VanHuisUit schreef:@Tine fijn dat je weer met Amerigo hebt 'mogen' mennenwat sneu zeg van Thabor, hoe komt dat zo? En stoer van je met Rembrandt naar buiten!
Thabor is nogal lomp denk ik, zie geregeld nieuwe plekjes steeds verspreid over zijn lichaam. Weet niet hoe hij eraan komt. De andere 2 zijn niet agressief, maar goed, hij speelt natuurlijk wel. Kan ook zijn dat hij die wond aan hoofd zelf heeft gedaan, bijv met een achterbeen iets te lomp proberen te krabben ofzo. Ik weet het niet. Is wel zielig, komt troep uit, dus nu maar steeds wassen met betadine.
Buitenrijden kan omdat ik weet dat Rembrand zich echt niets aantrekt van de wind, met een ander paard was het niet leuk geweest.
Nou, ik moet nu eigenlijk de keuken nog soppen, krijg morgenochtend visite van mijn oud-meninstructeur. Morgenavond weer privels van mijn instructrice. Ben benieuwd of hij weer zo goed gaat als bij laatste les. En dan maar goed opletten wat ik dan precies doe, zodat het zaterdag bij het zelf oefenen ook goed gaat.