[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:03

welkom terug naaltje

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:06

@Naaltje: welkom thuis!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:24

naaltje weer terug...na het lezen van onze post,kan ze wel weeer op vakantie :j
lange manen....sorry ik ben kapster.....alles lekker kort :j
ik ga weer buiten spelen in de regen,lunch zit er weer in... :evaw:

Smickey2011

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:34

hey Naaltje is back :wave:

en geen mooi mediterraan weertje meegenomen voor ons... gelukkig wel gelijk bijgelezen en een post over vakantie geplaatst :D
ben benieuwd naar Dïds en in mijn vakantie wil ik graag keertje oefenen met je hoor :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:40

haha, ik ga even gauw dweilen, net gestofzuigd en wasje nummer 2 zit erin, de 3e mag hier aan het rek :+

marreh, we hebben ook een mediterraanse storm/stortbui/onweersvloedsjit gehad.. die had je niet willen hebben ;)
onderweg was het ook vooral knudde, heb zelfs met de bus nog gewaterski't in een fikse hoos.. 10cm water op de weg (snelweg!)

goed, ik ga weer verder ;)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:43

hmmm nee die had ik niet willen hebben nee... :brr:

Volgens mij wordt het 12 augustus pas zomer :j Toevallig precies in mijn vakantie... hihi

Ik heb zere benen... heb vanmorgen m'n nieuwe laarzen gehaald en ben ze aan het inlopen... ze zijn best blits... heel donkerblauw lakleer met rits schuinvoor... zal vanavond ns kijken of foto maken lukt <<)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:56

ik heb een zere nek/schouder, onderrug en rechter heup...
en ik schoof net op m'n ^&% op m'n blote voeten in de net gedweilde badkamer... ^)

moet wachten op die rot-was... ^) stom traag wasmachien als je erop wacht :+

benieuwd naar fotos van je laarzen! :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:56

@Prinsje: oeh, sjiek :j

Hier klaar op kantoor, ga nu eerst maar even ontbijten :o :o , pfff, wordt beetje licht in het hoofd en dan dochterlief naar opa en oma brengen, heb d'r eigenlijk het liefst thuis :o .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:13

Naaltje: aaaauch... da's niet leuk om uit te glijden op gladde tegelvloer... krijg je van die mooie zwarte landschappen van op je vel <<) Hopelijk niet pijn in je rug of zo??/

Avaluna: haha, nu nog ontbijten??? idd :o schaam je ! Lijkt me ook gezellig, zo'n kleine frummel lekker thuis :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:18

valt niet mee... foto van je eigen 'onderdanen' maken met mobiele telefoon, dus excusez le qualité...

Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:40

Naaltje weer terug. Je hebt het zo te horen wel leuk gehad.

Grrr waarom heb je schoonvaders, hele dag weer verkloot

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:44

joh tallechie... 't is nog maar halverwege de dag :+
overheen stappen en een tweede helft 'topdag' maken :D

schoonvaders... grr... vertel ??? :(:) :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:54

Hij is 8 weken naar thailand geweest, neemt zijn 'vriendin' weer voor 3 maanden mee terug, terwijl mijn schoonmoeder zelf niks meer kan. Hij is vrijdag terug gekomen, komt nu pas om bij daan te kijken, terwijl hij constant om foto's zeurt en zegt tegen mij je brengt hem van de week nog wel een dag toch. Terwijl hij niet eens weet hoe hij een fles moet maken, luier moet verschonen of wat dan ook. Terwijl het waarschijnlijk mijn laatste week/ weken met Daan thuis is. Dus ik zeg tegen hem dat ik blij ben dat ik zelf nog even van hem kan genieten en dat hij vanaf 1 aug 3 dagen naar de creche gaat en dat ik dan de dagen dat hij thuis is ik van hem wil genieten. Wordt hij boos, omdat hij hem vaker wil zien. Ja doei hij gaat zelf om de 3 maanden naar thailand ik vind het wel goed. Maar hij wil dat ik daan bij hem breng. Hij zegt je gaat toch wel een keer naar het paard of boodschappen doen. Dan kan hij hier wel komen.
Heeft hij nog 2 van die stomme thaise pakjes mee genomen, je denkt toch niet dat Daan dat aan krijgt.

en hij en die thaise vrouw pakken hem ook gewoon uit de kinderwagen, zonder te overleggen. Gaan gewoon thee drinken terwijl ze Daan vast hebben. dus ik pakte daan af omdat hij thee ging drinken, terwijl hij Daan vast had, dat wil ik dus niet hebben, wordt hij boos omdat ik Daan afpak

(volgens mij een beetje onduidelijk verhaal, maar ben echt boos op hem)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:58

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:08

@ tallechie zijn je schoonouders uit elkaar dan dat je schoonvader een 'vriendin' heeft.. verhaal is misschien wat onduidelijk maar de boodschap niet hoor die is heel duidelijk je bent erg erg boos op je schoonvader en ik vindt het niet gek dat je boos bent en dat ie met daan op schoot gaat thee drinken is helemaal uit den boze natuurlijk

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:08

naaltje! *\o/* :wave:

bah tallechie... -O-

mooie laarzen prinsje!

weer natgeregend... -O- -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:13

@PrinsjeH *D
@Tallechie je hebt gekken en dwazen overal en helaas zijn vooral kinderen en kwetsbare mensen/dieren vaak het slachtoffer...
Je hebt groot gelijk hoor met je schoonvader, beter ruzie met je schoonvader dan kind met brandblaren _-:(
Waarom zou je je kind bij hun moeten brengen? Moet eerlijk zeggen, ik ben ook heel lang zo'n broedkip geweest hoor, Han ging nooit ergens zomaar heen zonder dat ik erbij was, vond dat helemaal niets. Gewoon je gevoel volgen, jij bent de moeder.

@Naaltje, gezellig je bent erweer! En ook nog met vriendje teruggekomen (goede test kamperen ;) ). Diddle'tje zal wel lekker volgevreten zijn :Y) Ben van dat #) paar dagen beetje knock out geweest :+

We zijn uitgebreid naar Intratuin geweest, op zoek naar een bloempot :7 maar daar ook maar even patatje en kroketje gegeten, hebben we dat ook weer gehad. Het was er hartstikke druk! Ik heb een goede grastrimmer gekocht op accu ben er zeer blij mee. Kan ik van de week als het droog is goed bij onze eigen stalletjes aan de slag want het is daar een oerwoud onderhand :x

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:16

Nee schoonouders wonen gewoon samen, maar mijn schoonmoeder kan niks meer door 2 hersenbloedingen en reuma.
Hij zegt ook dat het niet zijn vriendin is, maar zij is hier elke 3 maanden en hij gaat er normaal gesproken ook 2 x in het jaar heen.

Ik heb mijn vriend ook gebeld en het aangegeven, mijn vriend snapt mij wel, maar hij zegt ook dat zijn vader zijn kleinzoon graag wil zien. Dat snap ik ook wel, maar hij gaat zelf zo vaak naar Thailand en hij mag hier altijd op de koffie komen, maar dat wil niet zeggen dat ik Daan een dag naar hem toe breng, terwijl ik zelf thuis ben. Hij is ook kwaad omdat mijn ouders vaak oppassen, maar vaak komt het net zo uit dat ze hier zijn of dat ik bij hun in de buurt moet zijn. mijn schoonzusje past volgende week woensdag een middag op, mijn vriend werkt dan thuis, anders ga ik niet met een gerust hart weg, maar hij zegt dan gelijk hij kan hier ook wel komen

Ik ging vanochtend ook lopen richting supermarkt, ook natgeregend en net alweer

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:19

lastig zo tallechie...
en ook weer nat...

vhu lekker naar de intratuin geweest, daar is het in ieder geval droog! :D
en je was niet de enige die dat had bedacht... :=

heb net nog wel redelijk droog vosje half uurtje kunnen longeren in de grote paddock die zowaar nog redelijk droog was...
bak en de rest staat blank...
en ik had weinig zin om naar 't duin te gaan, met deze buien ben je al doorweekt voor je er aan gekomen bent... :+

nu maar aan de thee met koekjes... :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:27

Hier ook aan de thee... met chocoladereepje :9

Mijn schoonouders snapten destijds ook niet dat ik het 1e jaar Han niet te logeren bracht. Ik gaf ook borstvoeding dan is het helemaal 'lastig' zowel voor jezelf als voor de baby. Daar snapte ze ook niets van }:0 dan ga je toch gewoon over op de fles. Nou dus echt niet. Daarna is hij er wel eens een nachtje blijven slapen (ze wonen net als mijn ouders erg ver weg) als we wat hadden maar echt logeren een paar dagen, dat doet hij alleen af en toe bij mijn ouders of bij mijn broef of zus. Mijn schoonouders wonen ook langs een hele drukke weg, ik vind ze nogal makkelijk met alles, ik maak me echt ongerust als hij bij hun is dus bij mij ook liever niet hoor :x :o

Na de thee gaan we richting stal, volgens de buienradar is het redelijk droog tussen 17.00 - 18.00 uur... nou ben benieuwd...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:29

Dat heb ik dus ook. Bij mijn ouders vertrouw ik dat. Ze hebben al meerdere kleinkinderen en hebben ons zelf groot gebracht. Mijn schoonvader was eerder nooit thuis en als hij thuis was deed hij nooit wat met de kinderen. Dus ik vertrouw hem ook niet. Mijn schoonzusje bedoelt het allemaal goed en wil het graag, maar weet niet hoe ze moet verschonen en fles moet maken. Ik heb volgende week examen en daan gaat dan nog niet naar de creche. Dus heb haar gebeld als ze wil oppassen, ook met de achterliggende gedachten dat wanneer mijn ouders niet kunnen ik nog een oppas heb, maar ik heb haar nu een paar keer voor gedaan hoe en wat en schrijf een brief. En mijn vriend werkt thuis mocht er wat zijn dat hij kan inspringen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:30

ik hoop het voor je!
moet er rond 5u ook nog even uit, ga het liefst even op de fiets, dus hoop ook dat het dan droog is!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:32

Ik ga er vandaag niet meer uit. Of ik moet nog snel een rondje met de hond doen, maar dan neem ik daan niet mee (vriend is dan thuis).

edit ik moet er nog wel uit, want ga op veale rijden, stalgenoot smst net dat ze er ook is

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:36

Afbeelding
Afbeelding

Huilen kan hij ook
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:49

Lekker thee met koekjes !!
ga ook zo thee zetten, jullie brengen me wel op idee-en.

Naaltje welkom terug...enne kan idd best een gave foto van didd's gebruiken hoor, ben fjordenfan...
lijkt me gaaf.
maar ben nog lang niet heeeeel erg goed hoor, maar wil graag oefenen !!
Je hebt een vakantie gehad vol allerlei dingen lees ik, leuk, maar ook blij dat je weer thuis bent ?

Schoonouders........praat me er niet van.... tallechie sterkte ermee, ik heb dat soort dingen opgegeven...

Nouvel nog even met vosje bezig geweest, fijn !!

leuke lachfoto's tallechie, huil foto is wel echt ....houd je oren dicht..