Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is het helemaal zo'n miepie. In mijn topic (zie onderschrift) zie je hem met dat halstertje staan. Het hoofdstelletje dat hij heeft is maat shetland. Is ook veel te groot, zoveel mogelijk gaatjes bijgeprikt en dat gaat nu net (dwz heb ik net op maat kunnen krijgen). L_Rivaldo schreef:Ik heb toch een wagen gezien op internet je kreeg al het spul erbij voor t/m het 4 span te rijden hihi.. helaas was de wagen 1.20 breed maar die man vertelde dat je iets met nylonringen kon doen? Wie weet daar meer over?
Iedereen gefeliciteerd met de punten.. tine je weet het toch maar mooi elke keer te doen he
.. ik denk dat ik gewoon naar een wagen moet kijken die 1.25 breed is. Maar deze wagen die ik zag zat je mooi laag en merk met mijn concourswagen dat ik hoger zitten ipv bij mijn sulky niet super fijn vind 

)
En al zeker geweldig als je pony een half uur lang stil blijft staan en geen poot verzet
(wist trouwens niet dat Romeo dat kon, meestal is het een getrippel tot en met
Vrijdag was de eerste keer dat het mij opviel, met de kindjes op en af te laden. Gisteren en vandaag bleef hij ook netjes stil staan, zalig!)
Dressuur verbeteren in het weiland, pff dat zou ik ook moeten doen...Helaas vind ik nergens een weiland, overal staat het gras super hoog en heb ik ruzie met de boer als ik dat plat rij (weiland dient om te hooien), dus ik kan pas vanaf augustus-september terug op dat weiland rijden. Ik heb nog niet echt een plaats gevonden waar ik dressuur kan rijden, dus moet ik mezelf tevreden stellen met ritjes in het bos. Daar ben ik ook wel al blij mee hoor, ik ben al blij dat ik Romeo kan inspannen! In het bos probeer ik ook wel altijd met de correcte aanleuning te rijden en Romeo moet altijd recht lopen (ik merk dat als iemand anders met hem ment, dat Romeo zijn hoofd naar links hangt, dus die doen het niet op de juiste manier), en de bochten probeer ik altijd netjes en correct te doen. Meer dressuur zit er voorlopig helaas nog niet in...
Leuke dag gehad met Anneloes, en een fijne ervaring!

Wil me er wel verder in verdiepen 
Ipv die petjes die ik normaal draag 
(staan..) 

Citaat:@ Lacuna: leuk dat je een vierwieler mag lenen van iemand! Ik ben wel benieuwd hoe je het vindtIk vraag me wel een beetje af wat nu werkelijk fijner is om mee te rijden, een twee- of een vierwieler. Hierbij weggelaten dus de voor- en nadelen ivm dat je al dan niet alleen kan gaan rijden, dat je je kinderen mee kan nemen op de wagen, dat je een picknickmand kan meenemen,... Dus enkel de rij-ervaring voor de menner.

)
moet nog eventjes supernetjes erbij lopen 

Maar als ik niets doe (of enkel op de stem), dan staan we stil...
.. haha PONYPOWER

Om die reden heb ik ook wel een andere pony bij die ik straks kan mennen. 
) Soms heeft hij momenten dat hij dan vooruit schiet (5 meter ver) en dan vertraagt hij weer. Dat is gewoon om grijs haar van te krijgen!
.. (ik heb een aardige harde stem, hoor ietsje minder vandaar) rivaldo reageert daar goed op hihi
Bij tum moet ik nog even rustig aan doen daarmee, want hij is wat gevoeliger
.. ook weer een leermoment voor mij