.Hier toch (nog) niet gemend.
Wel met heel veel plezier, piano gespeeld, zat twee weken geleden beetje in een dip, kon wat weinig oefenen doordat het op de zaak zo druk was, maar nu weer vol goede moed aan de slag en meteen een paar nieuwe stukken snel onder de knie gekregen
, heerlijk, krijg daar echt energie van.Zo eventjes eentje longeren, dan dochterlief van school halen, boodschapjes doen en naar ballet brengen, ondertussen nummer 2 longeren, dochter ophalen en dan aan de avondspits beginnen, hahaha.
veel plezier vanavond!
maar als je bezig bent vind ik het heerlijk. Nu zal het hier wel een paar graden warmer zijn dan in het hoge Noorden waar Tine woont schat ik zo in.
daarna nog half uurtje buiten gestapt ze was lekker relaxed, heerlijk vind ik dat zo'n actief stappend ontspannen paard
naja Blondie wordt wel shockproof zo
) en nog boodschappen doen en koken aaaahhrrggg
En hoogte komt wel. Maar als je al hartkloppingen krijgt bij 20 cm moeten ze met 50 cm helemaal niet aankomen (bij mij in elk geval
)
Zondag ga ik 'm platknuffelen....
Groom heeft zich afgemeld. Balen, had er zo'n zin in. Nu ga ik maar onder het zadel, maar ik kan Rembrand zo moeilijk uitzitten, dus dat wordt vooral een staprit. Zooooo jammer.
daarna stallen gedaan, voer klaargezet, wagen in trailer gemanoevreerd en wagen weggebracht en nu dus net weer terug. Tjonge zeg, paar uur verder
echt stijlloos... ''ja heb intussen een zadel'' .. Zucht, en ik dat ding maar 2 weken reserveren. Doe ik dus niet meer..

, heb niks van het publiek meegemaakt, ben "zelf" gaan rijden, tot ik me bedacht: "Hee.... was het niet de bedoeling dat ik de opdrachten van de lady-speaker zou gaan opvolgen
en
gespeeld vandaag, want als je jezelf niet kieteld