Ik lees dat sommigen mij een beetje missen hier?
Ik lees af en toe nog wel eens bij, maar ik heb niet zo veel tijd meer
Mijn pb's lees ik wel altijd, maar het topic hier bijhouden is niet altijd even eenvoudig. Voor de nieuwsgierigen onder jullie, zal ik hier even een update plaatsen.
Hier is het de laatste weken zwaar geweest. Mijn opa in het ziekenhuis (4 gebroken ribben en dijbeen op 3 plaatsen over, dat laatste is imo trouwens de schuld van de verpleging), mijn oma langs mijn moeders kant is vorige week in bad gevallen en heeft 2 ribben over, daarnaast is haar Alzheimer erg aan het toenemen, mijn vriend zijn beide oma's hebben ook in het ziekenhuis gelegen, eentje is er ondertussen wel uit, de andere heeft een gebroken voet en kan nu dus niet meer lopen omdat ze sowieso al niet kon steunen op haar ander been vanwege een slechte heup.
Daarnaast is het ergste geval in de schoonfamilie (de schoonzus van mijn vriend zijn broer, het klinkt ver weg maar we kennen haar wel goed), zij is enkele weken geleden van de tractor gevallen en ze is klem komen zitten tussen het wiel en een muur. Van haar onderbeen bleef niets meer over (enkel het bot van haar scheenbeen), dus ze hebben vorige week haar been geamputeerd tot boven de knie. Haar ouders, haar kindjes, haar zus en diens kindjes waren aanwezig in het huis en zij hebben de vrouw gevonden tussen de muur en de tractor. De 4 kinderen (2 van haar en 2 van haar zus (en mijn schoonbroer dus)) zijn nog erg klein, enkel het oudste kindje (jongetje) van 4 jaar beseft er wel iets van. Hij zei gisteren tegen zijn moeder "Mama, je moet niet verdrietig zijn dat je nog maar 1 been hebt, ik kan heel goed hinkelen, ik zal je dat wel leren! Het is echt niet zo moeilijk hoor!"
Voor de rest gaat het hier wel goed. Mijn werk gaat super, het is erg leuk om te doen. Romeo zijn ruitertje valt ook nog altijd super mee, ze komt nog steeds 2 keer per week en ze doet het super. Volgende week gaan we misschien een koetsentocht mee rijden, het meisje heeft dat nog nooit meegemaakt, dus het zou wel erg leuk kunnen worden voor haar.
Volgende week (27 oktober) ga ik nog maar eens voor het brevet gehoorzaamheid met Zhora. Sommigen onder jullie herinneren het zich misschien nog dat ik in maart nog eens geprobeerd had, toen deed Zhora alles perfect, maar ze zag het nut er plots niet van in om het apportje te gaan halen (wat ze anders wel altijd deed). Nu gaan we dus nog maar eens opnieuw proberen. Ze heeft veel afgeleerd tijdens mijn 3 maanden in Nieuw-Zeeland, maar ik hoop toch dat we dit keer wel het brevet gehoorzaamheid krijgen en we dus naar een hogere klas mogen.
@ Smickey: leuke springblokken! Waar koop je die dingen? Is dat eigenlijk duur? Ik zou ook wel iets willen aankopen om te springen, maar ik wil iets wat niet te zwaar is (omwille van mijn rug).
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 15-10-12 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt