, maar kan me wel voorstellen dat ze graag een kort koppie willen. Tjee, wat ben je actief, *schaamt zich diep*, kom slecht achter de laptop uit
*. Ook even een knuffel voor jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor je dip (ook al herkenbaar), sneu van het egeltje.
hopelijk knapt Missy snel weer op (wat is het toch een leuk ding)
, ik koop zelf dus altijd in de uitverkoop, ben eerlijk gezegd ook dol op bepaalde merken, maar wil daar niet de hoofdprijs voor betalen.
. Niet meer aan denken, eerst maar op vakantie
.
fijne vakantie dan maar..
en Biancocoo aan de klus, ik vind verven ook altijd erg rustgevend en het knapt altijd enorm op. Moet in de herfstvakantie de trappen doen... da's wel een enorme klus maar knapt giga op. Tine erg jammer van het parcoursje.... dat Amerigo nog steeds zo enorm kijkt, hij is toch al 19 en je doet er heel veel mee... maar misschien toch heel gevoelig voor spanning van wedstrijdje door zoonlief? Vind je springfoto's super stoer
voel je niet verplicht hoor je kunt hier aan het samenvatten blijven
flink gepoetst en voetjes weer gepakt enz. Plus paar keer deken op en af gelegd en vooral ook lekker op die achterhand laten hangen met singels los enz. 1e reactie was beetje angstig maar na paar keer maakte het niet meer uit.
claud01 schreef:Stom dat ik dat er niet bij vermeld heb maar Bubbles loopt maar 1x per week voor de kar. Het is dus niet zo dat ie 3x in de week getraind wordt ofzo. Is zijn basisconditie dan goed genoeg denk je?

Gem schreef:, het is óf groen, óf lavendel hè? Allebei kannie
Biancacoo schreef:Goedemorgen...
T'is best warm buiten.....
Tas voor op kar..ik had gewoon een rugtas bij kringloop gehaaldmet ty-rips vastgezet...werkte prima.
avaluna schreef:Egeltje dat we hoopten op te kunnen peppen, heeft het helaas niet gered...
VanHuisUit schreef:Vanochtend gezellige rit gemaakt met Misterylady & Vjelko. Pony's stapten lekker met elkaar op.
Hero weer even wat mee gewandeld. We stonden onder een kastanjeboom, vielen er opeens paar kastanjes uit oeps dat was spannend
let op dat hij niet wegwaait of zoiets dat diploma
fijn Aks!
). Is wel fijn want in tweespan is het erg handig als ze qua lengte het zelfde zijn.
Morgen ga ik Ollie scheren, zit wel niet zoveel haar op maar denk toch dat ze dinsdag stijvig was omdat ik zondag haar behoorlijk nat had gereden met mijn gegaloppeer. Daarna had ik haar afgespoten en dus onder deken maar is toch vervelend weer op dit moment. Dan maar kaal, weet ik tenminste hoe ik de boel weer vlot droog krijg.