[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:43

@Biancao: nou zoon heeft anders prachtig haar, hoor :j , maar kan me wel voorstellen dat ze graag een kort koppie willen. Tjee, wat ben je actief, *schaamt zich diep*, kom slecht achter de laptop uit :o *. Ook even een knuffel voor jou :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:26

Avaluna: herkenbaar, slecht achter laptop vandaan komen :o :o :(:) voor je dip (ook al herkenbaar), sneu van het egeltje.
Bianca: goed bezig zeg.
Claud: welkom, mooie samenvatting waar ik me heel lui bij aansluit, en jammer dat ze op de manege niet met dekens (zweetdekens) willen werken. Blijft zo weinig van je les over
Bianca: :(:) hopelijk knapt Missy snel weer op (wat is het toch een leuk ding)

Nu even pauze hier, voor ik weer moet brigadieren. Vanmiddag dan nog springles (denk dat ik het zelf niet ga redden, voel me brak) en dan moet ik eigenlijk Amerigo nog scheren.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:55

ja...sneu van het egeltje..dat is niet leuk...hier vanmorgen een die erg platgereden op de weg lag..is ook zo zielig..
We hebben een boswal om de weide daar wonen ook egels in met honden uitlaten in het donker moet ik de honden goed in de gaten houden...die grijpen die egels gewoon..maar ik vind het mooi dat we er best een aantal hebben wonen hier..

Hebben jullie een idee/tip waar ik voordelig kinderkleding kan aanschaffen...zoontje groeit zo hard....en komt zo rot uit nu...maar wil wel dat hij leuke kleding heeft..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:01

Wibra, Henk ten Hoor

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:11

@Biancao: dat is lastig, dochter groeit niet zo in scheuten en bij meisjes is het rokje of broek wat korter en dan met laarzen zie je er niets van :D , ik koop zelf dus altijd in de uitverkoop, ben eerlijk gezegd ook dol op bepaalde merken, maar wil daar niet de hoofdprijs voor betalen.
Maar geen bekenden met wat oudere kinderen? Zo werd ik laatst gevraagd wat ik met Connors kleding deed, op stal, door een moeder die ik verder eigenlijk niet ken, eigenlijk wel slim en niet raar, vond ik. Heb zelf laatst ook heel mooie spullen gekregen van vriendinnetje van Connor dat rijdt, maar echt heel erg groot is.

AnneloesF

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:10

Marktplaats :D
Staan heel veel nauwelijks gebruikte kleertjes op, ook merkkleding enzo.

Doe straks ff een uitgebreide meeleespoging, zit nu ff tussen de bedrijven door op mn werk te bokken :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:29

Hier ook altijd kleding van neefjes / nichtjes gehad. Maar nu zijn die jongens van mij de langsten van de familie, ha ha! Dochter krijgt nog wel veel van mijn nicht, daar zitten vaak de kaartjes nog aan..... die heeft zoveel spullen.

Rijden met Moos ging prut -O- . Niet meer aan denken, eerst maar op vakantie :\ :) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:49

nee..geen door geef hier aan ons zoontje..wij geven wel weer door aan jonger neefje..alles maar dan ook alles gaat door naar hem, kan hij ook goed gebruiken.

ik ben langs zeeman en wibra gegaan..heb wat sweaters voor 6,99 per stuk...vond ik mooi goedkoop !! :j
Bedankt voor de tip Tine..ik ben volgens mij al 5 jaar niet meer bij die winkels geweest..

ik vraag nooit om kleding...durf ik niet..
ik heb wel een mooie ski-broek en ski-jas voor zoon gekregen van vriendin..die is nog wel te groot, maar kan volgend jaar wel, is 164 en hij heeft nu 134.. :=
ben er onwijs blij mee..het is nog als nieuw.

Gem, :(:) fijne vakantie dan maar..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:08

HEMA zeker in de uitverkoop erg goedkoop en leuk, en hier ook jaren fan van Henk Textiel enzo geweest. Plus dat we ook kleren kregen van buurjongen, zelfde formaat zo'n beetje en 2 jaar ouder. Nu is zoonlief echt totaal niet kieskeurig wilde bijv jarenlang niet in spijkerbroek maar alleen in joggingbroeken **erg handig** je zoon is inderdaad gegroeid Biancocoo wordt al hele vent!

Avaluna sterkte... :(:) en Biancocoo aan de klus, ik vind verven ook altijd erg rustgevend en het knapt altijd enorm op. Moet in de herfstvakantie de trappen doen... da's wel een enorme klus maar knapt giga op. Tine erg jammer van het parcoursje.... dat Amerigo nog steeds zo enorm kijkt, hij is toch al 19 en je doet er heel veel mee... maar misschien toch heel gevoelig voor spanning van wedstrijdje door zoonlief? Vind je springfoto's super stoer _/-\o_

Jammer Gem, was het onder het zadel dat je zegt rijden? Of was het mennen? Doet beleerder hem anders nog een keertje inspannen als je vakantie hebt?

En super samenvatting _/-\o_ voel je niet verplicht hoor je kunt hier aan het samenvatten blijven :P

Wilde vandaag nog paar mooie foto's maken van Hero en Ollie naast elkaar maar totaal vergeten dus kan straks het stukje voor Lanouska maken.

Vanochtend gezellige rit gemaakt met Misterylady & Vjelko. Pony's stapten lekker met elkaar op. Ollie had gisteren of spierpijn of wat dan ook maar longeren ging niet lekker. Gelukkig kon ik vandaag niets aan haar ontdekken, rug/achterhand flink aan gevoeld maar ze reageerde nergens. Dus denk even slechte dag of dat ze toch wat van slag is van haar zoon die nu naast haar staat, geen idee. Maar goed, vandaag leek ze ontspannen.
Hero weer even wat mee gewandeld. We stonden onder een kastanjeboom, vielen er opeens paar kastanjes uit oeps dat was spannend :') flink gepoetst en voetjes weer gepakt enz. Plus paar keer deken op en af gelegd en vooral ook lekker op die achterhand laten hangen met singels los enz. 1e reactie was beetje angstig maar na paar keer maakte het niet meer uit.
Dappere dodo :+

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:20

Biancacoo, ik vind die krullen van je zoon zo ook wel mooi hihi. En uiteindelijk dus goedkoop leuke kleding kunnen scoren.

Gem, fijne vakantie!

VanHuisUit een lekker ritje gemaakt. Ollie laten wennen aan de deken.

Misschien weten jullie dat: als je normaal een standaard ronde ment (van +/- 1 uur) en je zou 1 x een ronde maken die ongeveer 3 uur duurt (met een pauze ertussen), zou dat kwaad kunnen? Het zou dan voornamelijk in stap op de verharde weg en stukjes draf op het onverharde zijn. Lijkt mij dat als je het laatste stuk gewoon goed droogstapt en hem tijdens de pauze warmhoudt met een deken dat het toch moet kunnen voor 1 x??

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:37

Dat moet makkelijk kunnen hoor. Ik rijd hier ook niet vaak langer dan een uur meeste rondjes
tussen de 35-45 minuten. Als ik les heb is dat meestal wel een uur.

Maar met die basis conditie lopen die van mij in 2-span ook 3 uur over de veluwe en kan
ik er ook een SGMW mee uitrijden.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:42

Stom dat ik dat er niet bij vermeld heb maar Bubbles loopt maar 1x per week voor de kar. Het is dus niet zo dat ie 3x in de week getraind wordt ofzo. Is zijn basisconditie dan goed genoeg denk je?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:13

Hema heeft ook leuke kleding, is wel iets duurder. En je moet op de maat letten, kleding valt vaak wat klein uit.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:43

claud01 schreef:
Stom dat ik dat er niet bij vermeld heb maar Bubbles loopt maar 1x per week voor de kar. Het is dus niet zo dat ie 3x in de week getraind wordt ofzo. Is zijn basisconditie dan goed genoeg denk je?

Hier doen we dat ook wel sporadisch, paarden houden elkaar wel overdag nog wat in beweging en houd het gedurende de rit dan goed in de gaten.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 17:56

Braaf mijn stukje ingestuurd voor het nieuwe topic :D

Gem schreef:
:D , het is óf groen, óf lavendel hè? Allebei kannie :n

Niet? Wat flauw :')

Biancacoo schreef:
Goedemorgen...
T'is best warm buiten.....
Tas voor op kar..ik had gewoon een rugtas bij kringloop gehaald := met ty-rips vastgezet...werkte prima.

Ik vond het echt heerlijk buiten, gewoon lekker in een trui kunnen rijden.
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!

avaluna schreef:
Egeltje dat we hoopten op te kunnen peppen, heeft het helaas niet gered...

Aaah wat sneu.

Kinderkleding, C&A en H&M zijn hier favoriet. V&D alleen in de uitverkoop, net als Jola.
Soms ook Zeeman maar persoonlijk vind ik dat dat spul erg snel krimpt of vervormd in de was.

VanHuisUit schreef:
Vanochtend gezellige rit gemaakt met Misterylady & Vjelko. Pony's stapten lekker met elkaar op.
Hero weer even wat mee gewandeld. We stonden onder een kastanjeboom, vielen er opeens paar kastanjes uit oeps dat was spannend :')

Ja was inderdaad gezellig. Tempo ging ook goed, paste wel bij elkaar.
Die Hero, zag 'm idd even hupsen bij de boom :')

Ben weer aardig bijgelezen geloof ik :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 18:57

Ik sta lekker bij de burger jong met een hbo diploma in mijn auto. :9

Lees straks bij :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:10

*\o/* *\o/* let op dat hij niet wegwaait of zoiets dat diploma :P fijn Aks!

Viel me trouwens op dat Hero vrijwel niet langer is dan Ollie. Hij past zelfs qua lengte in een dekenmaat 1.65, beetje nauwer dan bij Ol maar zou zelfs nog kunnen (scheelt dus nieuwe dekens kopen :D ). Is wel fijn want in tweespan is het erg handig als ze qua lengte het zelfde zijn.

Wel bij Gem paar hele fijne zweetdekens op de kop getikt, dus als jullie nog zweetdekens/fleece zoeken, pb Gem :)* Morgen ga ik Ollie scheren, zit wel niet zoveel haar op maar denk toch dat ze dinsdag stijvig was omdat ik zondag haar behoorlijk nat had gereden met mijn gegaloppeer. Daarna had ik haar afgespoten en dus onder deken maar is toch vervelend weer op dit moment. Dan maar kaal, weet ik tenminste hoe ik de boel weer vlot droog krijg.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:14

Jeeeej eindelijk je diploma in handen.

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:19

Kinderkleding, hier inderdaad ook altijd nieuw kopen want de rest heeft allemaal meisjes of jongetjes die jonger zijn dus vriendinnen krijgen wel veel van mij doorgeschoven. Marktplaats haal ik regelmatig wat vandaan en ik koop duurdere kleding in de uitverkoop en verkoop die dan weer op marktplaats als ze te klein zijn geworden.

Aks met burger en diploma op zak *\o/*
Fijn VHU dat de pony's dezelfde maat hebben. Dat scheelt weer.
Zag leuke foto's voorbij komen van Thabor en Missy :)

Net stukje ingeleverd voor het nieuwe topic.
Vandaag kasten uitgeruimd en daar kwam me toch een berg kleding uit. Veel op marktplaats gezet, heel veel dure jurkjes die ik bijna niet heb gedragen. Hopen dat het nog wat opleverd.
Kwam ook nog een lange waxjas riding coat (maat M 42 en 44)tegen en een lange regenjas bruin voor in de winter voor op de wagen of op het paard (maat M 42 en 44). beiden van scippis stockmann coat en bijna niet gedragen maar nu te klein. heb een nieuwe grotere besteld. Zijn er nog mensen in dit topic die belangstelling hebben? Ik ga ze denk ik ook op marktplaats zetten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:04

heb nu wel spul van zeeman..moet niet in de droger denk ik..maar ja, we zien wel, het ziet er goed uit !!

Annemie, die jassen ben je vast zo kwijt.
AKs, supergefeliciteerd nu je echt het papiertje in handen hebt, goed bezig !!!
Claud, als je rustig aan doet en pauze tussendoor, moet het wel kunnen, zelf goed je paardje in de gaten houden.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:08

Ik haal geregeld dingen bij de Wibra, maar is prima hoor.
Vandaag Amerigo alweer geschoren. En alles nu onder extra deken gezet, want vannacht gaat het weer flink koud worden. En ik wil voorkomen dat ik de andere 2 ook moet scheren.
Geen springles gehad, juf kon niet. Ik vond het wel best, zoooo moe.

Dus hou het kort, ga nog even op de bank en dan hoop ik eindelijk eens een keer een goede nacht slapen, want loop zo ondertussen op mijn tandvlees.

Morgen voor 2e keer naar osteopaat. Ben heel benieuwd of het gaat werken.
's Middags komt dan nog de fysio voor Rembrand. Eens zien of zij kan vinden waarom het niet wil met trainen. Anders nog weer verder zoeken. En dan 's avonds met Thabor naar les. Heb er veel zin in (jaja, dat kan snel veranderen)echter als ik me voel zoals nu, kan ik het gewoon echt niet. En ik wil zo graag....

Sorry, morgen hoop ik weer op iedereen te reageren.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:28

@aks: mooi lijstje d"r omheen.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:44

ik val even met de deur in huis..

vanavond geen les dus met topic bezig geweest.
ik mis nog van de volgende mensen een stukje:
bicci.. avaluna.. aks.. ips.. smick.. baudyh en frensie

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:51

Ik ben morgen vrij, komt dan jouw kant op!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:54

vol spanning klopt mijn hart O:)