Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

koffie gehaald voor alle collega's die er zijn (niet zoveel, ivm herfstvakantie).
(en dat ondanks die 22,5 km gister
)

Ik wil Mick leren springen aan de longeerlijn, daarom wilde ik die blokken, want met staanders lukt dat niet en anders krijg je constructie met een emmer aan de ene kant en staander aan de andere kant. Maar ik wil het risico niet lopen dat zo'n staander op zijn lijf knalt, vandaar die kunststof dingen. Ik denk dat met hout in misschien stabieler staat, maar dan til je natuurlijk wel zwaarder. De houten balken liggen bij ons op stal, ik durf niet te zeggen hoe lang die zijn
En rug houdt zich goed, braaaaaf
Welk jubileum heb je te vieren?
Jouw paardje in d'r blootje
maar even afkloppen op hout want ik heb vaker plannen gemaakt en dan komt het nooit uit dus ik maak geen echte planning ik zie hoe het komt en als het lukt is het mooi.

da's helemaal geen leuk jubileum… 
spruitjes, heerlijk! En we noemen het geen planning, maar gewoon mogelijke evenementen waar je aan mee zou willen doen
Maak jij jouw stukje voor de OP nog? (heeft geen superhaast, want topic gaat niet zo supersnel
)
En dat is behoorlijk rot, want nu heb ik een weekendje weg met Mick gelijk gepland met scheersessie van Mick... en dat gaat niet samen, daar zit zo'n 250 km. tussen qua afstand dus dat rijd je niet ff op en neer voor scheren. Getsie

Rijden/longeren/mennen maakt niet uit 

Hij isoleert als de beste