Biancacoo, 5 honden voor de wagen, wat stoer!!
HT heeft 3 vosjes met veel wit en moet gewoon naar de benen kijken. Daar is de ene beter geverfd dan de ander
Ava, ja... stilliggen is een vak apart! Ik hoorde van de "moeder van" dat het met C+C goed klikt
!
VHU, bloedpaardje die Ber.... zoveel bloed zou ik gek van worden. Moos heeft mij wel genoeg
. Gelukt met Ollie en Piet?
Vandaag een superleuke EtR Leudal-rit gereden. Goed georganiseerd, bij elk oversteekpunt klaar-overs, pijltjes overal goed te zien en mooie omgeving. Tel daarbij op het mooie weer en dat Moos errug veel zin had, dus toen de motor opgewarmd is zat het tempo er tot het einde goed in. Een enkel stuk gestapt + de eerste en laatste km en tussendoor wegens voorgangers, die we rap voorbij gingen. Moos is niet het type "stukje stappen, stukje draven, picknick-mandje erbij en liedjes zingen". Gewoon de cruisecontrol erop en daar gaat-ie weer
.
Tot mijn grote verbazing kon hij het tijdens de rustpauze, temidden van zo'n 30 paarden, opbrengen om gewoon relaxed stil te staan, appeltje eten en al die paarden te bekijken, terwijl wij een kop koffie, een broodje knakworst en een stukje chocotaart/mousse met monchou nuttigden.
Terug op de parkeerplaats kregen we "onderwijs" van een aardige medewerker, die allerlei goed bedoeld commentaar had op onze gelegenheids-aanspanning
. We vroegen ons af of we ook nog Achenbach-les zouden krijgen
.
We hebben 2,5 uur gereden waarvan een half uurtje rust, dus we kunnen concluderen dat Moos het Mendurance-schema klasse 1 prima aankan. Later onder de fleecedeken op de trailer wel veel nagezweet.
Laatst bijgewerkt door Gem op 04-10-15 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt