en in de drukte van alles onthouden je helemaal vergeten.
Solly...
Maarre........
Super,super, super, super, super !!!! komt helemaal goed met jullie !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Hij kan erg klieren, maar hij accepteert het ook als ik hem met de zweep tegen zijn kont aan ram, dan weet hij dat het genoeg geweest is en hij zal dan nooit bokken of aan de kletter gaan of weet ik veel wat. Ik weet dat Romeo en Veale een klein verschil zijn in maat
maar het komt op hetzelfde neer. Afstappen is nooit een goede oplossing, dan geef je je gewonnen en zal hij volgende keer sneller beginnen klieren met de bedoeling dat je sneller afstapt.
Die galop komt ook wel weer, niets overhaasten! lanouska schreef:@ tinevan je buitenrit
Daarna met Snuit lekker het bos in geweest. Ook stukken keurig gegaloppeerd, dat leert (en ik
) steeds beter, moet hem wel ongelovelijk goed in de gaten houden maar het gaat nu heel beheerst.

en het lijkt erop alsof het weer wat gaat betrekken nu... balen, heb les ohz vanavond en geen regenjas
, veel plezier vanavond!

zit al 1,5 jaar op het netwerk van iemand anders
) maargoed, moeten dus nu met 2 met 1 kabeltje doen. Wezen kijken voor een router, maar 40 euro was iets boven budget eigenlijk... grmbl... 
lekker gepoetst, daarna in de wei wat vanaf de grond gewerkt, was wel gezellig
En nog eventjes erop geklommen voor wat stappen. Been nogsteeds eng dik, maar hij loopt, zover ik zie, echt 100%...

Dids vreet de onderste 40cm van z'n gras niet op