Ik heb er al zenuwen voor! Ik denk dat het niet onverstandig is om kalmeringspillen te nemen, ik kan het me niet veroorloven om ziek te worden van de stress voor mijn vertrek! De pilletjes die ik neem zijn op natuurlijke basis, dus kan in principe geen kwaad

Veel beterschap trouwens!
@ avaluna: hier staat ook afhaalpizza op het menu
@ janouk: Leuk dat je zo een mooie rit hebt gehad! Je zegt "mooi tempo zo na de winter", heb jij winter gehad dan?
Hier moet die namelijk nog beginnen... En wat kijk ik ernaar uit
Zo een gezichtsmasker is wel handig, vriendlief heeft zo eentje om te fietsen. Mijn ouders hebben het ook, een zwarte, net alsof ze een bank gaan overvallen als ze hier vertrekken om te gaan fietsen
Ik draai met het mennen altijd een sjaal 10 keer rond mijn mond/neus en dan doe ik oorwarmers aan en daar bovenop nog een muts, is ook wel lekker warm
weet niet waar dat van komt maar ik kan er niet zo goed tegen
Dat is zo geweldig want ik vond endurance zo mooi om te doen en nu kunnen we het weer gaan doen
anders even overleg met huisarts? Misschien heeft ze een of ander virus opgelopen? Ziek kind en niet duidelijk wat is niet fijn 
).
, Ik lees over een ondeugend Snuitje
(en inderdaad maar even terug naar de HA moet
) en Nouvel die probeert het hier bij te benen
..... maar heb hem toch bijna uit gelezen
) Wilde ik de dieren ook niet aandoen, bovendien ben ik niet heel erg fit (of eigenlijk gewoon wat ziek). Misschien lukt het vanmiddag nog, ik ga zo eerst maar slapen.
Heb nog niet alles schoon en opgeruimd maar in ieder geval wel weer het idee dat ik overzicht heb....

Tractoren/bussen/vrachtwagens/scooters etc. dan weer niet... gek paard. Hij bleef beetje stug in de hals vandaag, was niet zo soepel als normaal... maar even in de gaten houden, want hij ging ook al niet gelijk hooi eten en dat wijkt weer af van normaal... en na de heftige koliekaanval van twee/drie weken geleden houd ik 'm graag goed in de gaten...