En even complimenten voor hoe je erin staat met accepteren waar je het mee te doen hebt, ik weet hoe lastig dat is en vind het bijzonder knap als iemand dat kan!

@Biancacoo:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancacoo schreef:Eagle is nog steeds erg vrolijk, en zijn poot ziet er met de dag beter uit ! er groeit nog geen haar op de plek, maar wij zijn al heel blij dat het nu zo goed eruit ziet !
VanHuisUit schreef:Hier is straat versperd door bouwverkeer, mijn auto staat er precies tusseninkan nog half uur-uur duren. Lekker dan.
biancailona schreef:Gisteren is ilona haar tuig gekomen, overgenomen van een vriendin van mij. Gisteren meteen aangedaan om op maat te maken. Stond ze bijna bij te slapen, toen voor de kar om daar de strengen passend te maken en de burries, nu hangt alles op maat. Niet gereden, was donker.
Ilona bleef rustig. Niet eens gepoept van de spanning. Volgende stap. Opnieuw inspannen en kijken hoe het gaat.
Smickey2011 schreef:Mick gaat super, hij geniet van een leventje als pensionada... de baas gaat lekker keertje of twee in de week met hem het bos in voor de kar en dat is puur genieten. Ik vind het zo gaaf om te zien hoe die twee met elkaar omgaan. Heel bijzonder, die band! Een beetje zoals de band die ik met Har had (die afgelopen maandag twee jaar geleden is ingeslapen, had er een slechte dag van). Ik weet ook niet of ik het rijden ohz nog op ga pakken, ik heb er nog helemaal geen behoefte aan, wie weet komt dat later terug. De modus die we nu hebben werkt in elk geval voor het hele gezin
VanHuisUit schreef:Hieronder het resultaat van 1.5 uur worstelen met Ollie en het scheerapparaat want die worden beslist geen vrienden![]()
kontpartij had ook nog streep moeten hebben maar dat geduld kon ik niet meer opbrengen