Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unofficial79 schreef:Ik heb er mijn twijfels over de oxer. Het is een sulky voor een leuke prijs, maar bij nadere inspectie vandaag is er toch met die van mij wel wat meer aan de hand. En eigenlijk vind ik het dan zonde om er nu weer flink wat in te investeren voor nieuwe wielen. De "originele wielen" zijn al 130 euro per stuk zag ik net. Beter kwaliteit wielen zijn ook kostbaar. En ik vind het eigenlijk het niet waard om er weer een klap geld in te investeren. Kan ik dat beter gebruiken,voor een andere van betere kwaliteit.
Iemand nog suggesties of ervaringen met andere sulky's?
Fennadev schreef:Mij lijkt juist de hca niet goed zitten voor mij persoonlijk, ik heb nogal korte benen dus ben bang dat die beugels voor mijn voeten te ver zullen zitten en ook lijkt mij dat die zitjes harder zijn dan zo´n zacht leren bankje en dan hebben ik toch echt liever een zacht bankje als ik wel mendurance ga starten. Er zit dus geen vering op de cavaletti?
sneppie schreef:Terwijl ik op een zelfde wagentje had proef gereden met een kleine shet ervoor, helemaal super voelde.
Ze zijn echt alleen geschikt voor de kleine pony`s en niet voor de wels atjes is mijn ervaring.
Ojajoh schreef:sneppie schreef:Terwijl ik op een zelfde wagentje had proef gereden met een kleine shet ervoor, helemaal super voelde.
Ze zijn echt alleen geschikt voor de kleine pony`s en niet voor de wels atjes is mijn ervaring.
Wij hebben een redelijk dikke shet van 1.01m (zie profiel)
zou dat dan wel prettig zijn denk je?