En idd Dennis, die Benno... komt dat allemaal nog van zijn traileravonturen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Ideaal om toen met mijn 3 honden (die gingen dus ook nog in dat koekblik, formaat redelijk groot- herders en akita) en fiets naar het bos te gaan.
.
rondje met Ollie gestapt, ze is eigenlijk vanaf juni niet meer echt getraind en ik begin dat nu onderhand te merken. Geen rare opzij-spring-acties of drammerigheid of wat dan ook maar gewoon rustig chillen in recreatie-tempo

)
.
. Met 3 gezinnen (15 koppen) een huis gehuurd in de Hunsrück (DL). Zaterdags naar een ruïne gegaan, 'smiddags blotenvoetenpad en 'savonds Rhein in Flammen gekeken in St Goar / St Goarshausen
. Prachtig! Vandaag weer naar huis.... vanmiddag een elektrisch pompje meegenomen om de band van de koets op te pompen want hij loopt niet compleet leeg. Helaas..... eenmaal vol, was hij in 10 minuten weer net zo halfleeg als daarvoor
. Je hoorde de lucht uit het ventiel of rondom het ventiel wegfluiten, dus dat wordt een nieuwe band. Stalgenootje heeft er thuis eentje liggen maar is tot donderdag op vakantie. En zaterdag hebben we wedstrijd, dus ik kan de Anda helaas niet meer voor haar trainen. Morgen maar aan de longeerlijn zetten
.
. Toch voortaan maar weer even controleren of het totaal wel klopt.
aangespannen in de bak. Samoerai heeft een vrije dag en zoonlief gaat straks nog even mennen met Amerigo. Ze staan nu allemaal op stal sinds half 12. Ze zullen wel denken, wat doen we hier. Maar alle weides worden met kalk bestrooid, dus ze moesten even geparkeerd worden. Straks even een stukje in de winterwei afzetten, als de man klaar is, dan mogen ze daar op. Als de regen dan alles heeft weggespoeld, mogen ze weer naar de zomerwei.