Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
men peerd past er niet in
Vervelen ze zich veel minder in de wei.
Naja, hoop voor je dat er tzt een oplossing komt. Ik ben iig heel blij met mn concourswagen! Heb alleen een bijzitter nodig in de vaardigheid anders gaan we driften, maar dat kan ook aan mijn tempo liggen
En geen rem, maja die ben ik ook niet gewend dus mis em ook niet.
We zijn nu veel bezig met verzamelen in stap en draf. In het begin was ie wat hyper, maar later was ie zó aan het opletten dat ik em bijna terug kon verzamelen richting passage haha!! Wist niet wat me overkwam. Dus als ie nóg even wat sterker wordt dan pikt ie dat zo op. Van daaruit weer voorwaarts met opwaartse energie erin, zag knietjes en hoefjes alle kanten opvliegen. Kortom, hij ging lekker spectaculair weg! Verzamelde stap is nog niet zn sterkste punt, dus dat wordt veel meters maken. Dan heeft ie af en toe nog een taktfout achter, maargoed dat mag nog 
bobomelo schreef:Vast wel, en anders wel op een evenement van het welsh stamboek?, want daar was je ook wel es te vinden toch?(of ik haal weer es wat doormekaar). En in elk geval, bedankt! en op een wedstrijd, dan maar es even in het echt kletsen!
tine10 schreef:bobomelo schreef:Vast wel, en anders wel op een evenement van het welsh stamboek?, want daar was je ook wel es te vinden toch?(of ik haal weer es wat doormekaar). En in elk geval, bedankt! en op een wedstrijd, dan maar es even in het echt kletsen!
Was ik niet. Heb geen Welsh met papieren, dus neem aan dat ik daar dan niets te zoeken heb
, maar wel leuk als je elkaar zo wat leert kennen!, leuke combi heb je trouwens!!!!! Royaltjuh schreef:Melanie: succes met solliciteren!! Ga je in feb ook naar de HK vd welsh? Of kom je daar nooit??
(alhoewel, paard hier ook wel, althans zo zie ik dat
). Ben stiekum wel heel erg benieuwd hoe hij zal lopen als hij een veel lichtere kar kan trekken. Hoop echt dat dat heel veel gaat schelen.
Hij rammelt wel hihi.