[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:25

Fijn dat hij een goed gebit heeft.

Wat zou Eric doen dan? Ik ken hem van naam maar verder niet?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:27

Lanouska....je bent een topperrr !! ik stuur je binnenkort wel iets voor de nieuwe rijtuigje, als ik je moet helpen met teksten ofzo laat maar weten okee ??? :j

VHU snuitje een perfect gebit...dikke ondeugd !! het zal het weer wel zijn..
Eric laarakker is echt wel brillant !!

Ingrid..hoe gaat het met jou vandaag ???? niets meer van je gelezen....da's gek...
Tallechie sterkte met kleine Daan !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:36

@Frensie: fijn dat je lekker hebt gereden en is idd top dat de staleigenaren het zo goed bij houden!

@Tine: wat is dat precies, dat thermolint? Is misschien wat als we aan de nieuwe stallen beginnen.

@Gem: idd Ifever, die heeft ook heel leuke menschorten voor mij en Connor gemaakt. Ik vind het wel een hele investering qua dekens, ben me nog aan het bedenken of de pony's moeten delen.

@Lonouska: dat zou super zijn, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.

@VHU: hahaha, ik moet lachen om je ei, wij vechten hier om de eitjes sinds er hier weer sinds kort gelegd wordt, gaat niks boven een eitje van je eigen kipjes.

@Tallechie: sterkte :(:) . Hier komt dochterlief ook net weer naar beneden...
Die moet morgen toch echt naar school, trouwens.

Ik heb net mezelf verwend en eindelijk een Fleck besteld, hoop dat ik een goede heb, ik kreeg geen reactie van de firma zelf, nu maar 1 via internet besteld, meteen een paar handschoenen d'r bij en nog wat leuks voor dochterlief.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:46

Dank voor de tips voor kleding :D ! Ik ga dan eerst wel gewoon met mijn ohz wedstrijdkleding rijden, en als het me punten kost is dat jammer.
Heb me vanmorgen ingeschreven bij een kleine menvereniging. Stalbaas was zieltjes aan het winnen voor zijn nieuwe cluppie, dus ach :(:) vooruit dan maar. Je moet érgens lid van worden om te kunnen starten :Y) .

Avaluna: ik wil hoogstens een wollen halsdeken gebruiken (vernaaien dus) voor tijdens het uitstappen, en eventueel een vliegendeken, maar beiden maakt ifever helaas niet. Een regendeken zie ik mezelf niet mee rijden..... toch een beetje een mooi weer rijder :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:52

Joepie twee vrijwilligers voor de nieuwe openingspost *\o/*
Wat moeten we verzamelen / aanleveren / is er een thema of wat dan ook (zon :D )
@Gem je ziet er dan toch netjes uit? Niets mis mee lijkt me zo.... Ik vind zelf zo'n mooie hoed heel mooi met dressuur maar ik had ook wel zoiets van dan moet ik eerst een fatsoenlijke proef kunnen rijden :+
@Avaluna zooooo dat is serieuze aanschaf *D

@Tallechie Laarakkers is een dierenarts (dus 'gewoon' opgeleid) die zich verder heeft verdiept in acupunctuur, neuraaltherapie, homeopathie en manuele therapie. Hij bekijkt het paard als geheel en zoekt naar oorzaken achter de (lichamelijke of psychische) gevolgen. Ik heb hem bij een aantal andere paarden gehad en gezien voor elkaar heeft gekregen en geloof sterk in zijn aanpak. Met mijn vorige wedstrijdpaardjes ging ik zo eens in het jaar bij hem langs voor een algehele checkup. Soms kwam daar wat uit, soms ook niet. Met Snuitje wil ik toch eens kijken of er niet iets lichamelijks (wat een gewone da er niet zo uitkrijgt / ik niet zie ??) /psychisch/? is en naar hem gaan en dan kan ik Bente meenemen. Het zou voor Snuit erg fijn zijn als hij wat minder last van zijn eigen buien krijgt....

Snuit ziet eruit als een goudhaantje, is nooit kreupel en altijd enthousiast dus ik denk eerlijk gezegd bijna zeker weten dat hij lichamelijk gewoon gezond is.... en ik ben niet zo van de vage zaken maar omdat EL ook regulier DA is heb ik dus absoluut vertrouwen in zijn aanpak / manier van werken.

Ooooh Daan aan het kruipen....dat is een intensieve periode zeg maar :=
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 31-01-12 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 22:55

@ vhu
lanouska schreef:
@ iedereen willen jullie dan 1 á 2 foto's en een stukje tekst met je hoogte en diepte punten, 3 á 4 regels over 2011 en je doelen en wensen over 2012 ook 3 á 4 regels insturen naar mij

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:58

Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 31-01-12 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 23:06

oh en mensen niet te snel meer klesten want anders is het echt niet af ~~}>

ben al wel begonnen heb al 2 stukjes *\o/*

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:08

Ollie1 schreef:
@Avaluna, ik heb een Fleck Carbon zweep van 1.60 want 1.40 vind ik persoonlijk te kort (al is dat wel een maat voor een ponyzweep) maar ik wil graag bij het schoftje aan kunnen tikken (indien nodig) en zo'n te korte zweep vind ik helemaal niets...

Ik zit te denken om me hier voor in te schrijven, zijn er nog meer die dat misschien leuk vinden ?:
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23680&pCatID=158&CatID=

wij gaan ook *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:09

Oké, klinkt goed. Maar zit hier vast niet in de buurt

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:18

:x Denk dat ik mn baan maar ga opzeggen om t hier bij te kunnen houden _O-

Ben dus wel gaan werken en ga morgen ook maar donderdag even naar HA, ben langzamerhand toch b-tje bang dat t met longen serieus wordt. Ben natuurlijk al zwaar astma-patient maar nu bang dat dit een longontsteking wordt/is. Heb pijn tussen schouderbladen en blijf beetje verhoogd, maar geen echte koorts en kan op werk niet nog eens laten afweten :n

Heb heel veel bijgelezen, echt teveel om te onthouden allemaal hoor sorry :o

Las dat SL goed gevoel over examen heeft, top!
Tine had tractor met lege accu balen en paardjes bloot trainen in kou is idd b-tje zielig. Ik heb een fleecedeken met singels en gat in, komt perfect uit, doe longe door halsopening, door longeersingel, dan door gat, da deken vast en longeren maar in dekou :D
Lanouska onvrijwillig op de fiets, da's echt tegenvaller met dit weer... -o-
Tallechie heeft kruipende vliegensvlugge Daan :D en pony aangeschaft en aan schoonzs verkocht
VHU vergadert en eitje op en Snuit met strak gebitje, gelukkig maar
En IM was er ook even vandaag :wave:
Gem is over de outfit eruit :D

Verder alle posters, sorry, ben t kwijt :o

En ga nog maar honingtheetje maken, sjonge volgens mij kneus ik nog een rib door die rothoest!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 23:39

zo eerst concept en 2 stukjes al gemaakt dus kom maar op met die stukjes het liefst morgen ochtend. dan kan ik er morgenmiddag nog wat aan doen. ga namelijk op tijd richting coevorden en jullie kennende is pagina 500 donderdag bereikt ~~}>

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:47

Lanouska: mijn internet is er vanavond alweer uitgevlogen (vanmorgen is meneer Ziggomonteur nog geweest :( ), dus hopelijk kan ik morgen de stukjes nog leveren.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:10

Nog even op de valreep ;)
@Lanouska, ik ga even nadenken :list:
@VHU, ik ben ook een bekend met Laarakkers, ben er verschillende malen met mijn vorige paard geweest. Afgelopen jaar is Monique Baan bij Brutus geweest. Groot voordeel dat ze aan huis komt en hetzelfde doet en eveneens in verbinding staat met Eric.
@Prinsjeh, volgens mij moet je echt even je HA gaan bezoeken....
@kiss, leuk dat je ook gaat, ik twijfel nog...zou wel een goede oefening voor ons zijn ;)

Verders weinig te melden, heb een beetje pijn in mijn knar %) , het is vanzelf gekomen dus zal ook wel weer vanzelf overgaan O:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 07:32

Goedemorgen
Ondanks thermolint zijn de drinkbakken toch bevroren. Grrrrrrrrrrrrrr dat wordt 2 emmertjes water halen,....2 emmertjes pompen,..........

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 08:02

goedemorgen

en weer 3 stukjes binnen, zal er vanmiddag naar kijken

*\o/* *\o/* *\o/* ik hoef niet te fietsen *\o/* *\o/* *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 08:27

@Lanouska: yeah, lekker warm in de auto *\o/*

@Gem: hahaha, gaat het nu dan eindelijk van start, na twee jaar :') .

@VHU: klinkt goed, waarom zou hij geen pony behandelen? Eentje aan huis zoals Ollie voorstelt is natuurlijk helemaal fijn.

Tjee, kom moeilijk op gang, vandaag.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 08:35

Heb snel kleinn stukje opgestuurd --- haast--- werken doei

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 08:36

http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx

Het is hier echt snijdend koud. Het is maar -6, maar de windchill factor is -15. :brr: De waterbakken van de schapen zijn ook stijf bevroren. Wij krijgen ze niet eens stuk getrapt meer.

Echt in Finland is het met -22 beter uit te houden, want daar is geen of heel weinig wind. :brr:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 08:51

Goedemorgen

Ik sluit me even bij iedereen aan. Mijn muis doet het niet, dus kan niet scrollen, erg lastig om dan op iedereen te reageren.

Lanouska, ik zal straks een stukje sturen.

Iedereen een fijne dag

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 09:29

ben ik ook even. Het is idd echt koud. -7 hier op het moment.

Gisteren nog mn auto kapot gegaan. Dus zit ik nu te wachten tot ik opgehaald word.

Paarden drinken bij ons ook uit emmers. Waterleiding bevriest niet heel snel want die zit in de schuur
en dat is een oude varkensstal dus best goed geisoleerd. Maar je blijft wel met gieters slepen.

Maandag waren ze wel zielig. Mn pa had smorgens geen water gegeven. Mn moeder tussen de middag
ook niet en mn zusje ook niet. Je kan wel raden hoe veel dorst ze hadden toen ik s avonds kwam :o

Ferro en Peter pan hadden wel water en robijn had niet zo'n dorst maar Robin dronk zn emmer gelijk leeg.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 09:54

Mozesssss wat is het ijzig buiten :brr: . Moet straks naar Ster, maar ben bang dat ik mezelf opsluit in de auto met die rare deuren := .

Avaluna: 2 jaar :D _O- ?? Ik heb geen idee wat de plannen zijn, maar de rekening was er iig snel :+ .

Lanouska, je hebt mijn stukje :) .

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 10:28

Goede morgen! Of beter gezegd, koude morgen! :brr: Hier is het -10 graden! Ze hebben niet overdreven in de krant, ze zeiden dat het vandaag als -20 zou aanvoelen, maar dat is ook echt zo! Ik heb net nog mogen kappen in Romeo zijn drinkbak, een ijslaag van 10 cm! 8)7
Gisteren na mijn examen ben ik een heerlijke wandeling gaan maken met de honden, dat was echt genieten! Dat is dan ook het enige voordeel aan de sneeuw: het is zo ontzettend prachtig in de bossen!

@ Maisie: Goed dat de schuur bij jullie goed geisoleerd is! Hier is het niet zo, vorig jaar is de leiding kapot gesprongen, we hadden het water 1 dag te laat afgesloten. Wij hadden het niet door, totdat de temperatuur boven 0 kwam en de leiding ontdooide, Romeo kon zwemmen in zijn stal! :o
Dus nu hebben we maar geen risico's genomen, al vrij vroeg begonnen met emmers sleuren.

@ lanouska: mijn stukje heb je ook!
Wat goed dat je niet hoeft te fietsen! Ik denk trouwens ook niet dat je dat overleefd had met die koude! :Y)

@ PrinsjeH: Jij moet wel goed opletten met je gezondheid hé! Ik had maandag ook pijn tussen mijn schouderbladen, maar dat was toch een heel andere pijn dan toen ik een longontsteking had in combinatie met de Mexicaanse griep, vandaar dat ik niet naar de HA ben geweest.
Je moet naar je lichaam luisteren, maar zeker als je al een zware astma-patient bent, zou ik er toch mee opletten en eens een kijkje gaan nemen bij je HA!

@ avaluna: is je dochter nog niet genezen? Ben je naar de dokter geweest met haar?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 10:50

@Prinsje: hup naar de dokter, jij!

Dochter is vandaag naar school (halve dag) en vrijdagochtend gaan we naar de dokter.
Hier -9 en ik ga zo maar eens kijken of ik wat aan de ijsbaan (het erf) kan doen

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 11:38

stukje ingestuurd :))

en ik geloof veel (beterschap)-knuffels uit te delen hier....

tis koudddddddddddddddd
nu vlug de kipjes voeren