Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VanHuisUit schreef:Zou het zielig vinden voor Tum en de bal eruit halen of inderdaad een 2e aanschaffen. Beter nog 3 tegelijk, net als je altijd drie netten op zou moeten hangen bij twee pony's, vier bij drie etc. Is er altijd een 'onbewaakt'
Beste Tallechie, hoe dan ook, straks ben je zelf ook best wel lang bezig om zelf weer een beetje 'in shape' te komen. Als dat al lukt... Dus ik zou me nu helemaal niet drukmaken om Veale in conditie te houden, probeer het maar gewoon los te laten, Veale van de zomer lekker het land op en dan zie jij van het najaar wel weer als de baby wat groter is en jij weer wat herstelt. En Veale verleert het heus niet, die moet dan als jij er weer aan toe bent gewoon een paar weken flink op z'n donder krijgen / goed gereden / mee gemend worden en dan kun jij er weer mee verder. Als hij nu zo sterk wordt zou ik er gewoon mee stoppen. Die paar weken meer of minder maakt helemaal niets uit. Dat steigeren moet geen gewoonte worden namelijk. Je kunt het nu niet (meer) goed oplossen, want daar heb je de energie niet voor (logisch) dus dan kun je beter gewoon stoppen.Citaat:Op zich is het niet erg dat hij niks doet, maar dan ben ik straks langer bezig om hem weer goed te krijgen.
grapjas, jij bent na 6 weken echt niet in trainingsconditie hoorCitaat:daarna ook nog een week of 6