[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:15

L_Rivaldo schreef:
yuri doe jij sharon niet toevallig weg naar een heel heel heel goed huisje (al zeg ik het zelf O:) ) ze zou goed passen naast rivaldo in het span komen hihi
Bruikleen mag ook hoor :Y)

hihi je mag aansluiten in een rijtje gegadigden :P

Nee ben zelf veel te blij met mijn knapperd hihi :D
maar wel leuk dat je zo gecharmeerd bent van mijn smurf :o :D

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:30

ja vind dr erg leuk.. omdat ze gewoon een stoere bouw heeft.. ook niet iel maar gewoon leuk :D

Waarom auto naakt naaltje, die bloemen stonden zo leuk

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:58

hij is te koop :) Vriendje weigerde 'm te verkopen met bloemen erop :))

maar 't is mijn auto niet meer nu hoor >;) voelt echt stom :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:14

Ik denk dat er wel mensen op af komen als die stickers erop zitten hoor.. altans ik ben wel ook zo iemand die daar wel in gaat rijden hihi

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:20

@ Jelleee: wat ziet Mick er goed uit! Knap beestje zeg!

@ L_Rivaldo: Ja ik denk wel dat dit bestaat. Ik weet op een eindje van hier een plaats waar enorme men-faciliteiten zijn. Het is een erg groot domein met bossen en marathonhindernissen. Je kan je paard(en) er stallen en er is ook mogelijkheid om les te krijgen van de eigenaar. (niet enkel "eenvoudige" menles, maar ook gevorderde menners gaan daar les volgen) Er is ook een revalidatiecentrum aanwezig met bv een loopband voor paarden.
Ik weet het prijskaartje uiteraard niet...(en eerlijk gezegd denk ik dat ik dat ook liever niet weet :Y) )
Maar het bestaat dus wel...

@ Yuri: 26 kilometer is een erg mooi ritje! Dat moet ik nog niet proberen op 2 uur tijd :Y) Vandaag 20,5 km op 3 uur tijd, en geloof het of niet, maar ik was trots op mijn ukje *\o/* Als Romeo wat meer ervaring heeft (is nog maar 11 maanden beleerd voor de wagen), gaan we de snelheid wat opdrijven, maar dat gaan we rustig aan doen. Wat super dat je fjordje zo nageeflijk liep!

@ Buckje: veel sterkte met je rug, hopelijk kan je weer snel op pad! Gelukkig doet mijn rug de laatste dagen niet moeilijk, gunnen ze mij toch ook eens mijn pleziertje :o

@ tine: weer een leerrijke ervaring achter de rug, zolang je zelf tevreden bent is het prima hé? ;)

@ Naaltje: super dat dids zo goed liep met het bitje!

Ik was vergeten iets toe te voegen aan mijn post ivm ons ritje vandaag. Romeo had erg veel last van boskabouters }> We reden in een sukkeldrafje door het bos, en plots verschiet Romeo zich ZOOO hard van een boskabouter, hij stond er oog in oog mee! Romeo was net een hond die klaar stond om aan te vallen: voorbenen gestrekt recht naar voren, borst laag en achterwerk recht omhoog. Ik en mijn groom kwamen niet meer bij van het lachen!!! Groom vroeg heel serieus: "Wat ziet hij nu???" Waarop ik in (nep)paniek antwoordde: " :oo ZAG JE DAT NIET??????" Meisje begon in paniek in het rond te kijken, dacht werkelijk dat er een of ander beest liep :Y)
Jezus wat hebben we gelachen met Romeo zijn reactie! Ik had hem werkelijk nog nooit zo gezien! _O-

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:26

SL je verteld het wel spannend ik kan me voorstellen dat je groom rondkijkt.

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:34

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 07:58

Wat fijn, naaltje dat hij het zo goed doet op je nieuwe bitje. En is je nieuwe zweep nou inderdaad lang genoeg? en ligt ie lekker in de hand?

Verder heb ik alles heel braaf bijgelezen, lees ik over heerlijke ritjes, een omgeslagen kar, wat vragen over beleren en jonge paarden en een arme, kale auto (wanneer krijg je je nieuwe?)

VWB de bijna-3-jarige: Ik heb een bijna 2-jarige, en daar fiets ik al wat korte stukjes mee aan de hand. Worden ze heerlijk mak van, je kunt rustig de conditie opbouwen en omdat je lange rechte lijnen rijdt is het veel minder belastend dan het werken op een cirkel zoals bijvoorbeeld longeren of loswerken in een bak/paddock.

Nou, ik heb gisteren geen paard gezien. Eerst de familie van mn vriend over de vloer, we gingen met zn allen naar de intratuin. Was wel heel gezellig. Daarna zouden we gaan kijken voor een nieuw autootje voor mij. Ik wilde eigenlijk een leuke colt, maar ik ben thuisgekomen met een heel ander merk. Wilde ook absoluut geen rode auto, maar maandag ga ik mn rode toyota corolla ophalen, haha! :D

Nu even mn paardloze dag inhalen: Zometeen Storm knuffelen, daarna het dochtertje van de staleigenaar lesgeven op Zoë, en dan vanmiddag lekker met Sunny aan de slag. Die moet weer even goed oefenen, de 24e hebben wij weer een (onderling) wedstrijdje! :D

groetjes, lacuna

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:06

Ik heb gister ook heerlijk gereden :D Er was een meisje van Bokt om de sulky te proberen :D Dus die heeft wat rondjes op het erf gereden. Daarna mijn marathonwagen uit de schuur gehaald en zijn we de weg op gegaan :D Banden waren beetje zwacht, dus zijn naar pompstation gereden om ze op te pompen :D

Terug op de Zaanse Schans werd er gevraagd: 'Is it for rent?' *japans vrouwtje wijst naar wagen*
Geweldig!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:33

@rivaldo; vriend wil z'n goeie imago hoog houdn denk ik :P een bloemenauto verkope hoort daar niet bij :P _O- Ach snap 't wel, ding ziet er nog prima uit, en zo beperk je je niet zo tot ''mensen die in een bloemenauto willen rijden'' :P

@lacuna; ja, zweep is lichter! :D alleen hij reageerde er een beetje hupsig op, voelt anders ofzo? aansteller :D

goed.. ik heb nu al een stressdag.. leukk! >;)

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:01

Lees hier over leuke ritjes. Dat zit er voor mij niet in. We zijn weer het hele weekend druk bezig met verbouwen. En al sik dan tussendoor even tijd heb, moet ik de stroomdraad rond de weide controleren. Door een of andere bizare reden heb ik geen stroom meer. Al een geluk dat ik brave pony's heb (en genoeg gras op de weide)

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:04

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:13

hihi ja denk dat mijn vriend ook zo'n typ is naaltje :P.. haha

Koetsentocht is altijd erg leuk, maar helaas niet in bezit van een autentieke :P.. Verzameling mag alleen nog uitbreiden met een marathonwagen :Y)

SL: Hihi ik heb er ook zo een die boskabouters ziet, maar dan vooral als ik erop zit. Voor de wagen is het misschien 2 keer in een grote rit, ohz is het gewoon om de 20 meter :P

Straks weer de hele dag aan school werken, jeej heb er zin in B-) _O-
Daarna naar stal, want kan me pony niet zovaak missen hoor :o <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:57

weer een hoop heerlijke ritjes gemaakt zo te lezen!

wij sluiten ons hier weer bij aan, nog even genoten van de bossen vandaag, en zelfs een beetje zon gehad! *D
Afbeelding

b485, succes met de verbouwen en de rest!

naaltje, wat zonde van je bloemetjesauto zeg...

evelli, haha zo kun je nog een centje bij verdienen!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:58

Mijn vriend had het plan gevat om Lotje straks voor een paardentaxi te zetten waar meer japanners in kunnen :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:59

@ Nouvel: ziet er leuk uit! Zon hebben wij hier al een paar dagen niet gezien... :(

@ Evelli: dat is nog een idee! :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:58

Maar verzekeringstechnisch een hel :) doen we dus maar niet. Hs maar een verbodentoegang bordje op de achterkant maken, dat ze niet zelf opstappen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:09

Ik heb gewoon de pony gevonden die ik echt bij rivaldo vind passen in het span.. Alleen een maar hij staat niet echt te koop, heb toch maar een berichtje gestuurd je weet maar nooit.. := Ben ik erg?, ik kon het gewoon niet laten :o dit is gewoon echt wat ik zoek

Hij is van een bokker, dit is haar site, de pony heet napoleon:
http://stalhulzema.websitemaker.nl/hulzema/117141

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:17

Evelli daar heb je gelijk in... Hier zijn het enkel de kindjes die een lift willen. Gisteren passeerden we een wandelend gezinnetje, waarop het zoontje van ongeveer 5 zei: "Kijk, er zijn nog 2 plekjes vrij!"(ze waren met 2 kindjes) Dat was maar een subtiele hint :o

Rivaldo die pony ziet er inderdaad niet mis uit! Misschien wilt de eigenaar hem wel verkopen als hij/zij weet dat Napoleon een goede thuis krijgt... Je weet inderdaad maar nooit! Hou ons op de hoogte als je iets terug hoort van de eigenaar ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:20

haha ja dat is wel is leuk.. laatst was ik aan het rijden erop en toen kwamen er allemaal kindjes om te vragen of ze mochten aaien, ik was toch al bijna thuis dus rivaldo werd even dood geknuffeld.. vind het zo leuk als die kindjes zo blij zijn als ze een pony geaaid hebben of na een les heel blij zijn en weer in spanning wachten tot de volgende keer :D.. super leuk

Ja die pony is echt 2 druppels de bouw van rivaldo.. oke niet bont maar wel dezelfde bles.. ben alleen bang dat ze hem niet weg zal doen.. want het is toch je paardje!

Goed te huis is hier zeker (beetje ego post hihi) maar ben echt iemand die mijn pony beter verzorgt dan mezelf zeg maar :P..

Oh help ik moet die foto echt even wegklikken spanning is om te snijden,, vooral omdat de kans zo groot is dat ze hem niet wegdoen.
Want ja hij staat niet te koop.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:22

Ik sta regelmatig stil om kindjes te laten aaien. Maar ja, hoop toeristen hier natuurlijk (Zaanse Schans) Vind het niet erg. Leert ze eindelijk goed stilstaan.
Maar het mag alleen als ze het netjes vragen :) anders rij ik gewoon door

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:28

ik ken de zaanse schans niet, maar zo te horen wel erg toeristisch. Ja dat vind ik ook,.. ze moeten niet naar mijn pony toe komen rennen en gewoon doen netjes vragen is gewoon geen probleem (soms vragen ze het wel is) en als het verkeer zo druk is en het niet kan vind ik het vaak sneu dat het niet kan.. maarja ik wandel ook vaak op die plek dus ze hebben vast nog wel is een kans :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:31

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:54

aha dat zegt genoeg inderdaad.. nooit echt geweest.. lijkt me wel is leuk om er heen te gaan deze zomer :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:56

is geen bal aan hoor :+ een dijkje met molens (waar je allemaal voor moet betalen als je erin wilt) en wat ouderwetse winkeltjes (eerste winkel van Albert Heijn enzo) en wat musea. En een hele berg orginele zaanse huisjes