, nee, als het een lichte blessure is, verder een leuk paard en je hebt plek, zou ik het wel doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ellendig hoor
), lijkt nu allemaal weer goed. Ollie wordt vandaag gelongeerd, nog geen bericht van.
zo niet handig.
hier een vriend afgelopen jaar compleet verloren door zijn vrouw. Kende hem al ruim 30 en haar dus 25 jaar. Heb nooit wat met hem gehad of willen hebben dus dat kan het echt niet zijn. Weet nog steeds niet wat ik fout heb gedaan maar feit is wel dat ik hem nooit meer spreek of als ik mail weet ik niet of het aankomt/ wordt mailadres veranderd, echt zo bizar... dus geen contact meer mogelijk .. En ze wonen sinds paar jaar in Thailand, dus tja, dan kan gewoon ff langsgaan ook niet meer. Doet ook erg zeer want je bent niet zomaar zo lang bevriend.
! Ik vreesde dat er nog wel btw en koerierskosten bovenop zouden komen, maar dat viel weer alles mee. Eigenaresse automaterialenzaak heeft zelf ook een menpaard, kreeg afgelopen vrijdag les van mijn lesmees... ja hoor, voorrem sloeg vast. Kon ze voor zichzelf ook een set remblokjes bestellen. Hoezo wij (van Stal v. E) komen altijd met rare vragen??
Misterylady schreef:Ooh goed dat ik dat weet. Mn jas moet nog een nieuwe rits haha.
Maar dan is Pets Place dus ook weg?
Kom ik daar weer aan met de gekste voorstellen
Volgens mij is hij er zeker van dat ik niet spoor

Goed, plek zat dus, want flesje drinken en een koek kan er ook nog bij