ht stoere foto ! Mooie wagen heb je zeg!
Een groom die de weg weet, super handig !
Gem, mooie wedstrijd foto op fb, is t goed gegaan, band weer heel ?
Fijne dag allemaal, succes.
vhu, is vandaag de overdracht ?...
weet t niet meer... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, qua prestatie moet het nog vele malen beter, want ondanks de 2e plaats in de hobbyrubriek zou ze in het "echie" een verliespunt hebben gehad
. Dressuur ging slap, maar de jury had een prachtige roze bril op. Anda was niet scherp en stalgenootje slordig. Toch eerste met 52 strafpunten.
mag alles weer doen, behalve als ik voel dat het overbelast, dan terug kalm aan doen.
goedemorgen...
maar goed...betekend meer vrij rennen met z'n 5-en in de grote ren..dat is ook fijn natuurlijk.
. Maar goed, eind van de week komt de fysio weer, hopelijk krijg ik groen licht om iets langer te mennen.
De cursus is zo leuk opgezet, spionnenschool, heel mysterieus allemaal. Echt geweldig
).
heb ik met Wiske niet gedaan maar wil eigenlijk met Gretha ook GG oftewel Obedience gaan doen dus dan vind ik dit wel mooie manier om te kijken of de betreffende hondenschool bij ons past.
rij momenteel dus helemaal niet. Mijn hoofd staat er niet naar maar mijn lijf protesteert ook erg tegen het schoolse gebeuren helaas dus nu maar ff niet.
Zooooooo moe. Weet gewoon niet meer hoe ik het allemaal op moet brengen, maar ja, het moet wel. Manlief is een paar dagen weg, zoonlief heeft allerlei dingen vandaag (gitaarles, jsp les), ik moet brigadieren. Er komt straks nog iemand voor de ponys langs (ivm supplementen die nog beter afgestemd gaan worden op mijn wensen). Dan zou ik eigenlijk ook nog boodschappen moeten halen en Rembrand en Amerigo moeten trainen.... Maar ik heb vast nog wel iets in de vriezer en de paarden moeten zichzelf maar trainen vandaag.
dan hebben we ook wat helderder hoe alles loopt qua leidingen enz want er is niets beschreven of beschikbaar. Meestal met dergelijke oude woningen is het veel houtje touwtje troep en we willen het goed, dus gepuzzel kan nu beginnen
gelukkig is manlief daar erg goed in.
. Daar ben ik dan best trots op. Als je ziet hoe ze bij ons aankwam en nu, wat een verschil. Ze was ook erg braaf.
. En die Ber, toch super dat ook dat steeds beter wordt.