Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
assie schreef:Kwita wat stoer! Op naar vele veilige kilometers.
'Blij' dat ik niet de enige ben met bittengedoe. Ook zo jammer dat die paarden nooit zeggen wat ze lekker vinden zitten![]()
.
. Maar de service van Feenstra is geweldig, mijn vriend had om 16.00 gebeld en om 19.00 deed alles het weer
.
en dat je zelf je schoenen kunt doen, hoe blij kun je daarmee zijn hè ?! Superfijn !!
Hoefsmid zei dat ik best weer kon gaan draven met Janouk onder het zadel: lekker arbeidsdrafje, niet te gek en vooral rechte lijnen rijden.
)
ging ff helemaal los. Wat knap dat je erop bleef...
wat ontzettend fijn dat je weer wat hebt kunnen slapen...
Fijn dat je boven bent gebleven. Dat zal die bakkabouters leren.
het is ook zo'n cutie.
en in onze slaapkamer
nu hebben we in de slaapkamer eigenlijk nauwelijks verwarming aan maar het is wel heul koud als er niets is. En de radiator bij de voorkamer leek stuk maar doet het nu dus eindelijk wel. Onze zoon had ook geen verwarming en bij hem hebben we het ook aan de praat gekregen. Zijn allemaal erg oude radiatoren met van die kapotgedraaide knoppen of zonder knoppen. We gaan ook wel eea vervangen maar nu we weten dat het niet perse hoeft (budgettechnisch gezien kan dat handig zijn
).
maar uiteindelijk op beide handen pittig drafje
hij is zo grappig.
liep erg fijn lekker los in haar lijf. Ze ziet er momenteel echt super uit. Heb haar nog niet geschoren (mijn messen waren niet scherp genoeg, kwam er niet door) maar ze begint ook al te haren dus denk dat ik het maar zo laat