft gaan, kan ik straks toch weer serieuze dingen gaan oefenen. Heb geen last van angst meer dus dat is wel heel fijn.
....maakte mij niet uit merrie ruin of hengst..ze hebben allemaal hun geweldige en minder leuke kanten...ow nee...t'zijn net mensen..
verpest-je-dag-jong
...maar de hele klas nam het op, en eindigde de open ochtend gelukkig weer redelijk leuk.......
ik heb me er niet mee bemoeid..heel moeilijk,...maar juf moet het regelen !
en nog steeds aan het uitsorteren en weggooien. Eigenlijk zou je vaker moeten verhuizen, hou je ook minder zooi. Manlief komt er wel achter dat de meeste zooi van hem is
Langzamerhand zoekt ze de groep meer op. Wat me ongelofelijk verbaasd is dat ze totaal niet mept of gilt. Ze krijgt zelf ook helemaal geen klappen. Is meestal toch anders als ze in bestaande groep komen. Maar gelukkig nu niet. Ze ziet er ook gewoon erg gelukkig uit, rustig oog, soepel lijf (ondanks die springpartij van zaterdag).
Piet gedraagt zich ook.