Ik heb alleen even mijn telefoon ter beschikking, dus korte ego berichtjes.
Ja, oude blessure door zijn debiele trailer acties. Trailer is nu volgens mij Benno-proof. Nu Benno nog trailer proof maken. Hij loopt er zo op, staat uren rustig en kan in eens gaan springen. Zo maanden niet, en dan zomaar een paar keer per uitstapje. Ik hoop dat ik hem goed ga krijgen. Hij is al zo vaak door verschillende behandelaars gedaan, keer op keer na gekeken en goed gekeurd. Dus ik iedere keer weer opbouwen en steeds iets hebben waar ik mijn vinger net niet op kan leggen (als meer mensen hem goed vinden, dan zal dat toch wel kloppen? ).
Ik kan hem samen met een ander mee hebben als hij in het span komt te lopen. Maar kan hem niet achter laten als ik er 2 mee heb (en hij is ook niet te rijden als ik er een achter laat bij se trailer). Ik zou ook district kampioenschap met Deedee rijden,maar durfde het niet aan.
Ben sinds gisteren even lekker thuis tussendoor. Vanmiddag paardjes geknuffeld
VanHuisUit
Geplaatst: 19-09-15 20:08
Wat heerlijk Ava!
Jou kennende gaat dat uiteindelijk goedkomen of weet je er een manier in te vinden Dennis Enige wat ik nog met Ber kan verzinnen, buiten op de grote wei in een grote kudde doen (wat dus bij ons van oktober tot april niet mogelijk is) maar wat geen oplossing is voor haar gedrag / niet willen laden op trailer (wat ik een groot probleem vind, ze zal maar eens naar een kliniek moeten worden vervoerd...) en wat ik nog niet heb gedaan, is echt dagelijks en intensief 1:1 met haar aan het werk.
Biancacoo
Geplaatst: 19-09-15 20:49
Dennis, hoop dat je Benno goed krijgt ! Blijft lastig als ze zo heftig kunnen reageren... ava, even lekker in eigen huis, lieve paarden geknuffeld..
tine10
Geplaatst: 19-09-15 22:07
Ava: wat heerlijk dat je even thuis bent (sturen ze je post wel door, of bewaren ze dat wel voor je?) Dennis: hopelijk komt het goed met Benno. Zal niet snel opgelost zijn waarschijnlijk, omdat hij er al zo lang mee loopt. Arm dier. Jammer dat zoveel mensen het dan toch niet zien en jouw gevoel dus wel goed was. VHU: moeilijke Ber. Ik heb geen oplossing voor je. Hopelijk gaat het straks beter als ze aan het werk wordt gezet. Bianca: bus weg. Zal wel even wennen zijn. Ik vind het zo gek rijden in een personenauto (als ikzelf stuur). Heb dan altijd het gevoel dat ik met mijn achterwerk op het asfalt zit. Ik had vroeger op mijn 3-deurs Suzuki Alto ook een trekhaak (je had ze moeten zijn bij de garage toen ik dat eronder wilde laten zetten ). Ideaal om toen met mijn 3 honden (die gingen dus ook nog in dat koekblik, formaat redelijk groot- herders en akita) en fiets naar het bos te gaan. Ben met die auto ook meerdere keren op vakantie geweest. Drie honden achterin. Voer van de honden voor de voorstoel en mijn bagage op de voorstoel. Zal er wel komisch uitgezien hebben, helaas geen foto's van.
Vandaag onderlinge wedstrijd gehad bij de vereniging. Gelukkig was Sams been weer helemaal goed (ze liep al niet kreupel, maar nu ook zo goed als geen zwelling meer). Zoonlief reed echt een super fijne proef, helaas rare punten. Maar goed, maakt niet uit. Hij zat echt te genieten tijdens het rijden, zo heerlijk om te zien. Na de proef Sam naar huis gebracht en met Rembrand naar de zomerwei gebracht. Toen nog met Amerigo naar de wedstrijd, want zoonlief had van de week bedacht dat hij toch weer wilde springen. Dus hem goed gewaarschuwd voor alle weigeringen van onze draak. Maar hij wilde toch. Gelukkig is er bij een onderlinge altijd een oefenronde. Daarin dus ook weer flink wat weigeringen, maar bij de echte ronde ging het super. En heeft hij 2e prijs gewonnen. Zo jammer dat je bij officiele wedstrijden geen oefenronde mag maken, ongeacht het aantal weigeringen .
Morgen weer op pad, dan het echte debuut in de L2. Ik ben benieuwd.
Biancacoo
Geplaatst: 20-09-15 07:07
Goedemorgen,
Tine mooi dat Sam goed haar best deed, het springen zag er op het filmpje goed uit, moet zeggen dat de we ronde idd veel beter ging dan de 1e...als die man langs de bak rand loopt zit Amerigo daarop te Letten, ...en reageert gewoon niet op je zoontje, kijkt zo van ehm..hindernis springen..dacht t niet..in de ankers!! super stout van Amerigo. Wel fijn dat de 2e ronde zo mooi liep !
nou..Fijne zondag allemaal..
tine10
Geplaatst: 20-09-15 07:56
Goedemorgen
Hihi, tja, Amerigo blijft natuurlijk wel een boef Maar toch is hij ook heel lief hoor Nou, zo eens Sam uit de wei vissen en kijken of haar knotten er nog netjes in zitten. Het lijkt erop dat het weer beter meewerkt dan gisteren. Toen hadden we regen, nu zie ik een zonnetje.
Fijne dag allemaal
VanHuisUit
Geplaatst: 20-09-15 14:48
Het is hier echt lekker paardenweer rondje met Ollie gestapt, ze is eigenlijk vanaf juni niet meer echt getraind en ik begin dat nu onderhand te merken. Geen rare opzij-spring-acties of drammerigheid of wat dan ook maar gewoon rustig chillen in recreatie-tempo Gewoon lekker genoten dus
Zo ff naar de film met manlief Iedereen verder fijne zondag.
tine10
Geplaatst: 20-09-15 15:06
Wow, L2 debuut met 200 en 193 punten en 1e prijs.
Biancacoo
Geplaatst: 20-09-15 19:47
Vhu, superfijn staprondje ! Ava..kun je je een beetje redden thuis ? Tine, gefeliciteerd.
mooie dag gehad..naar het doe-museum geweest in zuidlaren..grote zandsculpturen, echt enorm, zandschilderijen, ook heeeel erg mooi...en lego..heel veel lego...dus..we hebben ons vermaakt.
Ga het wel redden, denk ik; vanmiddag te lang gezeten; ff wennen. Weekenden sowieso wel zwaar, maar heerlijk thuis te zijn ; dochter heeft morgen vrij dus dat is extra leuk.
VanHuisUit
Geplaatst: 20-09-15 21:33
Wow dat zijn punten Tine Wat heerlijk voor je Ava en voor dochterlief, je bent morgen dan ook nog thuis?
tine10
Geplaatst: 20-09-15 21:47
Ava, wat heerlijk dat je even thuis mag zijn!!!! Geniet ervan, maar dat is natuurlijk volkomen overbodig om te zeggen
Bianca: klinkt als leuk museum. Ook maar eens naar toe. Wij waren ook in Zuidlaren, maar dan op de wedstrijd.
Sam was bij het losrijden weer schrikkerig, paar keer ervandoor. In de 2e proef ook nog kleine storting. Dus fysio maar weer benaderd. Ze komt morgen weer langs, want ik vind het raar dat ze zo doet. Misschien dat ze toch weer ergens last van heeft.
Hier prutweer gehad, geregeld regen. Had eigenlijk nog met zoonlief naar bos willen gaan voor buitenrit, maar het maar niet gedaan en rondje door het veld gedaan. Rembrand vindt duidelijk dat hij nog niet aan pensioen toe is. Had 2 dagen vrij gehad, maar man, hij was vervelend ..... Terwijl we op de dijk reden voer er een vissersbootje in het kanaal (zien we eigenlijk nooit, dus op zich wel beetje vreemd natuurlijk). Nou, ik moest afstappen, kreeg hem er niet langs. Toch maar weer meer aan het werk zetten denk ik, want verder terug in voer kan haast niet.
Gem
Geplaatst: 20-09-15 22:09
Goeienavond!
Ik lees dat Tine Rembrand weer aan het werk moet zetten Ava weer thuis is! (Maar dat wist ik lekker al ) VHU met Ollie heeft gestapt en naar de film zou gaan. Welke film? Dennis zich hier ook in het topic meldt! HT zich gaat richten op het minimarathonnen . Biancacoo een duur vervoersmiddel heeft, tja.... wat is wijsheid? Ik was ook blij met onze bus, maar de redenen waarvoor we hem gekocht hadden, voldeden niet meer.
Wij hebben een geweldig leuk, maar druk weekend gehad . Met 3 gezinnen (15 koppen) een huis gehuurd in de Hunsrück (DL). Zaterdags naar een ruïne gegaan, 'smiddags blotenvoetenpad en 'savonds Rhein in Flammen gekeken in St Goar / St Goarshausen . Prachtig! Vandaag weer naar huis.... vanmiddag een elektrisch pompje meegenomen om de band van de koets op te pompen want hij loopt niet compleet leeg. Helaas..... eenmaal vol, was hij in 10 minuten weer net zo halfleeg als daarvoor . Je hoorde de lucht uit het ventiel of rondom het ventiel wegfluiten, dus dat wordt een nieuwe band. Stalgenootje heeft er thuis eentje liggen maar is tot donderdag op vakantie. En zaterdag hebben we wedstrijd, dus ik kan de Anda helaas niet meer voor haar trainen. Morgen maar aan de longeerlijn zetten .
@ gem. Moeders had een week of 4 geleden ook lekke band. Ventiel van binnenband gescheurd en wij hebben bij de plaatselijke scooter/brommer zaak een nieuwe binnenband kunnen bestellen.. kosten iets van 20 euro. En een handige vriend heeft hem erop gezet...misschien ook wat voor jou.
tine10
Geplaatst: 21-09-15 06:55
Goedemorgen
Ik kwam er gisteravond achter dat zoonlief zelfs nog 3 punten meer had. Blijkbaar zijn er nog steeds verenigingen die denken dat ze beter kunnen tellen dan de computer en alleen de totaalpunten invoeren in plaats van alle cijfers. . Toch voortaan maar weer even controleren of het totaal wel klopt.
Gem
Geplaatst: 21-09-15 07:20
Lanous, vriendin heeft er eentje liggen, en ze wil de wagen over niet al te lange tijd wegdoen. Nog een nieuwe halen is een beetje zonde. Tis alleen weer jammer dat het uitgerekend gebeurt wanneer zij op vakantie is.
Biancacoo
Geplaatst: 21-09-15 07:43
Balen lekke band gem... Ava heeft een dochterdag vandaag, gezellig. Gem, klinkt als leuk uitstapje zeg ! Meer punten dan gedacht.
Ik heb nu een zuinig peugotje, kan mijn fiets achterop en in het weekeinde kan ik trainen met auto en aanhanger en met het team samen. Zo deden we het ook voordat we de bus hadden. Dus komt helemaal goed. Kunnen we weer sparen..haha.
Weekeind weer voorbij....jammerrrrr...fijne dag vandaag..
Ze hebben brief nog niet van Z-H nog niet gehad; assistente reageerde ietwat kippig toen ik aangaf dat ik de huisarts graag bij mij thuis wilde zien; voel me helemaal waardeloos dat ik me zoiets stoms dan ook nog zo aantrek
tine10
Geplaatst: 21-09-15 09:02
Ava
Biancacoo
Geplaatst: 21-09-15 10:02
Ava...je hebt groot gelijk dat je de Arts thuis wilt laten komen, die assistenten ...pffffff..punthoofd krijg je daarvan. Niets van aantrekken !
Vanmorgen met aiya rondje voor de fiets, was leuk..handig zo'n hulpmotor..haha
Dat weet ik idd wel, maar schrik hoe weinig ik kan hebben. Iig heb ik huisarts zelf al gesproken, inmiddels.
Biancacoo
Geplaatst: 21-09-15 12:32
Ja ava......maar je hebt ook wel even genoeg rottigheid meegemaakt... heb mijn stuitje zeer gedaan... meer last van dan ik dacht...
tine10
Geplaatst: 21-09-15 15:12
Vanmorgen Rembrand maar even moe gemaakt aangespannen in de bak. Samoerai heeft een vrije dag en zoonlief gaat straks nog even mennen met Amerigo. Ze staan nu allemaal op stal sinds half 12. Ze zullen wel denken, wat doen we hier. Maar alle weides worden met kalk bestrooid, dus ze moesten even geparkeerd worden. Straks even een stukje in de winterwei afzetten, als de man klaar is, dan mogen ze daar op. Als de regen dan alles heeft weggespoeld, mogen ze weer naar de zomerwei.