Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Avaluna, wat was jij nog laat op! Nog wel een beetje geslapen daarna? Hopelijk kun je uitslapen

zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam...
Gaat zo goed mét haar
En al die pluis staat zo leuk op de winterfotos 

Wel fijn thuis bij kacheltje dan (niet in slaap vallen
)

.
en terug naar bed, maar duurde niet lang of dochterlief was alive and kicking.
).
dat gaat niet lukken he.
kon/kun je ook geen vocht rond de pees voelen en checken of dat minder wordt? Wel geruststellend idee dat ze er ook niet op is gaan kreupelen, dat had natuurlijk ook gekund. En door die scan straks weet je gewoon zeker wat de stand van zaken is. Tot die tijd duimen draaien 
En goedemorgen natuurlijk 

Zal wel familietrekje zijn 
Toch beetje leuke vakantiedag van maken vanmiddag!
Och jee, geen tijd voor koffie… nou het is je vergeven dat je dan weinig bokt (gaat overigens prima samen met bakje koffie nu en dan
). Gaat het allemaal goed met je dochter en jou?
) en Mick naar de wei gebracht, die had er zin in en rende lekker rond op de wei. Daarna stalletje leeggetrokken en vloertje + onderkant wanden met dettol geschrobt. Nu laten uitdrogen en eind vd middag strobedje maken voor onze pluisje 
) Maar goed, ik bedacht me dat we natuurlijk ook meer tijd kunnen nemen voor het goed laten drogen, misschien wat vaker op stal houden als we hebben gewerkt en geen risico op tocht op bezweet lijf nemen. Ik kijk nog even aan... 
) En natuurlijk
Smickey2011 schreef:@Tine: miste jouw post: tegen oorpijn: watten met beetje slaolie (zo'n Klazien uit Zalk middeltje) En natuurlijk
kreeg net berichtje van stal dat Bente nogal sloom was met longeren .... en dat is ze dus echt nooit ... gisteren was ze toen ik haar van de wei haalde ook heel slomig en vacht wat overeind ... later met al die mensen in het bos was ze weer goed bij de les. Van de week vond ik haar ingevallen en wat dof op de vacht. Dus meer hooi erbij en extra senior priores, dacht dat het lag aan overgang van weer en minder gras in de wei.... maar dus gisteren en vandaag zo slomig. Bah ik hou daar niet van maak ik me dan echt ongerust over (en dan is die afstand ook weer erg vervelend...).
)