[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:56

Ik heb vandaag een fiets gewonnen :D *\o/* *\o/*
Afbeelding

Aks fijn dat je je diploma nu echt hebt :D

VHU fijn ritje gemaakt, ollie wat stijfjes en hero niet te lang :D

Annemie, wat is je vraagprijs? :D

claud01, welkom! wbt lange rit, ligt er aan wat je de rest van de week met de pony doet en je tempo tijdens de rit..

Tine leuke spring foto's! Dapper hoor :D

Brrrr ik heb dinsdag een MRI scan, ben er nu al beetje zenuwachtig voor :\

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:01

stuur die fiets maar door hoor O:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:05

Gave fiets! Da's puur mazzel Jenkins *\o/*

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:15

Wat een leuke fiets! Gefeliciteerd.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:15

ja zekerweten :D :D van de zeker 150 mensen in de zaal was ik de gelukkige winnaar *\o/*

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:27

Wow zomaar een fiets winnen.
Oh ja stukkie, doe mijn best morgen!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 23:05

De mijne ook morgen. Vanavond besteed aan streng hoes schaap 1 van 2 handmatig in elkaar te zetten. Machine van kleermaker naait geen schaap :+

Mooie fiets jenkins!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 07:16

goedemorgen,
gefeliciteerd met die fiets jenkins...dat is nog eens geluk hebben !!
Aks..ziet er goed uit dat schapenvachtje voor didd's !
lanouska wil stukjes...haha...komt vast goed !

t'is echt nog wel donkere lucht, mooi gezicht opkomende zon..met donkere wolken die snel bewegen !
ik hoop dat ik straks even kan gaan trainen met de hondjes ..het zal niet droog blijven denk ik..haha..geeft niets, vandaag herstelrondje lopen met ze..
Eagle is nog steeds erg vrolijk, en zijn poot ziet er met de dag beter uit ! er groeit nog geen haar op de plek, maar wij zijn al heel blij dat het nu zo goed eruit ziet !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 07:40

Goedemorgen
Bianca: wat een goed nieuws over Eagle zijn poot. *\o/* Hier is het nog wel droog en maar 4 graden, dus moest al aan je denken.
Aks: leuk project met schapenvacht
Jenkins: wow, gefeliciteerd met je mooie fiets

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 07:45

ja..Eagle gaat vandaag voor het eerst mee op het hele rondje ...en dan vanaf zaterdag weer mee met de gewone trainingen...hij liep nu maar korte stukjes van 1,5 - 2 km...ben zo benieuwd...poot is niet meer dik geweest..DA is erg positief dat het voorwerpje wat ik eruit gepeuterd heb de boosdoener is geweest, en op de laatste foto was niets geks meer te zien...dus duimen maar....
Straks eerst zoontje naar school brengen...en dan ga ik.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 08:10

Jenskins gaaf zeg. Leuke fiets !!!

Mijn stukje is ingeleverd.

Biancacoo fijn dat eagle goed lijkt te blijven nu. Hopelijk blijft het zo en kan je lekker gaan
trainen met je 4-span.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 09:08

Annemie, de kast opgeruimd. Collega van mij zet ook alles op marktplaats. Die verstuurd regelmatig pakketjes dus volgens mij loopt dat best goed.

Tine10, hopelijk heb je vannacht goed geslapen. Hopelijk doet de osteo vandaag wonderen voor je.

Jenkins, gefeliciteerd met je fiets!

Biancacoo, hier schijnt de zon nog! Hopelijk hou je het droog tijdens je training. Fijn dat het met Eagle beter gaat.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 09:20

Hier is straat versperd door bouwverkeer, mijn auto staat er precies tussenin }:) kan nog half uur-uur duren. Lekker dan.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 09:23

fietswinnares zie ik, proficiat
aks, diploma van school binnen zag ik voorbij komen op fb
bianca, fijn van het pootje

Gisteren is ilona haar tuig gekomen, overgenomen van een vriendin van mij. Gisteren meteen aangedaan om op maat te maken. Stond ze bijna bij te slapen, toen voor de kar om daar de strengen passend te maken en de burries, nu hangt alles op maat. Niet gereden, was donker.
Ilona bleef rustig. Niet eens gepoept van de spanning. Volgende stap. Opnieuw inspannen en kijken hoe het gaat.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:00

biancailona schreef:
fietswinnares zie ik, proficiat
aks, diploma van school binnen zag ik voorbij komen op fb
bianca, fijn van het pootje

Gisteren is ilona haar tuig gekomen, overgenomen van een vriendin van mij. Gisteren meteen aangedaan om op maat te maken. Stond ze bijna bij te slapen, toen voor de kar om daar de strengen passend te maken en de burries, nu hangt alles op maat. Niet gereden, was donker.
Ilona bleef rustig. Niet eens gepoept van de spanning. Volgende stap. Opnieuw inspannen en kijken hoe het gaat.

cooalll *\o/*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 10:01

:wave:

Lanous, ik ga kijken of ik de tijd kan vinden voor een stukje! :D

*kruipt weer in hunebed*

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:17

:wave:

Hier in meeleesmodus.

@ Jenkins, gave fiets zeg die je gewonnen hebt :j
@ Smickey ook even onder hunebed vandaan :wave:
@ Biancacoo wat een fijn bericht om te lezen dat het goed gaat met Eagle zijn poot.
@ VHU bevrijd uit het bouwverkeer?
@ Aks, bezig met schapendinggeval project..... _/-\o_
@ Welkom Claud01 :D
@ Tine :(:) hopelijk goed baat be osteo
@ Lanouska, succes met nieuwe topic aanmaken

Hier drukte voor de wedstrijd van as zondag. Momenteel niet goed in mijn vel van de reuma en heel heel heel erge rugpijnen. Osteo kan er niks aan doen. zit een beetje met bechterew in me maag maar mag in november weer naar het ziekenhuis dus ben benieuwd wat of daar uitkomt. Ik heb echt de klachten hiervan.....maar goed ben geen dokter...maar meerdere mensen sluiten dit ook niet uit. We gaan het zien.

Pown heeft achter zijn nikes air max, loopt er erg fijn op, maar door het ijzer niet meer op de zool te laten rusten loopt hij ook al veel beter :D
Gister nieuwe winter outdoor deken voor de Pown binnengekregen *\o/*
Vandaag maar proberen de energie bijelkaar te rapen om te trainen anders wordt het zondag niks in mijn L debuut ben ik bang :+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:23

grappig ik zat ff de oude "stukkies" door te lezen. Dit topic is precies een jaar geleden aangemaakt. op 16 okt 2012.Nou ik ga ook mijn stukkie maar eens maken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:29

@Dingetje: :(:) :(:) , zo rot voor je :(:) .

@Jenkins: wat gaaf *\o/* , echt een heel leuke fiets!

@Biancao: fijn dat het zo goed gaat met Eagle *\o/* .

@Ilona: binnenkort dus weer lekker met de wagen op pad!

Hier vanmorgen lekker zonnig, dus al noten geraapt en met de honden naar het bos geweest.
Moet nu eigenlijk kantoorwerk doen, maar ik zal maar even een stukje schrijven :D .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:34

Ik heb net ook even de openingspost gelezen van dit deel en tjee, wat is er toch weer veel gebeurd in zo'n jaar eigenlijk.
Zag verder nog een foto van Hans van Ollie, dat is toch ook een heel knappe vent <3 en ook even beelden van mensen bij de naam, hahahaha.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:43

:(:) voor dingetje.

Zo mijn stukkie is naar lanouska. Ook weer klaar. Het is inderdaad grappig om te lezen hoe het een jaar later is. bv VHU heeft nu twee super pownies maar dat wist ze een jaar geleden nog niet. hi hi
Dat maakt het mooi hé.

Maar aan de andere kant vorig jaar zat ik nu op een roze wolk op Madeira. De roze wolk van de super mendurance die we toen georganiseerd hadden en ik daarna toen lekker op vakantie ging. Nu is de wolk zwart om wat er allemaal gebeurd is. Maar ja 't leven gaat niet altijd zoals je verwacht. Maar als ik nu lees dat er mensen in ons topic zo een pijn hebben dan denk ik weer wat zeur ik toch. Het kan allemaal veel erger.

Vanavond naar grollo daar is een avond van het kwpn praten over de dressuurfokkerij in het noorden. Gewoon ff luisteren. Want we hebben nu tenslotte ook een dressuur merrie.

En als het een beetje meezit morgenmiddag even kijken voor ander tuig.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 10:54

grappig, ik heb de OP ook net terug zitten lezen (om inspiratie op te doen maar die is niet gekomen -O- )
zo wordt de OP toch nog keertje bekeken voor het topic straks wordt afgesloten :D

Ik ben helemaal sprakeloos dat ik nu een jaar later 'ineens' moeder ben, wow!

En Baudyh: je zeurt niet hoor! Ieder heeft zijn eigen pijn en die hoeft niet op een weegschaaltje om te vergelijken met een ander meid! :(:)

Ava: gewoon even een :* en heerlijk al noten geraapt! Hoe gaat het met de energie???

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:00

@Smickey: jouw meisje is toch wel het mooiste van dit jaar, toch :j *\o/* <3 . Volgend topic weer een beebje van Frensie en dat maakt het 3 op een rij. Hoe gaat het met jullie en jullie meisje? Heerlijk aan het genieten, hoop ik en verder ook lekker rust nemen :j . :* -je terug en lief dat je het vraagt, gaat wisselend, maar mag eigenlijk niet klagen, geniet lekker van alles hier en ga geen energie verspillen en gedachten m.n. over dingen die ik nog graag zou willen, dus dan zijn we al een heel eind :D :j .
Hoe gaat het met Mick?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:05

zo...we gaan ineens weer vlot door..haha..
Smickey....jij moet toch iets leuks kunnen verzinnen....je bent MAM geworden !! haha..geweldig !
zag op fb wandelsmick-kidfoto ! superleuk !

Baudyh..ja..bij iedereen speelt wel wat minder leuks..overal...op de hele wereld..het is wel fijn om zo hier van alles even van je af te schrijven soms.
het lijkt bij anderen wel eens beter..maar dat is soms ook niet waar..

niet alles kun je hier neerzetten...en met pijn..tja..ik zit momenteel in een diepe dip ook ivm die erger wordende pijn..ook al weet ik dat ik dankbaar moet zijn en blij en vrolijk en gelukkig om wat ik allemaal meemaak en bezit..
maar echte troubles...die overschaduwen alles..zelfs pijn word dan bijzaak...

Er kan in 1 jaar veel gebeuren ,en ik hoop dat het komende jaar voor iedereen alleen maar geluk en mooie dingen brengt... :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:09

@Biancao: :(:) .

Blijft ook allemaal lastig en geldt voor velen van ons, is zo lastig als je nog zo veel zou willen, zelf begin ik wel meer ritme te vinden en kan al vaker genoegen nemen met minder dat gelukt is, maar soms |o 8)7 .

@Baudyh: ik heb al eens geschreven dat ik na zo'n 30 jaar een vriendschap heb moeten laten gaan en dat vond ik vreselijk, sta nog steeds achter mijn besluit, maar heeft heel lang geduurd, voordat ze iig niet meer meermaals per dag door mijn gedachten ging/ik me afvroeg hoe het met haar zou zijn...