@Tallechie goed bezig met Veale fijn hoor! Die knop omzetten vind ik heel knap dat je dat gelukt is. Het rare is dan altijd dat die paarden dan ook weer veel normaler doen
Ja ja het topic is bijna vol... willen jullie alvast wat in je foto archief gaan duiken? Lanouska en ik zitten nog wat na te denken hoe we de openingspost kunnen maken maar als jullie alvast wat leuke mooie momenten van afgelopen half jaar kunnen verzamelen, graag
@Tine je bent stoer! Grappig trouwens dat bij jou met kortere beugels rijden juist beter gaat, dat geldt bij mij juist weer niet
Er gebeurt inderdaad veel in dit topic dan vergeet je soms op iemand te reageren maar denk dat niemand dat 'expres' doet hoor. @Askazita heb je al nieuws over Asmiro? Ben zo benieuwd!
Bente's been was nog wel dik, maar niet meer warm en ze liep wat stijf maar niet kreupel **zucht van opluchting** het is vandaag afgespoten heb het flink in de traumeel gezet en ze heeft arnica druppeltjes gekregen.
Vandaag voor het eerst sinds overlijden van Rizanta weer met groom op stap geweest. Was er eigenlijk helemaal naar van maar gelukkig toen groom er was ging het allemaal goed en hebben we van de pony's kunnen genieten. Eerst met Alwyn rondje over de weg gedaan. Was wel weer eens goed want de strepen op de weg, pallets langs de weg en nog wat dingen waren toch weer erg spannend in het begin. Zo'n rare pony enorme tractor, twee flinke vrachtwagencombi's enorm blaffende honden, stoet fietsers enz enz daar kijkt hij niet eens van op
Daarna met Snuit lekker het bos in geweest. Ook stukken keurig gegaloppeerd, dat leert (en ik
) steeds beter, moet hem wel ongelovelijk goed in de gaten houden maar het gaat nu heel beheerst.
Dus fijn dagje!
Oja, voor wie het vroeg, Snuit is 1.15
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 19-07-11 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt