Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
, als je het kwijt wilt, zie ik het wel.
, heb dus een mail naar Fleck gestuurd, waar ze ze hier in de buurt hebben.
geen idee, ik kan haar schouder net raken.
en luisteren doen ze toch niet.
Je lijf vertelt je dat het nog niet alles wil doen wat je hoofd wel wil... Wat balen dat je nu niet auto mag rijden, wordt je leefwereldje weer stuk kleiner dan je wilt, maar gelukkig is er pc
Dus schrijf maar van je af...
Zie ik er nu al weer tegenop op morgen naar werk te moeten... mss maar fietsen...
) Hopelijk wordt het niet echt -15 graden volgende week, vreselijk zo koud... Als gladheid doorzet/aanhoudt, moeten de T-airs die donderdag geplaatst zijn eraf... Maar hij heeft geen sterke hoeven (brokkelhoeven), dus zonder ijzers op harde ondergrond is ook geen succes... dan hopelijk maar heel veel sneeuw... heeft ie daarin nog beetje grip, flinke prop met vet onder hoeven en dan kan hij toch naar buiten...
, was dus al snel foetsjie.
, was ook afgesloten toen ik er reed.Ollie1 schreef:@Avaluna, ik heb een Fleck Carbon zweep van 1.60 want 1.40 vind ik persoonlijk te kort (al is dat wel een maat voor een ponyzweep) maar ik wil graag bij het schoftje aan kunnen tikken (indien nodig) en zo'n te korte zweep vind ik helemaal niets...
Ik zit te denken om me hier voor in te schrijven, zijn er nog meer die dat misschien leuk vinden ?:
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23680&pCatID=158&CatID=
. Pony stond vanmiddag in het zonnetje (wel -3) te bibberen, dus nog maar een dekentje eronder gegooid. Pony is de ergste koukleum van het stel.
PrinsjeH schreef:Frensie gaat les rijden vanavond, hoef jij niet met trailer eropuit? Is les op stal waar paardje staat? Ivm weer bedoel ik...
oja Ollie, lijkt me idd heel leuk, ff kijken of we gaan... thnx for the tip
)