Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Getverderrie...
!!
.
. Gelukkig is er een EtR oriëntatierit in Nunhem / Haelen, dus daar konden we last-minute voor inschrijven. Dit keer mag Moos mee, kijken hoe hij de 25 km gaat volbrengen. Afsnijden is mogelijk, dus als hij het (letterlijk) niet trekt, dan korten we de route in.
ze brak los rende ze hard terug naar de wei, sprong dus jawel voor de zoveelste keer over het hek en kwam ongelukkig terecht, ik zag in ieder geval dat ze of rolde of direct terecht kwam op haar schouder. Schouder ontveld
en hinkepinkend dus mee voor volgende poging **zucht** dat bedoel ik dus met Ber's onhandigheid en twaalf ambachten dertien ongelukken
rende ze opeens zomaar de trailer op een bleef zowaar ook gewoon staan. Kon toen de stang er rustig achter leggen en hop naar nieuwe adres.
Hoe ze zullen lopen.
. Gelukt met Ollie en Piet?
.
. We vroegen ons af of we ook nog Achenbach-les zouden krijgen
.
wat gaaf! En wat mooi dat je dat toch weer kunt
(en ik tel inderdaad de witte benen
en gekozen voor Ber hier in de buurt te houden, dat is zo'n rare af en toe, die durf ik toch niet uit te besteden. Maar bij de stalletjes die bij mijn wei zijn (de pensionstal die daarbij is) kon ik haar niet kwijt op stal, die stallen zijn voor haar totaal ongeschikt. Plus dat ze daar onregelmatig en veel te kort buiten kunnen staan in het stal-seizoen. Draait ze helemaal door.
voor wie ik vergeten heb..