tine10 schreef:@Naaltje: fijne vakantie. Leuke foto's! Wel jammer dat je hem nu op zo'n volle wei moet zetten, terwijl het lijnen juist zo goed ging. Kon je niet met iemand regelen dat hij steeds een klein stukje erbij kon krijgen?

Hij was al een maand bezig met zulk ''vol'' gras eten voor we weggingen. Hij had nu alleen even een wat grotere portie gekregen. Waarom? Mijn ouders kwamen 1x in de 3 dagen kijken. En ik wilde niet iemand anders ermee nog opzadelen. Dus hij heeft deze weide gekregen, én elke 3 dagen nog een stukje erbij met even hoog gras. 't gras was uitgebloeid, en stug, dus erg lekker paardenvoer op zich. En ik heb liever dat ik hem straks opnieuw op dieet moet mikken, dan dat ik straks ga kijken en een gratenpakhuisje zie staan
(ben nog niet geweest
)
@tine; leuke grasmaaifotos!
een asmirofoto, knap beestje 
@VHU;
Dat ziet eruit
maar zal nu wel al weg zijn geloof ik.
fijn te lezen dat je met bente aan de gang wil en durft! 
Oh, lees nu dat je je er niet best door voelt
met hersenpuddingkjes voorzichtig zijn hoor!
weinig hersens om te schudden typ je, joh, des te meer plek hebben ze om te schudden he 
Welkom Corien!
@biancacoo; loopoor.. jak, dat heb ik als kind ook een paar keer gehad. Weet nog dat ik daar heel erg van schrok zelf 
kinketting, ik doe 'm eigenlijk elke keer opnieuw op gevoel vast, zal dus per keer wel schakeltjes verschillen. 
Biancacoo schreef:Sorry ik ga nog alles bijlezen vanavond maar hier even de uitslag van melody:
melody heeft spat in gevorderd stadium aan haar linkerachterspronggewricht, het is al aardig aan elkaar aan het groeien daar in het spronggewricht.
Prognose is zeer positief, 5 a 6 maanden lekker paard zijn in de weide, alles doen waar ze zelf zin in heeft, en dan kijken hoe ze vordert.
als het eenmaal allemaal aan elkaar gegroeid is, zal ze weer 100% menpony kunnen zijn !!
het verklaart veel problemen als moeite met wegstappen, telgangen...dribbelen in stap.... scheeflopen, alles eigenlijk.
Helaas dus een lange periode niet meer mennen,....hoe ga ik dat volhouden ???
Maar voor een paar maanden wil ik er geen pony bij kopen.
goed nieuws, en minder nieuws tegelijk. Maar gelukkig komt het goed!
menloze tijd volhouden.. Je mag hier keertje met dids komen mennen?

hele mooie robijnfotos!! 
jeetje, Harley heeft zich misdragen voor de kar. Maar onder begeleiding van Peter komt dat vast helemaal goed!
Je mag met Dids ook een keer komen mennen he!
Dat kun je, weet ik zeker! 
Nouvel schreef:
sorry, ik ben niet helemaal bijgelezen, maar ik ga nu weer proberen het beter bij te houden!
we hebben nogal een hectische tijd achter de rug, mijn schoonvader was erg ziek en is 1,5 week geleden overleden...
gecondoleerd Nouvel.. 
jeetje tine! wat een #^%%@ gelukkig valt het met manlief mee, en lijkt thabor ook (in deze post) het vertrouwen niet geheel kwijt te zijn 
Lacuun; meis ik had je al gesmst
dikke knuff voor jou. En zogauw je Ush weer bij jou thuis hebt kom ik keertje knuffen en thee-en 
ik zie jullie allemaal over slecht weer enzo 
en ik heb m'n knollie nog niet gezien
maak me zorgen nu

nog 1 was, en dan ga ik naar m'n ouders om daar te drogen, dan langs dids om te kroelen. En dan morgen iets doen met 'm 
Tallechie, gefeliciteerd!!!! 
hee VHU, je mag m'n bloem ook wel een keer proberen bij bente als je wil?
bloemhack van marylot. Zelf vind ik hem erg fijn omdat hij eventueel ook wat strenger kan dan sidepull 
nog gefeliciteerd PrinsjeH!
@magicmist; welcome back! 
mooie foto dennis!!! 
eh, fotos voor te airbrushen, weetniet of een langharige fjord voldoet? anders moet je 't maar zeggen 
nou! volgende post gaat over de vakantie