Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tine10 schreef:Lanouska: auto alweer stuk? Was toch een nieuwe? Althans voor jou nieuw? Dapper op de fiets
HT: ik heb heel lang gezocht naar een wagentje voor Amerigo (Welsh , 1.14) die ook licht was. Dat viel niet mee. Ik dacht er een gekocht te hebben van 125 kg, maar na 2 jaar ploeteren toch maar eens gewogen, bleek bijna 220 kg te zijn. Helaas staat dit model nog steeds op internet, zijnde 125 kg. Maar dat is het dus absoluut niet. Heb nu een wagen via Maurits Immink (bij Amsterdam) Cavalier Pinto en deze weegt 145 kg. Dit gaat gelukkig goed. Ik heb 1.25 spoorbreedte. Hij was er ook nog smaller en die was 125 kg.
Avaluna: inderdaad, er is altijd wel weer een reden te bedenken om ze zomer, herfst, winter of wat voor stop dan ook te geven. Ik wil ook gewoon door.
Bicci: je kan hem wel laten zweten hoor, maar hij moet wel weer heel goed op adem zijn en goed uitgestapt. Hoeft niet eens helemaal droog zeggen ze, als de ondervacht maar droog is. (maar ik doe liever wel eerst helemaal droog)
Tallechie: ik rij liever niet langs een kanaal, daarom wil ik ook niet mendurance in Onstwedde meedoen. Ik zal Bettepet pb sturen.
Nou, werd net wakker gebeld door bezorgdienst. Ga dus maar met pony aan de slag nu, van slapen komt niets meer.