[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:23

Ben er ook weer. Maandagavond was ik weer thuis. Ik heb het steeds koud. Ha ha. Wilde ik gisterenavond db gaan longeren is hij kreupel. Gisteren ochtend naar de hoefsmid geweest. Maar geloof niet dat dat het probleem is. Op de terug weg heeft hij staan te springen in de trailer. Ted pesten voornamelijk. LV boven de kogel iets opgelopen en warm. Goed gekoeld en gel er op. Vanmorgen was het al beter. Het valt mee denk ik.
Tijdens mijn vakantie zijn Kiantha 2 en Kosmo verkocht. Ze zijn vertrokken naar België. Blijven voorlopig lekker samen lopen. De man rijd recreatief. Hopelijk hoor ik nog wat van ze.

Zondag gaat Kings Hill ook weg. Alleen emi blijft nog gezellig.

Op 27 febr verwachten we het eerste veulen alweer. Het gaat snel.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 18:11

Fijn dat je weer thuis bent! Fijn dat jouw lievelingetje EMI nog even blijft. Lijkt me idd fijn als je de veulens beetje kunt blijven volgen. Gelukkig lijkt het mee te vallen en kun je straks weer lekker met db aan de slag.

Ava heeft zich niet verveeld, want fysio was er, heb nog paardjes geknuffeld en bezoek gehad

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:21

Vanmorgen flink mishandeld door de osteopaat, vanmiddag had zoonlief menles met Amerigo en vanavond nog viertalles. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Samoerai heeft ertussen gelopen en NIET gek gedaan. Heel blij!!!!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 15:37

Rustig, hier, maar het is dan ook heerlijk weer!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:11

Inderdaad rustig hier. Ik heb ook niet veel te vertellen. Weinig gedaan, door mijn behandeling bij osteopaat. :z

Zoonlief had gisteren bij de post zijn inlogcodes voor de typcursus binnen. Wilde gelijk beginnen (waren pas rond 20 uur thuis van viertal), leek me niet zo'n goed idee hahah. Maar vanmorgen voor school dus wel. Hij is nu naar een verjaardagsfeestje.

Ik heb net alles ingepakt voor de onderlinge menwedstrijd morgen (manlief is tussen de middag nog met Amerigo naar de smid gegaan, want 2 losse ijzers. Moeten er eigenlijk onderuit, maar we hebben volgend weekend officiele wedstrijd met vh buiten, dus ze moeten nog even blijven zitten)

Verder geen nieuws hier.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:24

:wave: ben dr nog..
Vanmorgen de treklijnen voor de honden in elkaar geknoopt..en harnassen uitgezocht...
Daarna op de WII beetje rustig bewegen..op de een of andere manier zit mijn rechterheup niet goed..
Verder..beetje huishouden. .

Niets meegemaakt verder.. :evaw:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:15

Dit weekend groomen bij de SGMW Schinveld :) . En het schijnt droog te blijven! Hopelijk zakt het regenwater van de afgelopen dagen ver genoeg de grond in :') .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:42

zo he he eindelijk {:} wat doet dat een mens weer goed na al dat water!
iedereen rustig aan het voorbereiden voor het weekend
hier wagen/tuig al gepoetst voor zondag minimarathon,morgen parcours bouwen.
oja ik had op horse event een quiz ingevuld van marstallvoer, vriendin braaf alle antwoorden overgepent....zie ik op de fb de uitslag.....heeft zij clinic van Joyce heuitink gewonnen! (was afgelopen donderdag maar toen kon zij niet dus word naar nov verplaatst) echt leuk voor haar en ik....ik krijg een goodybag thuisgestuurd. *\%/* (ik had nooit de les kunnen winnen want je moest je paardensport onderdeel invullen en dat was bij mij mennen en bij haar rijden) :list:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:40

Super leuk HT! En gelukkig lijkt het mee te vallen Baudyh soms zijn ze ook zo lomp }:0 Ava echt weer thuis wat fijn voor jou en je gezin :j Kan je al wel zitten of mag je alleen liggen? En hoe kom je dan bij de paardjes? And you're always right hahaha prachtig plaatje die minions :))
Biancacoo met de lijnen bezig en heup vervelend ...
Echt fijn van Sam. Had je wat minder gemend of wat had je anders gedaan?

Hier echt vreselijk vreselijk druk dus sorry beetje niet aanwezig hier Y;(
En grootste nieuws is wel dat ik een andere baan heb. Ga in de verzekeringen hahaha wie had dat gedacht, commercieel medewerker. Eerst trainingen doen, begrijpen wat het is en daarna richting kwaliteitszorg / op termijn wellicht door als jobcoach of trainer maar dat hoeft voor mij allemaal voorlopig helemaal niet, ik wil vooral 'gewoon' werken. Werk is voor 3 dagen per week.
Blijf daarnaast wel mijn freelance klussen doen, vandaag ook heerlijk training gegeven, geniet ik echt van. Maar die hogeschool daar ben ik zooooooo klaar mee.
Was nog maar 4 weken bezig, waarvan al 3 weken aan de valeriaan en pijnstillers. Kon niet goed slapen en weer overal pijn van de stress (weet nu wat het is...) en doodop. Alleen door die twee dagen per week dat ik daar rondloop het is toch niet te geloven.
Dus daar stoppen we gewoon mee :D

Enige dingetje is dat ik een maand fulltime moet werken want die training is fulltime. Maar goed, slaan we ons ook wel door heen (en net tijdens de verbouwing / verhuizing ... wat een timing :oo :roll: :)) )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:19

Gem succes en veel plezier.
Ht Goody bag gewonnen en vriendin prijs *\o/*
Vhu..nieuwe uitdaging met nieuwe baan, spannend.
Goed van je dat je de knoop doorgehakt hebt ! Heel knap !

Fijn weekeind allemaal .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:49

Vind het wel erg triest eigenlijk... heb afgelopen jaar 6 collega's incl mezelf uit het onderwijs zien stappen obv gezondheidsklachten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:41

Helaas.... kan weer eens niet slapen -O-

VHU: inderdaad triest. Sam heeft dinsdag behandeling gehad van fysio. Woensdag en donderdag met zoonlief ohz les gehad en vandaag gelongeerd. Ik hoop zondag en dinsdag weer kort te kunnen mennen. Fysio komt daarna weer en dan eens kijken hoe haar lichaam dan is. Minder mennen dan 1x per week gaat haast niet ;-).
Spannend met nieuwe uitdaging naast nieuwe uitdaging. Oftewel even dubbeldruk.
HT: heeft eigenlijk prijs gewonnen, maar vriendin gaat ermee aan de haal :+
Gem gaat groomen, ze geven goed weer op.
Bianca is met WII bezig maar heup zit niet goed.

Zo, ben weer bij :D
Nu nog zien dat ik vannacht nog paar uur kan slapen. Kan het zo hard gebruiken. Slaap al een maand lang super bagger. Had gehoopt na de behandeling van gisteren dat het beter zou gaan....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 07:08

Goedemorgen.... nou ja... goed. :O Eens zien hoe we de dag gaan doorkomen.
Nu snel paarden voeren en Amerigo mee naar huis. En dan op naar de onderlinge menwedstrijd. Kan zoonlief mooi oefenen voor de echte wedstrijd volgende week.

VHU van harte gefeliciteerd!

Fijne dag allemaal
Laatst bijgewerkt door tine10 op 26-09-15 07:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 07:10

Vhu, van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag ! Y)(^)

succes allemaal vandaag.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 09:14

VHU: van harte gefeliciteerd,fijne dag met gruwelijk veel kadootjes Y)(^) +:)+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:07

@vhu; van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe baan, maak er er een leuke dag van!

Is poging nummer tig om iets te plaatsen, sinds gisteren, hahaha.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:57

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:43

Goedenavond.

Ondanks de vermoeidheid toch een heel leuke dag gehad. 's morgens heel gezellige onderlinge wedstrijd gehad. Trots op zoonlief, hij reed weer netjes rond. In de vaardigheid nu het tempo nog wat opkrikken, zodat hij ook binnen de tijd is, dan is het helemaal goed.

En vanavond naar de buurtbbq geweest en daar samen met manlief nog een tijd achter de bar gestaan, zodat die vrijwilligers ook even rustig konden eten. Ik vond het wel spannend, sta nooit achter de bar, ben altijd erg bang dat ik dat helemaal verkeerd doe, maar goed, we hebben het overleefd.

Nu snel naar bed en hopelijk een goede nacht deze keer. Morgen heeft zoonlief een heel leuk uitje van het jeugdstimuleringsplan. Samen met het Rabo talententeam is er een heel leuke dag georganiseerd voor de kinderen. Ik ben heel benieuwd. Iemand van het Adelinde trainingscentrum gaat met ze aan de slag en "achter de schermen van de jury" klinkt ook als heel leerzaam.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:04

Terwijl man zoon aan het wegbrengen is, heb ik net lekker gemend met Sam. 20 minuten is wel kort hoor. Ze begon net lekker dressuurmatig te lopen en dan moet je alweer stoppen. Maar goed, het is even niet anders. Heb dus gewoon alles alleen gedaan, en helemaal geen angst meer *\o/* *\o/*
Zometeen Sam weer terug brengen naar haar vriendjes en dan maar even lekkere wandeling met de honden gaan maken. Zonnetje schijnt heerlijk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:20

Tine heeft een druk weekeind zo met bbq en wedstrijd.
Baudyh, al weer wat warmer ? Hoe gaat t met DB?
Vhu, gisteren leuke dag gehad ?
Ht hoe is wedstrijd gegaan ?
Zag dat ollie ook met Brutus wedstrijd marathon heeft meegedaan, was het leuk ? Ging t goed, en hoe is het met hero ?

Wij hebben gisteren en vanmorgen met de hondjes getraind, zoontje op de step met een hondje en ik op de fiets, erg leuk samen, alleen vanmorgen ondanks de handschoenen had hij erg koude handen gekregen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:32

Leuk zo samen trainen Bianca. En het was ook erg koud vanmorgen :brr: :brr: :brr:
Sinds ik met zoonlief samen buitenritten maak, ga ik eigenlijk nooit meer alleen op buitenrit, tenminste niet naar bos of hei. Ik vind dat zo ongezellig tegenwoordig hahaha

Ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Bianca ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:46

Bedankt voor de felicitaties ik gaf een dag training dus hard gewerkt. 's Avonds lekkere rijsttafel gegeten met man- en zoonlief heerlijk :9

Vind het erg knap van je Tine, hoe je je nu redt met Sam, zonder angst, helemaal top! En Biancacoo wat leuk samen met je zoon en toch weer aan het werk met de honden, wat fijn dat dat weer kan! En het is idd best fris 's ochtends :brr:

Vanochtend voor het eerst sinds tijden weer eens trailer geoefend met Ber. Voorstang had ik eruit gehaald, daar een flinke bak voer opgehangen, schot goed opzij zodat het lekker ruim is en ik naast haar kan gaan staan. Het is/was bij haar vooral een probleem dat ze er niet helemaal in wil en dan bij druk op wat voor manier dan ook in de stress schiet en dan vervolgens zelfs niet meer in de buurt van de trailer wil komen. Dat stresspunt wil je niet bereiken want daar komt ze niet meer uit. Wil haar leren dat ze het helemaal zelf doet en dat ze ook blijft staan uit zichzelf.
Maar tot mijn stomme verbazing liep ze er vrijwel direct helemaal in, achter mij aan en uiteindelijk uit zichzelf op echt niet te geloven Dan ook wel weer eruit maar niet in paniek, ze wilde er ook graag weer in :Y) . Uiteindelijk bleef ze vrij rustig staan eten, helemaal erin. Heb haar kunnen poetsen op de trailer, waarbij ik dan ook druk op de achterhand zet (uiteindelijk zal er een stang achter moeten natuurlijk) Dat hebben we keurig rustig twee keer een paar minuten kunnen doen.
Dus dat was het cadeautje van Ber aan mij :*

Hoe is het met het been van DB Baudyh?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:57

Wow VHU, dat zijn nog een mooie kadootjes om te krijgen. Wat ontzettend fijn!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:27

Kwestie van vertrouwen zo lijkt het Vhu, met Ber....fijn dat ze zo goed de trailer op ging !!
Dat geeft weer een stukje hoop !!

vanmorgen 4°C, maar het liep wel snel op naar 9°C...maar dat is een mooie temperatuur voor de honden om te lopen.
Het is mooie draf training zo met mijn zoontje..gaat echt heel goed !

en idd Tine, is toch ook veel gezelliger.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:40

zo goed van ber zo in de trailer.
biancacoo ook weer buiten aan het spelen met de honden
minimarathon was gaaf, wel veel denkwerk(steeds 6 poorten en ook in hindernis 1 de mist in gegaan ,weg kwijt ,oepsie,maar geen D!)
2x foutloos trots op sun,enne....op foto"blindelings op groom vertrouwen ha ha
Afbeelding