, Milanka die ons komt vergezellen met haar bijna-verzorgshetlander waarmee ze kan gaan mennen(welkom trouwens
), een enorm slecht georganiseerde wedstrijd bij Royaltjuh en tine, ik zou hen toch wel inlichten over hun fouten...Mijn vriend had gisteren avond van 9 tot 10 een voetbalmatch in de zaal, ik was gaan kijken (jongens nemen hun vriendin mee, wij zijn dan de voetbalvrouwen
). Na de wedstrijd hadden we afgesproken dat we nog iets gingen drinken op 10 km van waar we waren. Op een kruispunt waar we links af moesten slaan, stonden wij op het rechter rijvak om links af te slaan.(het rijvak rechts van ons was dus voor de mensen die rechtdoor moesten) In de bocht voelden we plots een slag en de auto begon te zwenken. Plots stak rechts ons een auto voorbij tegen hoge snelheid. Mijn vriend bedacht zich niet en begon de auto te achtervolgen. Ik heb onmiddellijk de nummerplaat genoteerd en een vriend van ons die achterin zat, heeft de politie gebeld. De auto probeerde ons voortdurend af te schudden(ons de pas af snijden toen we links van hem wilden gaan rijden om teken te doen om aan de kant te gaan, 130 rijden waar je 90 mag, een parking oprijden, rondjes draaien rond de rotonde en dan tegen hoge snelheid er vanaf gaan in de hoop dat we niet konden volgen,...), maar na enkele kilometers is hij gestopt. De bestuurder (een Marokkaanse jongen, ik schat hem ergens in de 20) stapte uit en vroeg erg kwaad: "Wat is jullie probleem?" Toen we hem uitlegden wat hij had gedaan en hem de schade lieten zien, riep hij dat dat niet waar was en dat hij helemaal niets gevoeld had. Ondertussen ging ik naar zijn auto kijken en zijn bumper was ook kapot. Toen ik dit zei, begon hij te roepen dat hij die schade al lang had en dat wij aan het liegen waren. Hij zei dat hij zijn vrouw ging bellen en ging in de auto zitten, waarna hij onmiddellijk de motor startte en probeerde te vluchten. Mijn vriend is onmiddellijk in de auto gesprongen om hem te volgen, maar toen kwamen 3 politiewagens aangereden. Ook tegen de politie ontkende hij alles en hij weigerde mee te gaan naar het politiebureau. Toen de politie dreigde hem te arresteren gaf hij toch maar toe. Wij zijn toen geëscorteerd naar het politiebureau waar we allemaal verhoord werden. We hoorden hem(de kamer ernaast) tegen de politie roepen dat wij het hele verhaal aan het verzinnen waren omdat wij racisten zijn en zulke onzin(alsof ik niets beters te doen heb dan zoiets te verzinnen en 2 uur op het politiebureau te gaan zitten
)Om 1 uur kwam ik thuis, we hadden besloten dat we toch maar niets gingen drinken
Maar zeg, wat een bewogen avond! Ik stond te trillen op mijn benen! Uiteindelijk kunnen we wel van geluk spreken dat er niets ergs gebeurd is. Ik ga zo dadelijk Romeo nog even longeren, en namiddag ga ik helpen om de koetsentocht van morgen voor te bereiden (onze club organiseert de tocht). Naar het schijnt kunnen we kiezen tussen een tocht van bijna 20 km, en eentje van 26 km. Welke zou ik kiezen voor Romeo? 20 km ben ik zeker dat hij haalt, dat hebben we donderdag ook gereden...

succes met het vieren.
ben weer door me wekker heen geslapen!

lekker irritant pubertje....

Ik heb er geen knoopjes ofzo moeten inleggen, je kan het zo verkleinen tot het het kleinste minipaardje ter wereld past!(hoewel het bontje dan wel wat groot gaat zijn