SL...wat een ellende bij je...heeeeel veel sterkte toegewenst, en wat erg van het ongeluk met de trekker, zo jong en dan je been verliezen..vreselijk, geen woorden voor, behalve..vreselijke nachtmerrie..
sander_lotte
Geplaatst: 15-10-12 16:15
Bedankt allemaal.
@ Smickey: Ik vind het ook erg leuk dat mijn verzorgstertje zo enthousiast is over Romeo, het is geweldig om haar bezig te zien. Ik zou het ook super vinden als zij Romeo ook zou kunnen leren springen, want volgens mij kan Romeo dat best wel goed.
Ik heb geen springbalken, dus die zou ik ook nieuw moeten aanschaffen. Hoe lang zijn jouw balken? Op de website van Nedlandic zie ik dat er balken zijn van 1,75m en van 3m, daarnaast zijn er ook de kunststoffen en kunststoffen met houten kern. Welke worden het meest gebruikt? Ik weet er echt niets van, dus alle info is welkom
oei SL, het zit ook echt niet lekker mee bij jou telkens he
smickey woont bijna 2x zo ver van stal als ze dacht
@VHU, lekker een rondje gelopen, check koffie gehaald voor alle collega's die er zijn (niet zoveel, ivm herfstvakantie). Maar heb voornamelijk buikpijn en suffigheid.. Beetje bleh. Niet eens zozeer m'n rug vandaag! (en dat ondanks die 22,5 km gister ) Morgen is het jubileumdag
Crazymel
Geplaatst: 15-10-12 16:20
ook weer thuis van werk!!
ow SL een dikke
aks ook beterschap!!
wauw mickey!! oef dat is wel heeeeel ver weg!!! + nieuwe springdingen! gaaf
bente die geschoren word! wish is ook pluis maar ga niet scheren dit jaar mag lekker bloot buitenlopen!! en voor de wedstrijd maar iets rustiger aan doen of keer extra koelen!
SL: ik zou je graag van meer info voorzien, maar ik ben ook een regelrechte beginner op dit gebied Ik wil Mick leren springen aan de longeerlijn, daarom wilde ik die blokken, want met staanders lukt dat niet en anders krijg je constructie met een emmer aan de ene kant en staander aan de andere kant. Maar ik wil het risico niet lopen dat zo'n staander op zijn lijf knalt, vandaar die kunststof dingen. Ik denk dat met hout in misschien stabieler staat, maar dan til je natuurlijk wel zwaarder. De houten balken liggen bij ons op stal, ik durf niet te zeggen hoe lang die zijn
Aks: haha, zo klinkt het heeel veel, 2 keer zo ver En rug houdt zich goed, braaaaaf Welk jubileum heb je te vieren?
Crazymel: wat een afstand he? Jouw paardje in d'r blootje
@Smickey2011, ik heb meegedaan met marathon Rijsbergen in april, mennen was dat, en natuurlijk ga ik volgend jaar ook weer naar de endurance Etten-Leur.... en de benefietwedstrijd van Brooke natuurlijk maar even afkloppen op hout want ik heb vaker plannen gemaakt en dan komt het nooit uit dus ik maak geen echte planning ik zie hoe het komt en als het lukt is het mooi.
**gaat verder met oer-Hollands koken, schnitzels, aardappeltjes, spruitjes (roerbak met ui en zoete ketjap) en natuurlijk appelmoes**
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-12 18:27
goedeavond
ik ga mee met de laatste samenvatting. voel me een beetje niet zo lekker, heb weer last van de oren, morgen een afspraak bij de HA wil een doorverwijzing naar het UMCG.
ik spem even wat foto's van de wedstrijd in hengelo. regen en oog voor detail. vet check net op weg in het A traject
ja leuk he. fotograaf vond dat rode elastiekje zo leuk. oog voor detail omdat onze teamkleuren natuurlijk ook rood zijn.
Gem
Geplaatst: 15-10-12 18:50
Jammer dat het logo daar wel overheen zit, maar ik vond het totale plaatje, een verzopen, maar wel lachende Lanous ook zo leuk . Ik heb Ster op kninnedag een oranje strikje in haar staart gedaan, wetende dat er wel weer een jury zou vragen: schopt-ie ?
@Aks: da's helemaal geen leuk jubileum… @Bic: waar heb je op gereageerd??? Heb ik iets gemist? (vast) @Janouk: zelf hindernissen geklust, ziet er leuk uit. @VHU: spruitjes, heerlijk! En we noemen het geen planning, maar gewoon mogelijke evenementen waar je aan mee zou willen doen @Lanouska: echt een hele leuke foto van jou! Ik dacht altijd dat jij kort haar had, haha, hoe kom ik erop he! En beterschap, balen weer die oren, daar heb je vorige winter al genoeg mee afgezien! Maak jij jouw stukje voor de OP nog? (heeft geen superhaast, want topic gaat niet zo supersnel )
Kom er net achter dat ik ondanks mijn lege agenda toch nog de kans heb gezien om een dubbele afspraak te plannen. En dat is behoorlijk rot, want nu heb ik een weekendje weg met Mick gelijk gepland met scheersessie van Mick... en dat gaat niet samen, daar zit zo'n 250 km. tussen qua afstand dus dat rijd je niet ff op en neer voor scheren. Getsie
@Maisie: nee, ik heb nog nooit een paard geschoren of geschoren zien worden en geen idee hoe Mick erop reageert, dus we doen 't even met hulptroepen de eerste keer, ik hoop dat er verzet kan worden en dat hij 'bloot' mee naar weekend weg kan
hoe doe jij dat? of laat je 'm in de winter met winterstop gaan qua werk? Zo'n vacht is toch niet meer droog te rijden??? Wel heel schattig zo'n pluisje
Ik doe gewoon nog wat ik wil doen Rijden/longeren/mennen maakt niet uit Stap hem op adem en laat hem lekker de wei in. Zorg alleen áltijd dat er hooi te eten is als hij nat in de wei komt. Gaat prima Vacht nat betekent niet huid nat Hij isoleert als de beste