tine: heeft hij netjes gereden toppertjes zo samen
biancacoo is op haar stuitje gestuiterd
auwievanmorgen de 3 dames maar eens aan het werk gezet,julia moet leren aan de longe lopen,nu aan de longe naast me en longe steeds iets verlengen....weer helemaal opnieuw beginnen want ze kreeg het voor elkaar om de longe 4x om haar hals te draaien
jane staat best goed aan de hulpen,erachter lopen is nu ook oke, he he ze vertrouwd me(na bijna 2 jaar)
en sun had spierpijn...ik was gisteren op haar gaan zitten en wat dressuurmatig wat gekeken hoehetookalweerzat! dit keer ik geen spierpijn maar sun, wat moest ze inbuigen enz (gaat wel makkelijker erop dan erachter
)morgen met les wat hindernissen rijden,zondag met sun minimarathon
je doet wel steeds meer merk ik uit je verhalen mooi zo!
Volgens buienradar blijft het hier de komende dagen ook droog. Maar goed, die zitten er heel vaak naast, dus dan zou het goed moeten komen 
, Ber heeft zich van goede kant laten zien. Bianca op stuitje gevallen, dat kan zoooo'n pijn doen. HT druk geweest met 3 dames.
het ligt allemaal meer aan de oppervlakte. Sam doet het echt heel goed als je ziet hoe kort ze er nog maar voor staat. Je vergist je snel hoe lang ze soms loopt, als je een les doet of een wedstrijdje is het toch gauw een uur of meer, dat is lang voor zo'n kort beleerd dier.
.