[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 19:59

VanHuisUit schreef:
@Tine fijn dat je weer met Amerigo hebt 'mogen' mennen :+ wat sneu zeg van Thabor, hoe komt dat zo? En stoer van je met Rembrandt naar buiten!

Thabor is nogal lomp denk ik, zie geregeld nieuwe plekjes steeds verspreid over zijn lichaam. Weet niet hoe hij eraan komt. De andere 2 zijn niet agressief, maar goed, hij speelt natuurlijk wel. Kan ook zijn dat hij die wond aan hoofd zelf heeft gedaan, bijv met een achterbeen iets te lomp proberen te krabben ofzo. Ik weet het niet. Is wel zielig, komt troep uit, dus nu maar steeds wassen met betadine.

Buitenrijden kan omdat ik weet dat Rembrand zich echt niets aantrekt van de wind, met een ander paard was het niet leuk geweest.

Nou, ik moet nu eigenlijk de keuken nog soppen, krijg morgenochtend visite van mijn oud-meninstructeur. Morgenavond weer privels van mijn instructrice. Ben benieuwd of hij weer zo goed gaat als bij laatste les. En dan maar goed opletten wat ik dan precies doe, zodat het zaterdag bij het zelf oefenen ook goed gaat.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:42

Goedenavond,

@Tass, wat een leuke foto's en wat hebben jullie al een band... vanaf de geboorte. +:)+
@Lanoeska & Poeltje, weer stoere foto's
@xSWCx, wat vervelend dat je pony zo onder de wondje zit :(:)
@Tine, heb jij nou ook komend weekend nog wedstrijd en volgende week districtskampioenschappen ?
@VHU, lieve foto... en wat super dat het mennen zo goed gaat :):)
@Nouvel, ga jij even lekker weer bestellen voor volgende week ?

Net met zoonlief naar de film geweest (Zookeeper) echt een leuke film. Vanmiddag even met Brutus gemend. Komend weekend heb ik generale repetitie voor volgende week (districtskampioenschappen) en we moeten nu écht serieus aan de bak :P

bettepet

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:52

hey, lanouska en poeltje mooie foto's
heb vandaag de nieuwe pony opgehaald, maar zal morgen even een paar foto's maken. Hij moest nu nog erg wennen aan zijn nieuwe huisje. Vind het nog erg spannend allemaal. Heb hem vanavond al wel even een rijhoofdstelletje in gehad met een bitje, is ie niet van onder de indruk. Hij is meer onder de indruk van wat er allemaal om hem heen is en gebeurt. dus morgen maar eens even kijken of hij ook een beetje wil longeren.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:00

@ Bettepet: leuk hoor en spannend natuurlijk ook. ben even vergeten hoe oud hij is :o
@ Ollie: neeeee, dit weekend geen wedstrijd. Lijkt me geen goede planning als het weekend erop de kampioenschappen zijn. Moet ook wel leuk blijven hoor. Deze maand al 2 keer en volgende maand ook 2 keer. Da's wel weer genoeg. Heb ook nog andere dieren en niet te vergeten mijn gezin, nog allerlei sociale verplichtingen. Agenda zit zo al meer dan vol genoeg.

Zit hier flink te knikkebollen, dus duik onder mijn dekbed. Tot morgen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:15

ollie, als we dat hier nu eens met z'n allen doen, mooi weer bestellen...
wie weet werkt het! :)*

tine, truste!

bettepet, spannend nieuwe poown, ben benieuwd naar de foto's!

tine, lekker uitgewaaid buiten!
succes met schoonmaken...

biancacoo, thanx!
hij was weer een paar cm gegroeid! *\o/*
hij is nu 1.53...

doen waar je zin in hebt, en als dat nu de hondjes zijn, lekker doen!

Pff, het is hier nog steeds halen en brengen met 't weer...
harde wind en buien...
Vanavond Fifi maar even uitgebreid gepoetst, vlechten opnieuw gedaan en staart en beentjes gewassen...
en de wond weer een schoon gemaakt en ingesmeerd, doe het nu nog maar om de 5/6 dagen en het is nu echt het laatste stukje...

Toen werd het droog, dus toch ons rondje maar gaan wandelen, nog niet op straat ging het alweer gieten natuurlijk... :+
Maar goed, toch maar even verder gelopen en de 20 minuutjes vol gewandeld...
daarna lekker warm en droog op stal met hooi!

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:19

de pony is 7, maar heeft altijd als weidemaatje gediend, dus kent nog niks

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:24

@Nouvel, ik doe iedere dag al een schietgebedje helaas heeft het nog niet geholpen en ik heb bij deze de moed opgegeven... 8-)
@Biancoo, lastig beslissingen nemen :(:) Maar ondanks dat het mennen 'op een laag pitje staat ' blijf je toch wel posten hé ?
@Bettepet, inderdaad leuke een nieuwe pony en we wachten vol spanning op de foto's
@Tine, haha je hoeft geen verantwoording af te leggen maar ik heb me dan gewoon vergist... je had natuurlijk vorig weekend al gereden. Ik ga dit weekend proberen te kijken waar mijn verbeterpunten liggen voor het DK van volgende week :list: := . Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje onrustig van wordt........ik ben nog nooit zo onzeker geweest :o
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 11-08-11 21:27, in het totaal 3 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:25

meer dan je best kun je niet doen ollie, als je dat maar onthoudt! ;)

en ik blijf gewoon duimen voor een zonnetje! :j :D
Laatst bijgewerkt door Nouvel op 11-08-11 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:28

Ik sluit iedere dag mijn ogen en als ik uit het raam kijk dan stel ik me voor dat ik een zonnetje zie _O-

Afbeelding

Bij deze nog maar eens _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:41

Ah groepsknuffel :+:

Afbeelding

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:43

Ik werd gisteren op de draverijen het zonnetje in huis genoemd. Dus jullie kunnen me inhuren. _O-

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:44

_O-
als het weer zo blijft ga jij rijk worden poeltje! :D

ollie, dan print ik voorlopig jouw plaatje maar groot uit en hang ik die op de ramen...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:45

Ik gooi deze er even in misschien helpt het als we het met elkaar doen... vwb de regen die hebben we vandaag al gehad....

Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:52

Tine A zei inderdaad dat hij morgen naar je toe ging. Hij vond Alwyn een leuk ding met veel potentie :-) Hij was nu eindelijk ook wat spraakzamer dan anders.
Super van amerigo en van thabor. Vervelend van de wond. Alwyn heeft dus ook telkens wondjes

bettepet super. Ben benieuwd

Ollie ook lekker bezig geweest

Leuke spreuken.

Alwyn heeft voor de kar gestaan. Wat een toppertje is dat. Instructeur was erg tevreden. Erg nieuwsgierig. Veale ging weer prut

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:53

ollie, ik sta al te dansen! *\o/* :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:55

Zoo ik ben toch nog even actief geweest in de sportschool!

Sil was vanmiddag erg lief, heb ook maar weer even een keer grondwerk gedaan en hij deed het super! Op zijn eigen eigenwijze manier dan he :P
Vind het altijd grappig om te zien hoe goed hij daarna naar de normale dingen luistert, nadat ik grondwerk heb gedaan reageert hij veel fijner en sneller.

Bettepet, ben benieuwd naar je nieuwe pony! Ga je niet te snel? Hij kent nog niets zeg je, dus rustig opbouwen :) maar dat zal je zelf ook wel weten.

Tallechie, leuk dat het goed ging met Alwyn! Had niet anders gedacht :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:58

ik doe ook mee voor de zonnedans. Heb ook zaterdag wedstrijd.

Fijn dat het goed ging met alwyn tallechie !!!

Ik heb ook wel lekker gelest met robijn. Hij deed iig zijn best. Zit nog steeds te twijfelen wanneer
ik over zal gaan naar de M. Neig nu meer naar volgend jaar pas.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:59

Tallechie, fijn dat het goed ging met Alwyn!

Waar heb je wedstrijd, Maisie?

Ik heb zaterdag ook wedstrijd. Weer lekker een dagje in de regen rijden.. :brr:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:59

@Nouvel, Ik sta ook te dansen hier in de woonkamer _O- * heb de gordijnen maar even dichtgedaan want ik woon in een dorp* _O-

Afbeelding

@Tallechie, wat super dat Alwyn het zo goed doet en wat jammer dat Vaele niet wilde. Heb je voor de wagen gereden of onder de man ?
@Jenkins goed bezig geweest in de sportschool en ook lekker bezig geweest met grondwerk +:)+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:00

@Maisie, Als Robijn lekker loopt waar twijfel je dan aan ?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:04

_O- ollie...
ik had de luxaflex al dicht... :=

en helaas...
ik heb geen webcam...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:10

Citaat:
Alwyn heeft voor de kar gestaan. Wat een toppertje is dat. Instructeur was erg tevreden. Erg nieuwsgierig.

Ik had niet anders verwacht eigenlijk, hij heeft mij nog nooit laten staan, maar ook gehoopt natuurlijk dat je zoiets zou gaan posten...zit de hele avond al te wachten :=
Fijn Tallechie +:)+
Hij is inderdaad erg nieuwsgierig en heul slim B-)

Zou Veale ergens last van hebben dat hij zo zjips ging? Het ging juist zo lekker de laatste tijd met jullie?

ik durf het haast niet te zeggen maar heb vanmiddag wel gemend in de zon, wel met stevige bries, maar wel zon....toen we richting R'dam reden begon het ter hoogte van Dordrecht te plensen :+
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 11-08-11 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:11

nou dat sommige dingen nog niet echt bevestigd zijn. Hij kan soms zo draken.
En hij moet ook nog sterker worden. Als ik dan ollie met bruutje zie rijden dan
denk ik ben er nog laaaaaannnnnnggg niet. Maar robijn is ook nog maar 5 dus
heb ook geen haast.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:14

Dan had je me ook wel mogen sms-en of bellen. Hij was al een stuk rustiger met inspannen. Uitspannen heb ik alleen gedaan. We hebben gestapt en gedraafd. Maar bak was vrij zwaar.
Kar ligt er super achter, kan het met gemak trekken, we gaan het lamoen aanpassen en dan komt het helemaal goed. Ik had hem los in de bak, maar kwam telkens bij ons buurten. Instructeur was erg tevreden.

20 september gaat hij mee naar les, mits ik met anderen heb kunnen rijden. Ik wil even weten hoe hij op andere paarden reageert. Veale loopt die week daarvoor 120 km dus krijgt dan vrij.

Ik weet niet wat veale heeft. Hij maakt zich weer sterk op een kant. Mijn vader heeft er nog opgezeten, maar die kreeg het ook niet voor elkaar. daarna heeft een stalgenootje mij geholpen door naast hem te lopen en te vragen, toen kwam hij wel naar beneden. Als het nu weer uitproberen is.. ik weet het niet. Maar als het iets medisch is zou hij het met die stalgenoot ook niet moeten doen

Ik baal ook echt van hem, het mennen gaat super en het rijden ging super

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:14

@Maisie, alles op zijn tijd hoor! Jij voelt het beste wat hij aankan en wat niet..ik was gewoon benieuwd waarom je twijfelde. Ik voel met wel een beetje :o na je opmerking want voor mijn gevoel gaat het allemaal niet zo super -O-