Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
Vreemde galop
"
Ik was erg trots op mijn ventje
En die snelheid komt er later nog wel in, daar maak ik me geen zorgen over.
Met menlessen gebeurt het wel eens per ongeluk, als ze ergens van schrikken of ze moeten ergens perse langs. Dan probeer ik ze zsm weer in een rustige draf te krijgen. Soms maakt mijn instructeur ze helemaal vrolijk en dan moet ik weer proberen er rust in te krijgen, ook erg leuke oefening
En met Alwyn ben ik blij dat hij net in een rustig drafje gaat

.. toen zag ik dat het mick pas was

:D Ik heb altijd het idee gehad dat hij eigenlijk te vroeg klaar is met werken, dus dat hij nog meer moet om losser te worden,. nou vandaag gezien dat dit echt zo is.
:D
:D
.. ach we kunnen altijd nog tandam 
.. heerlijke kinderen!
. Had voor eerste proef 180 en voor 2e 174. Terwijl 2e volgens mij beter ging. Nou ja, geeft ook niet, anders gaan we veel te hard.
Eerste bal die eraf ging kwam omdat vlak ervoor een kuil zat, dus kar kwam in op pony, tja, dan gaat hij even in de paniek, zie hem dan maar netjes tussen 2 pilonnen door te rijden. Weer een leerzame dag. Wel heeeeeeeeel erg koud, en de prijsuitreiking (en de coupons) lieten eindeloos op zich wachten.
.. ben alleen bang dat je haar niet weg doet 

van 9 tot zo'n half 11 geloof ik
MET nieuwe bitje, en hij was zó fijn te rijden!
Of het kwam door de les van lacuna (die mij leerde dids recht te laten lopen) of door t bitje, of door beide