VHU, wat goed dat je weer met je groom op stap bent geweest. zal inderdaad wel even een vreemd moment geweest zijn he?
Tallechie, wat fijn dat je weer lekker gereden hebt! en goed dat je hem nu aan durft te pakken en doorzet!
Naaltje, vreemd zeg... hopenlijk kunnen ze iets vinden.
VanHuisUit
Geplaatst: 19-07-11 21:30
@Tine Ja echt veel he. Inclusief de vaste 'meelezers' die heel af en toe posten plus wat mensen die we along the way zijn kwijt geraakt zitten we wel op zo'n stuk of 40 lezers, posters en toeschouwers. Misschien nog wel meer.
@IT ik had er helemaal geen zin in was zo chagarijnig.... maar het moest echt wel, we hebben zo'n plezier gehad samen met het mennen, zowel met de pony's als Rizanta hoor. Alleen met Rizanta waren echt wel enorme hoogtepunten bij, de paar wedstrijden die we hebben gedaan met als mega-hoogtepunt onze mendurance in Kootwijkerbroek. Uiteindelijk ging het gelukkig goed (was bang dat ik helemaal jankerig zou zijn) en hebben we ook nog veel over Rizanta kunnen praten, dat was ook goed.
Ik heb (gelukkig) erg weinig ervaring met beenproblemen, zou het ook niet weten Naaltje.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 19-07-11 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
tine10
Geplaatst: 19-07-11 21:31
Zo, dat had ik echt niet verwacht. Zijn we blijkbaar wel erg gezellig hier
Hahaha heel gezellig Moet je ook eens zien hoeveel posts het hele AR heeft, dat steekt echt overal boven uit geloof ik. Zo gezellig die menners onder elkaar
Eddie word lelijk, maar kan wel HEEL goed knuffelen
Met Ebony samen
En etters samen nog eens.
tine10
Geplaatst: 19-07-11 21:34
Is dat zo? Was me nooit zo opgevallen, maar ja, ik kom dan ook voornamelijk hier. De rest van bokt kom ik niet vaak.
Hoezo wordt ie lelijk??
Lacuna
Geplaatst: 19-07-11 21:36
Sh*t... Pagina 491 al... En ik heb helemaal geen tijd om mijn foto-archieven door te spitten...
Fijn tallechie dat je weer lekker gereden hebt! Nu een kwestie van ook doorzetten als hij opnieuw met teveel praatjes de hoek uit komt he! You go girl! Naaltje, we zullen morgen even naar dat pootje kijken. Zal ff een camera meenemen, zetten we het plekje ook ff goed en duidelijk op de foto. VHU dubbel gevoel met je groom op stap. Jeetje, wat een hoop mensen in 'ons' topic! Mijn bijrijdster leest het topic ook regelmatig bij, maar die heeft (nog ) geen bokt-account, dus die hoort nog niet eens bij dit statje Fijn, die grastrimmer... als je even wil oefenen voor je aan je eigen landje begint: in de hoeksche waard is nog een zwaar verwaarloost stukje land (ongeveer 6000 vierkante meter) wat wel een trimbeurt kan gebruiken ...
@VHU; ik weet het ook niet. Ga er ook maar vanuit dat het niet zeer ernstig is, bedoel.. dan liep hij niet zo goed meer Morgen wordt ie weer kritisch bekeken in elk geval zal eens kijken of we er wat voltetjes op het harde bij kunnen pakken
Biancacoo
Geplaatst: 19-07-11 21:41
ha, de keus van een foto is bij mij heeul beperkt, heb maar 2 mooie.... dus da's makkelijk.
VHU en Lanouska, veel succes, ben benieuwd hoe jullie de openingspost gaan maken....spannend hoor.
Tine buiten gereden...Tallechie ook nog eens een goede les gehad ! wat wil je nog meer ?
ik heb Melody ge-airbrushed...ziet er best grappig uit, maar nog lang niet hoe ik het wil hebben, moet * beseft zich hoeveel ik nog moet leren..... maar ja mooie foto's genoeg, dus oefenen maar.....
gaat morgen foto doorsturen aan vhu .. of lanouska natuurlijk... trusten voor straks...
ook goedenavond allemaal weer, een snelle post hier en dan naar bedje (moet morgen kantoor openen ivm vakantie allerlei medewerkers dus vroeg op).
Naaltje gek hoor dat been Maar als je echt niks merkt, dan gaat het misschien juist wel slinken door wat meer beweging? Altijd lastig, paardenbenen
VHU heb even naar been van Bente gekeken, ze was heeeeeeel verdrietig Hopelijk snel beter!
Net heerlijk gelest, het bleef mooi droog, temperatuur ideaal en een hele brave nageeflijke Harley onder me *zit trots te zijn* Zat mezelf wel giga in de weg door m'n longen... zit weer vol hooikoorts (in combinatie met forse astma) en loop te gieren van het benauwde ademhalen, maar toch met een glimlach genoten! Is jammer, want na een rondje draven moest ik echt terug naar stap omdat ik geen adem meer kon halen, net gelijk maar loratadine geslikt, hopelijk gaat zo beter
Ben wederom ontzettend kwaad. En dit keer niet alleen op mijn schoonvader maar ook op mijn vriend. Ik dacht dat hij achter mij stond, maar helaas is er wat voor gevallen waardoor hij het nu op neemt voor zijn vader.
Ik ga Daan op bed doen en dan douchen en slapen, tenminste ik hoop dat ik slaap
hier even een snel?berichtje uit ermelo! Vandaag heerlijk de bossen onveilig gemaakt met bruutje...hij had t zo naar zijn zin. Morgen is simba weer aan de beurt en dan moeten we vrijdag al weer naar huis helaas. @vhu, helaas kan ik geen foto's mailen vanaf mijn telefoon dus voor t nieuwe topic gaat t niet lukken, misschien zit er wat bruikbaar materiaal in mijn profiel ...
zo, net via bokt een meisje gepbt die op zoek is naar een verzorgpaard. Niet om haar alleen met Dids aan de gang te laten gaan, maar om samen te doen. Wil namelijk niemand met 't monster zonder toezicht aan de gang hebben. Maar vind het best prima om een of 2x in de week iemand mee te nemen die met dids kan spelen. Als dat klikt met dat monster lijkt me dat voor hem ook wel leuk eigenlijk ben benieuwd
avaluna
Geplaatst: 20-07-11 06:53
Ollie is nog even lekker aan het genieten, ook MM een heel mooie nieuwe wagen , ben benieuwd of het klikt met het meisje voor Didds, gek van zijn beentje , ben benieuwd naar het nieuwste airbrushproject, ik zie ook geen lelijke etters, maar knuffellige toverballetjes, voor Bente, Harley goed gedaan ohz, wel een knuffel voor het baasje én eentje voor Tallechie .
Oeh, foto's zijn lastig, hier, thuis staat er niks op en weet nog niet wanneer ik weer naar kantoor rijd
Biancacoo
Geplaatst: 20-07-11 07:16
magicmist, wat een gave wagen !!! supermooi met je tweespan ervoor. heb vhu een foto gestuurd, hihi, jullie kennen hem al, dus niks nieuws... verder heb ik niet zo goed geslapen... via mijn man's werk hoorden we dat er iemand in een wegafzetting bij de A32 overreden is...die jongen is overleden....mijn man doet soortgelijk werk....vreselijk... kende hem niet hoor, maar zet je wel aan het denken over alles...
Tallechie, lastig voor jou dus....balen...hoop dat je met je vriend nog wel op 1 lijn kunt komen over Daan en schoonvader...
Ga zoeken naar foto van laatste airbrush creatie...
Tallechie wat rot, hoop dat t gauw weer goed is! Zag een hele mooie kar op de foto bij Magicmist Ollie geniet super, geniet er nog meer van! Naaltje zoekt speelmaatje Avaluna heeft geen foto thuis
Heerlijk geslapen en kijk uit naar nieuwe dag! Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen met en zonder de paardjes. Ik ga naar kantoor, tot later
avaluna
Geplaatst: 20-07-11 07:19
@Biancao: wat erg, zeg, kan me voorstellen dat het je aan het denken zet, is ook gevaarlijk, als je ziet dat sommigen geen snelheid verminderen... . Ben echt benieuwd, paard dat je kent lijkt me extra lastig om goed te treffen, zeg maar.
Biancacoo
Geplaatst: 20-07-11 07:26
Zooo, gevonden, nieuwe ava...is dus melody airbrush...helemaal niet verkeerd voor een beginner, laat ik de lat nu niet meteen te hoog leggen. de achtergrond suggereerd dat ze buiten is, en het is echt toch wel precies Melody.... grappig dat je dan denkt als het klaar is ... heb ik dat gemaakt, leuk toch !!
Mijn hond (Mickey)zit te blaffen, hij is een kruising friesche stabij, en hij word doof en blind,....word er een beetje gek van, maar ja...helpt niet veel om er iets van te zeggen..hij hoort zichzelf niet meer...verder nog hartstikke gezond, en lief beest... maar dat piepen en jammeren...soms doet hij dat midden in de nacht.
oh ja...avaluna, deze jongen is aangereden door mensen die werken samen met hem in de afzetting.....dus het is een raadsel hoe dat heeft kunnen gebeuren....
Ollie,...gaat vandaag Ermelo onveilig maken met Simba....je maakt wel foto's toch he ?!Nou rest je nog een paar dagen geniet ervan !!!!
Lacuna
Geplaatst: 20-07-11 07:57
Ohh... gister blijkbaar toch nog wat gemist! sorry! Hele leuke foto's, dennis! Eddy de knuffelkont! Tine, fijn dat je beugels nu wel goed zitten, zal het rijden veel gemakkelijker maken. Nu alleen wel oppassen dat je niet teveel steun op de beugels zoekt, en wel op je bovenbenen blijft rijden he! Biancacoo met een nieuwe ge-airbrushed-te/de/e avatar Prinsjeh, vervelend van je hooikoorts + astma zeg! Kom ik weer alternatief uit de hoek zetten, maar heb je al eens gekeken wat bepaalde oliën voor je zouden kunnen doen? Wel fijn dat Har zo lekker liep! Tallechie... wat rot zeg! Weet niet precies wat er speelt, maar hoop in elk geval dat jullie er snel uitkomen allemaal Mooie nieuwe wagen Magicmist! Ben zelf ook helemaal weg van de kleur! Daar val je goed mee op, haha! Ollie maakt de bossen in Ermelo onveilig... Prima, daar hoef ik toch niet te zijn Naaltje op verzorgsters-jacht! Biancacoo: jakkes, ja natuurlijk zet je dat aan het denken.... brr!
Zometeen naar Naaltje toe, dids zn pootje bekijken en n rondje met de wagen op pad. En dan vanmiddag even met onze dubbel-mama-fries aan het werk. Wat een geweldig paard toch. Iemand vroeg nog hoe het met het veulen ging, maar die wordt super opgenomen door de pleegmama. Ze is nu wel een stuk opener en aanhankelijker dan eerst.