Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

dubbel gevoel met je groom op stap. Jeetje, wat een hoop mensen in 'ons' topic! Mijn bijrijdster leest het topic ook regelmatig bij, maar die heeft (nog
) geen bokt-account, dus die hoort nog niet eens bij dit statje 

beetje punkertje 

zal eens kijken of we er wat voltetjes op het harde bij kunnen pakken
maar ja mooie foto's genoeg, dus oefenen maar.....
ook goedenavond allemaal weer, een snelle post hier en dan naar bedje (moet morgen kantoor openen ivm vakantie allerlei medewerkers dus vroeg op).
Maar als je echt niks merkt, dan gaat het misschien juist wel slinken door wat meer beweging? Altijd lastig, paardenbenen 
Hopelijk snel beter!

, ben benieuwd of het klikt met het meisje voor Didds, gek van zijn beentje
, ben benieuwd naar het nieuwste airbrushproject, ik zie ook geen lelijke etters, maar knuffellige toverballetjes,
voor Bente, Harley goed gedaan ohz, wel een knuffel voor het baasje
én eentje voor Tallechie
.
via mijn man's werk hoorden we dat er iemand in een wegafzetting bij de A32 overreden is...die jongen is overleden....mijn man doet soortgelijk werk....vreselijk...
Tallechie wat rot, hoop dat t gauw weer goed is!
super, geniet er nog meer van!
en kijk uit naar nieuwe dag! Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen met en zonder de paardjes. Ik ga naar kantoor, tot later
wat rot zeg! Weet niet precies wat er speelt, maar hoop in elk geval dat jullie er snel uitkomen allemaal