gave fotos rood

pluis fotos

he aks ook nog op een roze wolk van gisteren!! nogsteeds super trots op beestjes!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Akshay schreef:dat wordt een pluismick!
[RIJ-ITP] Een draver en fjord op spannende rit
Deze bedoelde bic met heb gereageerd

onze Fredje was ook altijd een enorme pluis en volgens zijn huidige bazinnetje is hij nu al een soort geexplodeerde pony met enorm veel haar
hij ziet er niet uit hahaha.
geen probleem als ze maar genoeg ruwvoer hebben. Door die race streep hield hij zich toch goed warm, maar die zones waar het meeste zweet kwam met werken haal ik dan het haar vanaf. Vandaag en gisteren dus ook goed opgelet waar meeste zweet zit bij Bente. Dat is gewoon haar hals en onder het zadel, dat maak ik dus zo'n beetje kaal zo ongeveer
voor de rest houdt ze keurig haar wintervachtje.
Snoetekop was bikkeltje die gewoon vrolijk buiten stond in de sneeuw en kou met zijn geschoren lijfje

met dat stukje erop kan ik nergens in terechtkomen, is super simpel scheren. Vroegah, als ik heel paard moest scheren deed ik het wel grotendeels met 'echt' scheerapparaat.

(sorry, heb m'n lolbroek aangetrokken
) 
hoeft er ook geen dekentje overheen. Ze vond haar vliegendeken al bijzonder spannend
als ik deze foto zie krijg ik het weer koud! Maar toch niet gedaan, bang voor springende Bente dan maar beetje koude Bente

Doe je de buik ook helemaal? 
Snuitje vond het piemelgebied ook verboden terrein

Zowel Bente als Blondie hebben sokken, maar dan van die ielige sokken niet mooie 'tinker' sokken zeg maar, dan haal ik het er liever af. Echt de benen opscheren (dus van onder af aan) doe ik nooit. Vind dat gewoon niet zo mooi
(ik scheer wel de benen van boven naar onder om ze ietsje langer te houden)